MisterDre
[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 20-11-2000 07:26]
als iemand plaatje wil moettie het maar ff zeggen
quote:Hier ben ik het volkomen mee eens. Allemaal bedankt voor het snelle reageren op mijn verzoeknummer.
Op 20 november 2000 15:00 schreef Smike het volgende:![]()
![]()
![]()
Dames/heren, ik heb weer erg gelachen.. erg mooi allemaal. En met die laatste post van Katja is het damestekort in dit topic ook meteen weer opgelost!!!
-- Robin???
-- Koos??
-- Georgie, wat jij??
nou, dat lijkt me duidelijk ![]()
--edit: Bianca wilde er ook nog bij....--
[Dit bericht is gewijzigd door Smike op 21-11-2000 17:16]
Mokkum_xxx cool je SinterKoos ![]()
![]()
Torp doe jij maar de aftrap!
Smike zeer orgineel! ![]()
![]()
![]()
Later.....
1. Gebruik dus a.u.b. alleen photoshop. Deze geeft het strakste resultaat en vertrouw me, je kan er echt veel meer mee dan Paintshop en het kan nog mooier ook!
2. Gebruik geen Comic Sans MS als lettertype. een lelijker lettertype is er niet. hu, ba en jeuk!![]()
3. Als je mensen of object vrijstaand wil maken, gebruik dan of de veelhoek-lasso, of paden. De veelhoeklasso werkt meestal sneller, paden werken naukeuriger. GEBRUIK NOOIT ZO'N ACHTERLIJK TOVERSTAFJE!!! daar wordt je plaatje alleen maar lelijk van.
4. Als je filters of plugins gebruikt, probeer het dan zodanig te gebruiken dat het lijkt alsof je ze niet hebt gebruikt. Anders ziet je plaatje er meestal standaard of extreem zielig uit. De lensflare van Photoshop is hiervan een goed voorbeeld. Als je hem verkeerd toepast, krijgt je oplaatje zo'n goedkoop uiterlijk.
Dat was het wel zo'n beetje. Verder, goed werk en vooral doorgaan. Nog meer vragen over photoshop??? Mail me! info@cenm.nl
quote:Lekker belangrijk!
Op 21 november 2000 18:10 schreef tipoe het volgende:
Allemaal leuk en aardig, MAAR! even een paar tips van een photoshop artist
[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 21-11-2000 18:43]
quote:Ik zeg maar zo:
Allemaal leuk en aardig, MAAR! even een paar tips van een photoshop artist
Eerst zien dan geloven
quote:Gelukkig, ik voldoe aan dé voorwaarden.....
Allemaal leuk en aardig, MAAR! even een paar tips van een photoshop artist[knipperdeknip]
Voor beginners zijn de basis-opties vaak al moeilijk genoeg, het gaat hier maar om de fun......
Mokum XXX, ook verknocht aan Photoshop, maar voor vrijheid/blijheid
[Dit bericht is gewijzigd door Mokum_XXX op 21-11-2000 19:03]
quote:Zoals de anderen al zeggen we doen dit alleen voor de fun BB/aktueel/karakter/uitspraken daar reageren wij op! Eind Januari zegt iedereen Koos...Koos wie?
Op 21 november 2000 19:11 schreef tipoe het volgende:
't zijn ook maar tips, he? Ik probeer alleen maar een betje advies tegeven voor een nog mooier en echter resultaat. Niet kwaad bedoeld, alleen opbouwend.
Geen stress!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |