Ff een terugblik van de laatste pagina van Deel 2.
Koos Voos
misterDre
Koos Voos
Bad_Brother
Jochie
Jochie
Jochie
Smike
Jochie
De rest vind je in Deel 1: www.fokforum.nl/showtopic/20597/1 en Deel 2: www.fokforum.nl/showtopic/21826/1
Veel plezier!
[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 14-11-2000 18:44]
Daarom zet ik wel de link hier neer
http://www.geocities.com/vixenfromhell_vixie/Desi_Carma2.jpg
[Dit bericht is gewijzigd door VixenFromHell op 14-11-2000 18:14]
More, please
.
Om HFPT deel 1 te lezen:
http://www.fokforum.nl/showtopic/20597/1
Om HFPT deel 2 te lezen:
http://www.fokforum.nl/showtopic/21826/1
Oeps het stond er al, nou ja beter dubbel dan niet. Ga door Jochie en al die anderen ik lach me dood!
[Dit bericht is gewijzigd door Num op 14-11-2000 18:50]
Bij het andere koppeltje zit het minder mee!
[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 14-11-2000 23:11]
Robin in zijn ware gedaante.
quote:Dat laat ik lekker aan Koos Voos over! Ik heb nu ff last van een vermoeide photoshop.
Op 15 november 2000 12:49 schreef Harry het volgende:
Kan iemand mijn fantasie Koos als The Godfather realiseren ??
[Dit bericht is gewijzigd door Jochie op 15-11-2000 12:56]
quote:
Op 15 november 2000 12:52 schreef Jochie het volgende:
Dat laat ik lekker aan Koos Voos, MrDre of iemand anders over! Ik heb nu ff last van een vermoeide photoshop.
Even een algemeen vraagje: Welk tekenprogramma gebruiken jullie???
Ik gebruik Corel Photopaint, maar ik mis daar nog wel wat functies...
quote:Smike ik gebruik PaintShopPro 6 een klasse proggie en eenvoudig in gebruik! Maar ben het met Koos Voos eens voor een aantal opties is Photoshop beter.
Op 15 november 2000 14:46 schreef Smike het volgende:
OK, bedankt Koos. Ik zal eens kijken of ik ook met Photoshop overweg kan!
quote:Ik ben heel tevreden over Adobe PhotoShop 5.0
Op 15 november 2000 14:17 schreef Smike het volgende:
Even een algemeen vraagje: Welk tekenprogramma gebruiken jullie???
Ik gebruik Corel Photopaint, maar ik mis daar nog wel wat functies...
Wat mij betreft is voor Georgie het koordje definitief gebroken...
YES, die is leuk Sanne
Dank je McKuitje
[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 15-11-2000 21:33]
Dit was mijn eerste zeer bescheiden eerste bijdrage aan dit fantastische topic!
Ik heb nog een aantal ideetjes en wil zelf een beetje klooien.
Met een nederige buiging.
quote:astalavista.box.sk/
Op 15 november 2000 21:38 schreef SUIRAD het volgende:
weet een van de zeer geachte posters waar ik photopaint zou kunne "lenen" ?Ik heb nog een aantal ideetjes en wil zelf een beetje klooien.
Met een nederige buiging.
[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 15-11-2000 22:22]
Tot vrijdag veel plezier morgen......Later.
quote:Haha, is dat Georgie zijn vader???
Op 16 november 2000 13:56 schreef Moor het volgende:
Geen Photoshop nodig .....Ted Bundy, serial-killer
quote:
Op 16 november 2000 13:56 schreef Moor het volgende:
Geen Photoshop nodig .....Ted Bundy, serial-killer
Misschien een leuke voor die look-a-like verkiezing die ze hebben op de BB-site?
Voor degene die 'm nog niet kenden, ik heb alleen Ed z'n hoofd erbij geplakt, de rest is echt...
Oke maar Sanne heeft er in ieder geval 1 van Dezeuree en er is er 1 van chineesje dus....maar inderdaad het zou leuk zijn wat meer meiden van BB.
Nog maar eens zeggen hoe leuk ik het altijd vind om hier te kijken
Jochie die van Bianca was van jou toch? ook heel goed, ach ze zijn gewoon allemaal leuk.
quote:Bedoel je die plassende gewichthefster?
Op 17 november 2000 13:58 schreef DaQuillA het volgende:
ik weet bijna zeker dat die foto's niet echt zijn....
Btw.. Koos.. ik zag dat je met 3D Studio werkt. Als je wat tijd vrij hebt mail me dan ff op webmaster@bad-brother.com.
BB
Wie maakt de 7 dwergen?
Leuk dat de vrouwen nu eens bewerkt worden.
Nog meer plaatjes graag...
MisterDre
[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 20-11-2000 07:26]
als iemand plaatje wil moettie het maar ff zeggen
quote:Hier ben ik het volkomen mee eens. Allemaal bedankt voor het snelle reageren op mijn verzoeknummer.
Op 20 november 2000 15:00 schreef Smike het volgende:![]()
![]()
![]()
Dames/heren, ik heb weer erg gelachen.. erg mooi allemaal. En met die laatste post van Katja is het damestekort in dit topic ook meteen weer opgelost!!!
-- Robin???
-- Koos??
-- Georgie, wat jij??
nou, dat lijkt me duidelijk
--edit: Bianca wilde er ook nog bij....--
[Dit bericht is gewijzigd door Smike op 21-11-2000 17:16]
Mokkum_xxx cool je SinterKoos
Torp doe jij maar de aftrap!
Smike zeer orgineel!
Later.....
1. Gebruik dus a.u.b. alleen photoshop. Deze geeft het strakste resultaat en vertrouw me, je kan er echt veel meer mee dan Paintshop en het kan nog mooier ook!
2. Gebruik geen Comic Sans MS als lettertype. een lelijker lettertype is er niet. hu, ba en jeuk!
3. Als je mensen of object vrijstaand wil maken, gebruik dan of de veelhoek-lasso, of paden. De veelhoeklasso werkt meestal sneller, paden werken naukeuriger. GEBRUIK NOOIT ZO'N ACHTERLIJK TOVERSTAFJE!!! daar wordt je plaatje alleen maar lelijk van.
4. Als je filters of plugins gebruikt, probeer het dan zodanig te gebruiken dat het lijkt alsof je ze niet hebt gebruikt. Anders ziet je plaatje er meestal standaard of extreem zielig uit. De lensflare van Photoshop is hiervan een goed voorbeeld. Als je hem verkeerd toepast, krijgt je oplaatje zo'n goedkoop uiterlijk.
Dat was het wel zo'n beetje. Verder, goed werk en vooral doorgaan. Nog meer vragen over photoshop??? Mail me! info@cenm.nl
quote:Lekker belangrijk!
Op 21 november 2000 18:10 schreef tipoe het volgende:
Allemaal leuk en aardig, MAAR! even een paar tips van een photoshop artist
[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 21-11-2000 18:43]
quote:Ik zeg maar zo:
Eerst zien dan geloven
quote:Gelukkig, ik voldoe aan dé voorwaarden.....
Allemaal leuk en aardig, MAAR! even een paar tips van een photoshop artist[knipperdeknip]
Voor beginners zijn de basis-opties vaak al moeilijk genoeg, het gaat hier maar om de fun......
Mokum XXX, ook verknocht aan Photoshop, maar voor vrijheid/blijheid
[Dit bericht is gewijzigd door Mokum_XXX op 21-11-2000 19:03]
quote:Zoals de anderen al zeggen we doen dit alleen voor de fun BB/aktueel/karakter/uitspraken daar reageren wij op! Eind Januari zegt iedereen Koos...Koos wie?
Op 21 november 2000 19:11 schreef tipoe het volgende:
't zijn ook maar tips, he? Ik probeer alleen maar een betje advies tegeven voor een nog mooier en echter resultaat. Niet kwaad bedoeld, alleen opbouwend.
Geen stress!
quote:*Qt hoopt dat Tipoe zijn kunsten ook gaat laten zien in dit topic!
Hoe meer plaatjes hoe beter toch?!
quote:We wachten met smart op een spetterende FP van tipoe!
Op 21 november 2000 19:11 schreef tipoe het volgende:
't zijn ook maar tips, he? Ik probeer alleen maar een betje advies tegeven voor een nog mooier en echter resultaat.
(toch?)
quote:Niet van die moeilijke woorden gebruiken hoor...
Op 22 november 2000 00:19 schreef Dr.Java het volgende:alhoewel ik geen fewdiefan ben.
Mister Dre, gebruik je "de veelhoek-lasso, paden, of het toverstafje...."
quote:Nou, echt stukken beter dan die non-photo-shop plaatjes!
Op 22 november 2000 13:14 schreef tipoe het volgende:
Nou, vooruut dan. Misschien dan wel niet zo actueel en misschien issie zelfs al gedaan maar excuses ervoor. Ik heb het een beetje druk, dus het moest ff snel.
5. Je moet er tijd voor hebben!!!! veeel tijd....
Maar kom maar op met die plaatjes, ik kies namelijk voor kwantiteit boven kwaliteit, het gaat immers om de lol!!! Wel mooi gemaakt trouwens die edminator....
- Macromedia FlashPlayer
* om een flas-bestand te screencapturen
- Adobe Photoshop
* met daarin
- Het toverstokje
- de polygoon
- de magnetische polygoon
- de freehand
- de marquee
- het emmertje
- free transform
- flip (horizontaal en verticaal)
- paintbrush
- de pen
En als je dit allemaal overbodige informatie vind dan moet het maar eens over zijn met het gezeik van dit moet je gebruiken en dat niet en dit dan in plaats van dat enzovoorts....
ik heb de foto al die ik wil gebruiken en het concept
ik hoor het wel
Waussie hij is leuk
Bizkid ik vind hem ook Cool op naar de tweede!
Later.....
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 22-11-2000 20:18]
maar oke dit is het faketopic kon gewoon niet laten te reageren als echte anti Dees.
Het ziet er weer tip top uit jongens.
Later...
Wel een beetje vroeg, maar voor je het weet is een ander je voor.....
quote:Natuurlijk wil ik je helpen, mail me maar en dan komen we er samen wel uit... mail op jumper@raketnet.nl
Op 22 november 2000 17:08 schreef bonnie het volgende:
waussie ik heb een leuk idee voor een fake foto alleen ben ik niet zo goed met photoshop .. zou je me willen helpen ?ik heb de foto al die ik wil gebruiken en het concept
ik hoor het wel
Een variatie op een dame....
Ferdi keek niet boos maar benauwd!!!
[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 24-11-2000 23:39]
Ik kon geen duidelijk plaatje van Jody vinden, maar zie dat jij dat probleem gelukkig niet had
Keep up the good work!
Meer graag!
quote:Hulde hulde!
Op 25 november 2000 02:36 schreef Sanne het volgende:
quote:Hij is fijn
Op 18 november 2000 15:24 schreef misterDre het volgende:
Hieke toch gezwicht voor weekendopdracht
quote:Zeker wel, ik ben er zelfs lid van de clubs voor geworden anders kon ik het fotoalbum niet zien. Ik houd je club vanaf nu ik de gaten
Op 25 november 2000 23:38 schreef itsme het volgende:
Heel leuk MisterDre, heb je nu mijn AntiDezeuree club gezien
zie links topic.
Later...
[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 26-11-2000 08:57]
Waar zijn al die andere Fake-posters gebleven ik voel me de laatste dagen een beetje eenzaam hier!
Zijn de ideeen op?
Ik heb nog wel een idee! Maak van jou favoriete bewoner(s) een KERSTFAKE!
Ik ga in ieder geval door tot het eind mogelijk niet meer iedere dag maar toch....
Wie doet er nog mee!
p.s. Als iemand een goede snapshot nodig heeft van zijn/haar Favo. geef dan ff een seintje!
MisterDre
Ik vind hem ijzersterk!
Ik weet niet of de mijne nog gaat lukken vandaag, anders morgen!
Later....
dit forum is echt cooool!!!
k kijk hier ook iedere dag.. op het begin had ik moeite bij te blijven... zoveel plaatjes enz.. maar nu.. waar is iedereen ? inspiratie op? k hoop t niet, want dat zou echt zonde zijn! ieder geval, HEEEEL veel sterkte met verzinnen en succes!
quote:ehm, combinatie vrees ik van gebrek inspiratie, en dat ik weer een klus heb en daar niet betaald word om te photoshopppen, althans geen fakepics...
Op 29 november 2000 17:35 schreef iroQuai het volgende:
waar is iedereen? inspiratie op?
Ze worden nog steeds elke dag mooier!!! Hoop dat je je snel weer wat minder een Remi zal voelen in dit topic. Zag dat Sanne en Bad_Brother alweer fijn inspiratie hadden. Wilde iig ff laten weten dat je plaatjes mij elke keer weer laten lachen. Thnx daarvoor
quote:Dre, ideeën zat, maar die komen niet overeen met mijn beschikbare tijd.
Op 28 november 2000 18:11 schreef misterDre het volgende:Waar zijn al die andere Fake-posters gebleven ik voel me de laatste dagen een beetje eenzaam hier!
Zijn de ideeen op?
Ik heb nog wel een idee! Maak van jou favoriete bewoner(s) een KERSTFAKE!
Ik ga in ieder geval door tot het eind mogelijk niet meer iedere dag maar toch....
Wie doet er nog mee!
En v.w.b. die kerst-fake, zie de voorgaande pagina's. Desi's kerstkaart heb ik inmiddels aan Hallmark verkocht...
Greetz,
Mokum XXX
Sorry hons, ideeen zat, echter tijd te weinig. Maar ik zal proberen zo af en toe wat te posten...
Ik heb echter genoeg tijd om hier elke dag even te kijken, dus keep up the good work!!!
Ik ben nieuw hier, nou ja qua posting. ik lees alles altijd heel anoniem, maar ik wil eventjes zeggen dat ik dit een mega topic vind. Ik lig elke keer weer in een deuk!
Mensen bedankt dat jullie mijn af en toe saaie stage nog lachwekkend maken!
keep it going!
*Ik hoorde dat ik een spelfoutje gemaakt had in licht, had dus ligt moeten zijn, bij deze verbeterd..
[Dit bericht is gewijzigd door waussie op 03-12-2000 15:49]
quote:Een leuke beloning Mokum !
[b]Op 30 november 2000 09:34 schreef Mokum_XXX het volgende:En v.w.b. die kerst-fake, zie de voorgaande pagina's. Desi's kerstkaart heb ik inmiddels aan Hallmark verkocht...
Hallmark..., niet de minste.
Als E-card ?
Heb je zelf kontakt met hun gezocht ?
Natuurlijk zijn we nu erg nieuwsgierig wat zoiets op kan brengen.
waussie, kijk eens op http://www.mediactua.nl/bigbrother_2000/bb2000_screenshots.htm
Ik kom net terug uit Italie (BB is daar net zo'n hype als verleden jaar bij ons, Lekker belangrijk ) ik ga mezelf eerst ff updaten aan de hand van jullie posts in de andere topics...goed voor inspiratie, dus....
Later....
quote:hihi...
Op 01 december 2000 13:31 schreef Harry het volgende:
Smike,Ja, (schaamrood) hmmm dat kan...
.
Tja...is wel duidelijk denk ik...
*Edit*Misschien wel makkelijk als ik ook het plaatje erbij plak *Edit*
[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 02-12-2000 16:25]
MisterDre
[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 02-12-2000 23:09]
Ik heb geen picture van de Bol.com mannetjes maar wel iets anders ga gelijk beginnen....later!
Wat als BB een andere sponsor had gehad
Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door Domino Pizza's
quote:bedankt voor de tip, die kende ik al en ik vond er alleen een hele donkere en een van achteren... ben aan het proberen hier wat van te maken maar het valt niet mee..
Op 01 december 2000 13:13 schreef Smike het volgende:
waussie, kijk eens op http://www.mediactua.nl/bigbrother_2000/bb2000_screenshots.htm
"Niet zo vloeken anders moeten jullie aan mijn zak zitten!"
En de rest is natuurlijk ook weer prachtig!
Ik heb me laten leiden door dit topic, en hierbij Desiree officieel uitgeroepen tot Willem 2 van BB2.
Ieder BB'tje zijn Willempie....
Nu Georgie zijn emmertje weer heeft teruggevonden en de survival daarmee heeft overleeft kan ik er niet langer meer omheen: My Hero Is Back
<B>SUPERTEGEKGAAFONWIJSKIKKUH </B>
quote:Ik meen dat ik er een knipoogje achter geplaatst had....
Op 01 december 2000 12:39 schreef Harry het volgende:
Een leuke beloning Mokum !Hallmark..., niet de minste.
Als E-card ?
Heb je zelf kontakt met hun gezocht ?Natuurlijk zijn we nu erg nieuwsgierig wat zoiets op kan brengen.
<edit>Sorry, zag later pas dat anderen het knipoogje wel opgemerkt haden...</edit>
[Dit bericht is gewijzigd door Mokum_XXX op 04-12-2000 21:16]
Ik ben er ingetuind....
(het knipoogje vind ik niet zo duidelijk te zien op de emo's hier)
haha... lach me een hernia..
heeft iemand enig idee hoeveel van die Fake's we inmiddels met z'n allen hebben gemaakt?
quote:Grmbl, je wordt bedankt, dat heeft me een half uur klikken gekost!!!
Op 04 december 2000 23:48 schreef Bad_Brother het volgende:
heeft iemand enig idee hoeveel van die Fake's we inmiddels met z'n allen hebben gemaakt?
Maar ik heb ze dan nu ook allemaal!!! En het zijn er in totaal dus 252 pics, met een grootte van 9,15 MB. Dat begint er op te lijken. Misschien een goed idee om bij het begin van deel 4 (want die komt er toch ) de zipfiles van deel 1, 2 en 3 te plaatsen??
Smike bedankt voor het tellen...neem een biertje van me maar kijk uit voor je tanden!
Later.....
quote:haha.. gewldig... het was niet de bedoeling dat je gelijk ging tellen Smike.. toch bedankt!!
Op 05 december 2000 13:48 schreef Smike het volgende:
Grmbl, je wordt bedankt, dat heeft me een half uur klikken gekost!!!Maar ik heb ze dan nu ook allemaal!!! En het zijn er in totaal dus 252 pics, met een grootte van 9,15 MB. Dat begint er op te lijken. Misschien een goed idee om bij het begin van deel 4 (want die komt er toch
) de zipfiles van deel 1, 2 en 3 te plaatsen??
wow.. 252.. we moeten inderdaad maar zip files gaan maken of weer een verzamelpagina.. kunnen we die aanbieden aan Endemol na het programma hehe...
De ongekuiste versie is niet beschikbaar!!!!
Greetz,
Mokum XXX
Die weekopdracht zit mij niet lekker
Greetz,
Mokum XXX
[offtopic]
hey harry... heb ik gewoon niet opgelet de laatste paar dagen of ben je net terug uit zwitzerland?
[/offtopic]
[Dit bericht is gewijzigd door itsme op 07-12-2000 19:44]
quote:Jane, ik plaats mijn pics bij Hypermart. Kan je de website mokumxxx.hypermart.net wel bekijken? Zo niet, dan heb je waarschijnlijk het anti Hypermart-virus.....
Op 07 december 2000 18:37 schreef Jane het volgende:
Mijn complimenten weer voor de fantastische pics. Echter, één vervelend dingetje....bij mij kunnen de plaatjes van Mokum_XXX nooit geopend worden.
Komt dat??? Hebben anderen hier ook last van?
Greetz,
Mokum XXX
Mokum XXX, ook ik heb soms problemen met het bekijken van jouw pics
En itsme, heb je alleen anti-sites of ook fansites??? Alhoewel afzeiken natuurlijk wel leuker is dan ophemelen...
quote:OK, dit is de 2e klacht binnen 24 uur. Ik stop wel met de fake-pics....
Op 08 december 2000 00:42 schreef Smike het volgende:Mokum XXX, ook ik heb soms problemen met het bekijken van jouw pics
Fijn kennis gemaakt te hebben,
Mokum XXX
[Dit bericht is gewijzigd door Mokum_XXX op 08-12-2000 08:15]
Bij mij duurt het altijd even maar geduld is een schone zaak en wordt ruimschoots beloond!
quote:Nee, dit is toch geen klacht! Je moet die emo-pics niet zo serieus nemen. Die mensen vinden het gewoon super jammer, maar je laat de mensen die het wel kunnen zien toch niet in de steek.
Op 08 december 2000 08:14 schreef Mokum_XXX het volgende:
OK, dit is de 2e klacht binnen 24 uur. Ik stop wel met de fake-pics....Fijn kennis gemaakt te hebben,
Mokum XXX
Blijf alsjeblieft! Pleeeaaaase!!!!!!!
Greetz,
Mokum XXX
Goeie Mokum XXX, vooral doorgaan!! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. En nu zie ik ze wel!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |