Het helpt niet mee dat hij de uitstraling heeft van een lulletje lampenkatoen.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:37 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat een josti die Vejinovic zeg, daar zou je toch stapelgek van worden als Feyenoorder. Geef die bal aan iemand die wel kan voetballen, Toornstra bijvoorbeeld. Wat een beperkte.
Dat wordt wel gedaan.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:39 schreef tong80 het volgende:
Waarom worden deze topics niet gereekst ?
Heerlijk om te zien dat United faalt. Was ooit een mooie club, nu niet meer.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Oeefffffffff
Emenike weer bijna 3-0, komt net te laat
Manchester zet trouwens nog best wel veel druk, kan zomaar 2-1, 2-2 worden.
Grappig is dat de wedstrijd in Manchester gewoon een walk over was, ze wonnen daar met hun ogen dichtquote:Op donderdag 3 november 2016 20:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Heerlijk om te zien dat United faalt. Was ooit een mooie club, nu niet meer.
Had liever gezien dat ze hadden gewonnen daar.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
laat de fles eens staanquote:Op donderdag 3 november 2016 20:39 schreef tong80 het volgende:
Waarom worden deze topics niet gereekst ?
JR vindt dit leukquote:Op donderdag 3 november 2016 20:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
United is het Ajax van Engeland.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Tottenham, jid army, jwzquote:
quote:Op donderdag 3 november 2016 20:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Huh, Old Trafford zit toch best vaak vol?
Beiden op zoektocht naar eeuwige roem omdat ze normaal op de bank zitten. Dat soort figuren moet je meteen verkopen.quote:
Wie wil ze nou hebben ?quote:Op donderdag 3 november 2016 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beiden op zoektocht naar eeuwige roem omdat ze normaal op de bank zitten. Dat soort figuren moet je meteen verkopen.
Zometeen weer genot.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:45 schreef Coco98 het volgende:
Stijn baalt van het niveau in dit topic, hij wil gewoon voetbal kijken.
Gelukkig heeft hij nu ondersteuning van meester chipsman.
8/10quote:Op donderdag 3 november 2016 20:46 schreef luckass het volgende:
[..]
Gaat ie nog eens ergens bovenop he hahaha xD
Genoeg gelachen.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:46 schreef luckass het volgende:
[..]
Gaat ie nog eens ergens bovenop he hahaha xD
Doet hij daar ook een Suarezje?quote:Op donderdag 3 november 2016 20:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zlatan is boos
[ afbeelding ]
tegen gae...quote:Op donderdag 3 november 2016 20:49 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord is zondag helemaal leeg .lekker
Geen kaartquote:Op donderdag 3 november 2016 20:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zlatan is boos
[ afbeelding ]
Wat een mooie goals allemaal bij die wedstrijd.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De 2-1 bij Fener
https://my.mixtape.moe/llakks.mp4
Lekker schot
quote:Op donderdag 3 november 2016 20:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij greep zelfs de scheids bij z'n armDaar krijgt elk ander gewoon rood voor
you know zlatan?quote:Op donderdag 3 november 2016 20:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij greep zelfs de scheids bij z'n armDaar krijgt elk ander gewoon rood voor
quote:Op donderdag 3 november 2016 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
als feyenoord hieruit scoort neem ik een Feyenoord uI voor een maand
Buurman?quote:Op donderdag 3 november 2016 20:53 schreef Bugno het volgende:
Krijg bezoek, kijk ons aller even zonder Fok!
Zo goed alsquote:
Yep.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is Van Bronckhorst een vreselijk laffe coach.
Geen reet? Refereer jij nu naar de middenstip poeper?quote:Op donderdag 3 november 2016 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al maakt het in de Eredivisie geen reet uit.
Ik houd niet van randzaakgezwets.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
Geen reet? Refereer jij nu naar de middenstip poeper?
Jij bent vast leuk op feestjes.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik houd niet van randzaakgezwets.
Gio hoeft het veld toch niet op?quote:Op donderdag 3 november 2016 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Feye zal gelijk moeten spelen in Manchester, pittige opgave voor Gio
Ja ik ga Feyenoord tegen een of ander oostblok ploegje kijken.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens ClapClap kijkt Fener wisten jullie dat?
Dat is het verschil tussen een topclub en een subtopper Hansiequote:Op donderdag 3 november 2016 20:56 schreef inslagenreuring het volgende:
Wint Ajax of PSV hier niet is Nederland te klein
Won dat ploegje niet van Fener?quote:Op donderdag 3 november 2016 20:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja ik ga Feyenoord tegen een of ander oostblok ploegje kijken.
niggapls
gelijk volgens mijquote:Op donderdag 3 november 2016 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Won dat ploegje niet van Fener?
.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen een topclub en een subtopper Hansie
quote:Op donderdag 3 november 2016 20:59 schreef Vasion het volgende:
Feyenoord koploper![]()
http://www.flashscore.nl/voetbal/europa/europa-league/stand/
Klopt niet. Fener is onderling beter.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:59 schreef Vasion het volgende:
Feyenoord koploper![]()
Als jij blij bent, dan zijn wij ook blij.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:59 schreef Vasion het volgende:
Feyenoord koploper![]()
Bij deze is je uitnodiging voor Coco's feestje ongeldig verklaard.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om in de dug-out te komen moet je eerst over het veld.
en dan straks derde wordenquote:Op donderdag 3 november 2016 20:59 schreef Vasion het volgende:
Feyenoord koploper![]()
Met meer dan 1-0.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar als Feyenoord thuis van Fener wint zijn ze sowieso door toch?
Hallo het is UEFA. Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 3 november 2016 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als ja.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Naar Polen?quote:Op donderdag 3 november 2016 21:03 schreef Zipportal het volgende:
Niet uitverkocht. Treinen rijden wel.
Wintertijd.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:04 schreef KingRoland het volgende:
Best laat, maar ja wat moet je op een donderdagavond.
Hij speelt er sowieso weinig. Rossi staat hoger in de pikorde.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:05 schreef franklop het volgende:
Guidetti niet in de basis? Of speelt ie er sowieso weinig?
Dan vind ik Tete, Bazoer en Gudelj toch beter.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goede bank wel met Wass en Aspas
Eensquote:Op donderdag 3 november 2016 21:11 schreef PSVCL het volgende:
Tijdverspilling dit , ik ga iets anders doen.
Trouwens ook waardeloos dat AZ naar Israel moet terwijl ajax thuis speelt.
AZ krijgt minder rust.
Is een complot tegen PSVquote:Op donderdag 3 november 2016 21:11 schreef PSVCL het volgende:
AZ krijgt minder rust.
Wat dan? Maandag spelen?quote:Op donderdag 3 november 2016 21:11 schreef PSVCL het volgende:
AZ krijgt minder rust.
Zeker een valide argument aangezien Ajax dit juist weer tegen had toen het naar Rotterdam moestquote:Op donderdag 3 november 2016 21:11 schreef PSVCL het volgende:
AZ krijgt minder rust.
KNFBquote:Op donderdag 3 november 2016 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeker een valide argument aangezien Ajax dit juist weer tegen had toen het naar Rotterdam moest
Tete is aanvallend slechter dan Veltman. Zoiets zie je Tete niet snel doen in een wedstrijd.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:14 schreef Kopsterk het volgende:
Veltman mag de ene na de andere matige prestatie leveren terwijl Tete op de bank verpietert.
#exitbosz
Ach gelukkig kan Veltman wel Randy Wolters in bedwang houdenquote:Op donderdag 3 november 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tete is aanvallend slechter dan Veltman. Zoiets zie je Tete niet snel doen in een wedstrijd.
Scheelt weinig en verdedigend tien keer beter.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tete is aanvallend slechter dan Veltman. Zoiets zie je Tete niet snel doen in een wedstrijd.
Van Veltman's aanvallende momenten kan ik een hele database leeghalen.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Scheelt weinig en verdedigend tien keer beter.
Het topic past zich aan aan de club?quote:Op donderdag 3 november 2016 21:18 schreef Tagliano het volgende:
Wat zijn topics tijdens wedstrijden van Ajax toch vaak pure aids
Schei toch uitquote:Op donderdag 3 november 2016 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Veltman's aanvallende momenten kan ik een hele database leeghalen.
SCHOTEN AFGEVUURDquote:Op donderdag 3 november 2016 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het topic past zich aan aan de club?
Voeg zelf iets van hoog niveau toe zou ik zeggenquote:Op donderdag 3 november 2016 21:18 schreef Tagliano het volgende:
Wat zijn topics tijdens wedstrijden van Ajax toch vaak pure aids
Lol. Dat is iets wat Veltman in zijn eerste maanden bij Ajax briljant deed en ook in verdedigend opzicht. Volgens mij in 2013/14.quote:
Bij z,n debuut eruit gelopen worden door bolle Theo Janssen .quote:Op donderdag 3 november 2016 21:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Veltman wordt aan alle kanten voorbij gelopen. Die jongen gaat het nooit redden.
Maar hij is heel belangrijk hoor, kijk maar naar de cijfersquote:Op donderdag 3 november 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Klaassen moeten ze asap verkopen.
In before Ratjetoe of Pedroso.
Nou vooruit, ik waag een pogingquote:Op donderdag 3 november 2016 21:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Voeg zelf iets van hoog niveau toe zou ik zeggen
Lekker in een boom hangen.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onana heeft niks te doen gehad, snap hem wel
Beetje actie en vermaak moet kunnenquote:Op donderdag 3 november 2016 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onana heeft niks te doen gehad, snap hem wel
Gaat de wereldtop wel halen.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Sanchez domineert het hele veld in zijn eentje.
Stel lekker Cerny op inderdaadquote:Op donderdag 3 november 2016 21:24 schreef skysherrif het volgende:
snap niet dat een huurling die ook nog eens een tijd weg is in africa cup zoveel krediet krijgt.
Perfect voor Ajax dusquote:Op donderdag 3 november 2016 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Younes laat weer eens zien waarom die in Duitsland niks klaarmaakte
De dagelijkse 'kijk mij dom zijn' post hebben we ook weer gehadquote:Op donderdag 3 november 2016 21:11 schreef PSVCL het volgende:
AZ krijgt minder rust.
Bedankt, Johan Derksen.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom kunnen zoveel voetballers echt niks met hun chocoladebeen, kom op zeg. Uren op trainingsveld
Valt me mee, je kan lezen.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:26 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik las trouwens vanmiddag dat Veltman Dolberg nu al beter vond dan Zlantan.
Nu nog begrijpend lezenquote:Op donderdag 3 november 2016 21:26 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik las trouwens vanmiddag dat Veltman Dolberg nu al beter vond dan Zlantan.
Heeft hij geen zin meer in.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ziyech schijnt niet mee te kunnen verdedigen.
Ik wil ze allebei eruit, wat een droeftoetersquote:Op donderdag 3 november 2016 21:27 schreef Tagliano het volgende:
En dan willen mensen Traore uit de basis
Dit is al wat langer bekend hé. Dat weet je hopelijk toch wel?quote:Op donderdag 3 november 2016 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Younes is oprecht nog slechter dan Traoré.
Van mij mag Traore lekker blijven ballen hoorquote:Op donderdag 3 november 2016 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wil ze allebei eruit, wat een droeftoeters
Daar hebben ze bij Feyenoord genoeg van lijkt mij.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:27 schreef Caland het volgende:
In de Kuip ook al zo kapot gelachen om die Younes.
Toch wel een speler waar je voor naar het stadion gaat. Puur leedvermaak.
Daar heb je nerds voor.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens hebben jullie geluk, want ik zal niet veel posten tijdens deze pot. Ik ben bezig met een absoluut KUT werkje, logic errors vinden in een javacode
En bij psv hadden ze er geen antwoord opquote:Op donderdag 3 november 2016 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daar hebben ze bij Feyenoord genoeg van lijkt mij.
Viel wel mee.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daar hebben ze bij Feyenoord genoeg van lijkt mij.
Uh, ja, zieke diss...denk ik...quote:Op donderdag 3 november 2016 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En bij psv hadden ze er geen antwoord op
ja alsof we hier wat vanaf wetenquote:Op donderdag 3 november 2016 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens hebben jullie geluk, want ik zal niet veel posten tijdens deze pot. Ik ben bezig met een absoluut KUT werkje, logic errors vinden in een javacode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |