Yeah, squad leaders fixedquote:Op dinsdag 15 november 2016 13:32 schreef Nibb-it het volgende:
https://eaassets-a.akamai(...)te/FallUpdate_EN.pdf
Ook PC versie hier, maar geen last van.quote:Op donderdag 17 november 2016 19:55 schreef Syd het volgende:
Sinds gisteren kan ik niet meer online komen, mijn internet werkt fijn gezien ik alles kan doen behalve inloggen op BF1, origin inloggen gaat goed maar zodra ik BF1 opstart duurt het ontzettend lang met connecting en daarna melding dat ik offline ben en ik de singleplayer maar moet spelen.
Ga het nu maar ff op nieuw installeren...mensen meer last van? PCversie.
Goeie vraag want gezien de steeds strengere eisen voor studenten,langere werktijden voor werknemers is het maar de vraag of er (zoals pak 'm beet 10? jaar geleden, BF2?) nog lieden zijn die zoals toen urenlang konden opblijven om te kunnen gamen.quote:
quote:Op zondag 20 november 2016 15:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Goeie vraag want gezien de steeds strengere eisen voor studenten,langere werktijden voor werknemers is het maar de vraag of er (zoals pak 'm beet 10? jaar geleden, BF2?) nog lieden zijn die zoals toen urenlang konden opblijven om te kunnen gamen.
leonos / 2dope pm sturenquote:Op maandag 21 november 2016 12:19 schreef BzP het volgende:
gaarne mijn psn id in OP aanpassen.
het is deviidriver_ en niet devildriver_
hoofdletter i ziet eruit als een I.
okquote:Op maandag 21 november 2016 12:19 schreef BzP het volgende:
gaarne mijn psn id in OP aanpassen.
het is deviidriver_ en niet devildriver_
hoofdletter i ziet eruit als een I.
10 min gedaan, 3 keer geteamkilled.quote:Op maandag 21 november 2016 12:23 schreef 2dope het volgende:
Hoe is hardcore-modus? Is dat al live? Game alweer een paar week niet aangeraakt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |