Maar hier pissen ze in je zuipen ipv over je heen.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:52 schreef DKUp het volgende:
Gelukkig hebben ze het niet over landen.....
Elke aflevering gemist?quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik snap niet waarom iedereen haar uitkotst?
Ik heb iets gemist denk ik?
misschien moet irini eens met do gaan pratenquote:Op woensdag 9 november 2016 19:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar hier pissen ze in je zuipen ipv over je heen.
Hahaha heerlijk! Paupertelevisie ten top! Staan ze dronken te janken daar buitenquote:Op woensdag 9 november 2016 20:16 schreef Funzel het volgende:
Die emotionele uitbarsting tussen Baldr en LorenzoEn dan David met z'n bezopen kop ernaast
Sowieso is dat wel m'n favoriet van de laatste afleveringen, wat een vent. 'We gaan stappuuuhh, ik betaal'
De preview beloofd ook oorlog met die open geborken kast
Cc wilde een eigen hele fles wijn, ofzo.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:49 schreef MaJo het volgende:
Waarom wilde die ene vrouw nou niet drinken maar later welIets van nu nog even niet, een principekwestie ofzo. Waar de fuck ging dat over?
Nee Larissa toch juist? omdat de rest dat allemaal had.quote:Op donderdag 10 november 2016 10:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Cc wilde een eigen hele fles wijn, ofzo.
Owja klopt, Cc bood juist die van haar aan.quote:Op donderdag 10 november 2016 10:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee Larissa toch juist? omdat de rest dat allemaal had.
Waar je je al niet druk om kunt makenquote:Op donderdag 10 november 2016 10:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Cc wilde een eigen hele fles wijn, ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |