Beetje Rommedahl, die wist het op een gegeven moment ook niet meer.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens.
Al zie je bij Traoré dat hij veel te graag zelf alles wil beslissen. Vol met ideeën, stormt de lege ruimtes in en dan wordt het net zo leeg in zijn hoofd.
Bazoer en Tete speeltijd mag wel, ga je ook niet op achteruit. En misschien is Krul alweer fit om te keepen.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan nog liever maximaal 2 wijzigingen, in loop van wedstrijd kan je evt het een en ander veranderen
Die vergat soms dat er boarding stond, anders liep hij zo tegen de auto van Martin Jol aan.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Beetje Rommedahl, die wist het op een gegeven moment ook niet meer.
Denk je? Jij hemelt hem wel heel erg op..quote:Op donderdag 3 november 2016 23:30 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ziyech gaat ook veel beter worden. Echte wereldklasse.
Nee.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een wedstrijd hé. Ziyech is gewoon nu al beter dan Eriksen was bij Ajax.
Madquote:Op donderdag 3 november 2016 23:30 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ziyech gaat ook veel beter worden. Echte wereldklasse.
Wel beter dan de Eriksen in zijn huidige vorm, want dat is niet best.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:38 schreef GGMM het volgende:
Die Ziyech speelt sinds weken weer eens een leuk potje en hij is direct beter dan Eriksen.
Die LitmanenAFCA oid is me wel een enorme koekebakker hoor.
Als je niet ziet dat Ziyech de belangrijkste man is snap je er geen kloten van.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:38 schreef GGMM het volgende:
Die Ziyech speelt sinds weken weer eens een leuk potje en hij is direct beter dan Eriksen.
Die LitmanenAFCA oid is me wel een enorme koekebakker hoor.
Ziyech weet wss van hun relatie af en heeft zijn goedkeuring nog niet helemaal gegeven, maar is wel impressed door dolbergs voetbalskills- gezichtquote:
Eriksen had een voorhoede Boerrigter-Sigthorsson-Ebecilio voor hem en Siem de Jong naast hemquote:Op donderdag 3 november 2016 23:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als je niet ziet dat Ziyech de belangrijkste man is snap je er geen kloten van.
Eriksen had ook nog eens betere spelers om zich heen maar was gewoon veel minder belangrijk dan Ziyech nu.
quote:Op donderdag 3 november 2016 23:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Eriksen had ook nog eens betere spelers om zich heen
Kun je nagaan hoe goed Eriksen wel niet was/is.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eriksen had een voorhoede Boerrigter-Sigthorsson-Ebecilio voor hem en Siem de Jong naast hem
Hoe goed is Dolberg wel niet met die 2 kneuzen aan de zijkant?quote:Op donderdag 3 november 2016 23:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe goed Eriksen wel niet was/is.
Dolberg heeft zoveel skills.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe goed is Dolberg wel niet met die 2 kneuzen aan de zijkant?
Ga jij eens fietsen.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als je niet ziet dat Ziyech de belangrijkste man is snap je er geen kloten van.
Eriksen had ook nog eens betere spelers om zich heen maar was gewoon veel minder belangrijk dan Ziyech nu.
Ajax beschikt over zo enorm veel supertalenten.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dolberg heeft zoveel skills.
Wat ik vooral knap vond was dat hij niet naar Younes passte.
Jellymad.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:57 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ajax beschikt over zo enorm veel supertalenten.
Dat viel mij ook op na die goal! Hij trekt precies die kop die die hier bij 7:08 op zet als hij een lekkere plaat hoort.quote:
Fantastische speler.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe goed Eriksen wel niet was/is.
Riedewald zag er niet goed uit bij die 3-2quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:04 schreef Wave103 het volgende:
Hebben we deze man gemist?
[ afbeelding ]
Overmars heeft individueel prima spelers gehaald maar dat Ziyech kwam had niks met beleid te maken, en de selectie is totaal niet in balans. Gelukkig heeft Bosz het opgelost door van Sinkgraven een linksback te maken, maar we hebben nog steeds een probleem op de vleugels.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:15 schreef Class het volgende:
Veel Overmars gebash hier tijdens de transferperiode, maar elke linie bevat wel de beste speler uit de eredivisie op dit moment (Sanchez, Ziyech & Dolberg)..
Spelen nog in de as ook
Was wel zijn beste wedstrijd tot nu toe. Die eerste helft van hem echt broekje uitquote:Op vrijdag 4 november 2016 01:34 schreef Brammess het volgende:
Dolberg is echt een feest. Ik mis Milik geen seconde.
Hoe hij zichzelf lanceert bij die goal....quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was wel zijn beste wedstrijd tot nu toe. Die eerste helft van hem echt broekje uit
Het viel mij vooral op dat Dolberg naar Younes en Traore passte van "het moet maar", "ik heb geen andere keuze" Zelfs naar Klaassenquote:Op donderdag 3 november 2016 23:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dolberg heeft zoveel skills.
Wat ik vooral knap vond was dat hij niet naar Younes passte.
Heerlijk die voetbeweging er langs en dan zo kilquote:Op vrijdag 4 november 2016 01:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hoe hij zichzelf lanceert bij die goal....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |