Thnx!! En sjemmert ookquote:Op zaterdag 12 november 2016 14:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het icoontje kan ik niet zo voor mij halen en weet niet of je ze op de minimap kan zien. Je krijgt in ieder geval wel een teken van de game, de voice over zegt dat er een sentry kit nearby is als je in de buurt bent en het ding spawt.
Op Amiens bij E en B, op Sinai bij G, B en E, op Monte Grappa bij B en D. Meer weet ik zo niet uit mijn hoofd.
Vind ik inmiddels ook. Het ziet er ook gewoon geweldig uit en het speelt soepeler.quote:Op maandag 14 november 2016 11:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind BF1 echt weer fantastisch. Zo veel toffer als 3 en 4.
Wel leuk. Maar het gebrek aan, of liever relatief laag, skill plafond vind ik jammer.quote:Op maandag 14 november 2016 11:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind BF1 echt weer fantastisch. Zo veel toffer als 3 en 4.
Ben ik juist wel blij mee. Kan ik ook gewoon meekomen in de toplijsten.quote:Op maandag 14 november 2016 13:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wel leuk. Maar het gebrek aan, of liever relatief laag, skill plafond vind ik jammer.
Het is wel leuk en instapbaar idd. Vooral nu ik weinig tijd heb. Maar dan nog is het wel leuk dat je even moet masteren of niet?quote:Op maandag 14 november 2016 13:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben ik juist wel blij mee. Kan ik ook gewoon meekomen in de toplijsten.
Er is ook wel nog een drempel hoor. Ik speel met verschillende maatjes en sommige bakken er toch echt geen zak van. Terwijl het wel gamers zijn.quote:Op maandag 14 november 2016 13:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is wel leuk en instapbaar idd. Vooral nu ik weinig tijd heb. Maar dan nog is het wel leuk dat je even moet masteren of niet?
Klinkt een beetje zoals mij. Speel toch veel games....maar nooit online. Ik lig ook meer om dan dat ik van toegevoegde waarde benquote:Op maandag 14 november 2016 16:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is ook wel nog een drempel hoor. Ik speel met verschillende maatjes en sommige bakken er toch echt geen zak van. Terwijl het wel gamers zijn.
Awesome, patchnotes?quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:45 schreef spierbal het volgende:
[..]
hij is hem nu aan het installeren bij mij.
Notes zijn nog niet bekend.quote:We are pleased to announce that the Battlefield 1 Fall Update will start rolling out tomorrow.
The Battlefield 1 Fall Update will be automatically deployed to your platform starting on Tuesday, November 15th across all platforms in all regions with the following downtimes:
• PC: Multiplayer will be offline for 1h starting 08.00 UTC / 12.00 AM PT.
• PS4: Multiplayer will be offline for 1h starting 10.00 UTC / 2.00 AM PT.
• Xbox One: Multiplayer will be offline for 1h starting 12.00 UTC / 4.00 AM PT.
Update notes will be posted here once the Battlefield 1 Fall Update is live. Be sure to check back once maintenance is complete.
Thank you for your patience and see you on the Battlefield!
The Teams at EA/DICE
je kan nu iig browser tijdens het zoeken naar een partij, je kan hem ook cancellen, dat is wat mij tot nu toe is opgevallen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:48 schreef Leonos het volgende:
Bericht van gisteren.
[..]
Notes zijn nog niet bekend.
Snap dat niet. Kunnen toch ff die notes online gooien.quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:12 schreef VelitoX het volgende:
Update is live op ps4, maarja... zullen wel moeten wachten op de notes tot ze met XBone servers klaar zijn.
Zit wat broodnodige balans in. Wel vraag ik me af of de Hunter 10 shotgun nu een nerf heeft gehad of niet. Staat een klein stukje over buckshot dmg multipliers maar meer niet.quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:32 schreef Nibb-it het volgende:
https://eaassets-a.akamai(...)te/FallUpdate_EN.pdf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |