Zowiezo nog een goal tegen.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Op basis van het huidige spelbeeld zou het mij niet verbazen als het nog 3-1 wordt of zo.
Eens. Beter dan Vilhena.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tapia is wel goed bezig verdient eigenlijk wel een vaste basis plek.
Ja. Had dan Jorgensen gewoon laten staan. Die is nog nuttiger in ondertal.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kramer brengen zou echt intens dom zijn
Om vervolgens de bal te missen of een domme overtreding te maken. Nee bedankt...quote:Op donderdag 3 november 2016 20:18 schreef Pokkelmans het volgende:
Kramer blijft wel altijd een beetje rond de 16 hangen. Breng je in verdedigend opzicht wel weer een offer, maar heb je iig iemand voor de goal als de bal eens via Elia of Karsdorp voor de goal belandt.
niet overdrijvenquote:Op donderdag 3 november 2016 20:20 schreef Tchock het volgende:
Met zo'n Tapia er bij speel je eigenlijk weer met 11 spelers.
Een beetje een vlotte spits zou leuk zijn. Met Kramer/Kuyt/Jorgensen mis je toch een vlot iemand voor echt countervoetbal. Jorgensen kan wel flankspelers aansturen en zo, maar dan krijg je de hele tijd van die zinloze voorzetjesquote:Op donderdag 3 november 2016 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deze wedstrijd geeft wel aan op welke plek we nuttige bankspelers missen Spits en defensief achterin als Van Beek blijft sukkelen met blessures.
Manu terughalen. Verpietert nu in Engelandquote:Op donderdag 3 november 2016 20:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een beetje een vlotte spits zou leuk zijn. Met Kramer/Kuyt/Jorgensen mis je toch een vlot iemand voor echt countervoetbal. Jorgensen kan wel flankspelers aansturen en zo, maar dan krijg je de hele tijd van die zinloze voorzetjes
Houd aub op.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Manu terughalen. Verpietert nu in Engeland
Ja die weet wel raad met Zoryaquote:Op donderdag 3 november 2016 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Manu terughalen. Verpietert nu in Engeland
Gewoon winnen in Manchester.quote:
En thuis van Fener.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gewoon uit van United winnen joh, niets mis mee.
Gewoon hier nog even sneaky winnen. Dan komt het goed.quote:
ga ff herfstbladeren rapen ofzoquote:
Herhalingquote:Op donderdag 3 november 2016 20:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Bizar dat die goal werd afgekeurd. Goedmakertje denk ik
Had liever Botteghin nog op het veld gehad.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Bizar dat die goal werd afgekeurd. Goedmakertje denk ik
quote:Op donderdag 3 november 2016 20:24 schreef Tchock het volgende:
Die nummer 22 stond wel buitenspel. Dat had ik echt niet gezien.
Ja en Elia de tweede helft veel zwakkerquote:
Loopt nu ook weer lamlendig achter de bal aan waardoor ie minder tijd heeft voor een actie. Heel matig nuquote:Op donderdag 3 november 2016 20:25 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja en Elia de tweede helft veel zwakker
Zal wel op zn flikker gehad hebben van Gio en Kuytquote:Op donderdag 3 november 2016 20:25 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja en Elia de tweede helft veel zwakker
Kuyt doet echt nauwelijks nog iets goed tegenwoordigquote:Op donderdag 3 november 2016 20:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een kutpass van Kuyt net.
Jones mag die ballen trouwens ook weleens klemvast gaan pakken.
Nu wel.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kuyt doet echt nauwelijks nog iets goed tegenwoordig
Valt wel mee. Assist vandaag en ziet t spel gewoon een stuk beter door te temporiseren en ook eens een bal niet te geven.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kuyt doet echt nauwelijks nog iets goed tegenwoordig
Nah daar is Elia toch nog iets te goed voor.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:29 schreef hhh38 het volgende:
Bilal en Elia vraagt om een Cissé - Fernandez moment trouwens
Ik was het al. Heerlijk dat je nu een mooie speler hebt die kan invullen wanneer El Ahmadi en Vilhena er niet zijnquote:
Zit er aan te komen hè. Hoe nonchalant Vejinovic ook zijn tegenstander neerlegt met al geel op zak...quote:
Alleen United is al genoegquote:Op donderdag 3 november 2016 20:34 schreef Typisch het volgende:
Dan moeten we maar effe winnen van United en Fener.
Onderweg uit het vliegtuig smijten.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:35 schreef Caland het volgende:
Oke kanker maar op met die Vejinovic. Laat maar lekker in Oekraine
Een kans om zeep helpen rechtvaardigt dat inderdaad wel.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:36 schreef Typisch het volgende:
En het dan raar vinden dat mensen in zijn tuin stoer komen doen.
Ik was ook niet geheel serieus.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Een kans om zeep helpen rechtvaardigt dat inderdaad wel.
Inderdaad. Wat een kutvoetballer. Dit was dè kans.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:36 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Onderweg uit het vliegtuig smijten.
Karsdorp moet eens een wedstrijdje rustig aan kunnen doenquote:Op donderdag 3 november 2016 20:37 schreef Typisch het volgende:
Karsdorp moet echt weer eens een kans krijgen op het middenveld eigenlijk.
Eerder eens rechtsbuiten proberen.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:37 schreef Typisch het volgende:
Karsdorp moet echt weer eens een kans krijgen op het middenveld eigenlijk.
Welneequote:Op donderdag 3 november 2016 20:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Eerder eens rechtsbuiten proberen.
Neen.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Eerder eens rechtsbuiten proberen.
Heeft een goede pass en is een bikkelaar. Een soort Vilhena en Vejinovic in 1. Prima hoor.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen die Karsdorp op t middenveld willen snappen er helemaal niks van
Ala Zidane ?quote:Op donderdag 3 november 2016 20:40 schreef Sunri5e het volgende:
Hopelijk pakt Vejinovic een rode kaart voor een kopstoot. Dan zien we hem gelukkig niet meer terug dit seizoen.
En ineens ziet ie bij King Kong om de arm.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toornstra vergeet de aanvoerdsband af te doen.
Maar zijn kracht zit m in de hele flank kunnen bespelen en het feit dat een tegenstander daar niet in mee kan fysiek. Waarom zou je m dan op zijn matige kwaliteiten gaan benutten.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heeft een goede pass en is een bikkelaar. Een soort Vilhena en Vejinovic in 1. Prima hoor.
Vilhena en Vejinovic in 1? Raar soort compliment (?) Dit.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heeft een goede pass en is een bikkelaar. Een soort Vilhena en Vejinovic in 1. Prima hoor.
jensquote:Op donderdag 3 november 2016 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
Wie ging er nu uit voor Nieuwkoop?
Jensquote:Op donderdag 3 november 2016 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
Wie ging er nu uit voor Nieuwkoop?
quote:Op donderdag 3 november 2016 20:43 schreef Sunri5e het volgende:
Hopelijk staan de supporters morgen weer bij Vejinovic in de tuin.
Zat ook nog een passje inquote:Op donderdag 3 november 2016 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
1 beweging en je staat voor de keeper
We zijn je zeer erkentelijkquote:Op donderdag 3 november 2016 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb Vejinovic bij een bevriende scout van Twente aangeboden.
Gaat 'ie dan klussen bij die scout thuis ofzo?quote:Op donderdag 3 november 2016 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wegwezen met hem. Bij vitesse vond ik hem goed maar nu kan hij er niks meer vanquote:Op donderdag 3 november 2016 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij heeft er iig de snor voor om te gaan 'klussen'quote:Op donderdag 3 november 2016 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat 'ie dan klussen bij die scout thuis ofzo?
quote:
Het antwoord was breng hem maar naar Groningen of Kerkrade.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat 'ie dan klussen bij die scout thuis ofzo?
Eensquote:Op donderdag 3 november 2016 20:46 schreef Caland het volgende:
Zonde. Na de Kuytwissel ging het weer lopen. Had deze ook met 10 man kunnen winnen.
quote:Op donderdag 3 november 2016 20:48 schreef Sunri5e het volgende:
Heb echt zin om Vejinovic flinke tikken te geven.
Kneusquote:Op donderdag 3 november 2016 20:43 schreef Sunri5e het volgende:
Hopelijk staan de supporters morgen weer bij Vejinovic in de tuin.
Vind het erg begrijpelijk dat ze voor zijn deur stonden. Pleurismongool is hetquote:Op donderdag 3 november 2016 20:48 schreef Sunri5e het volgende:
Heb echt zin om Vejinovic flinke tikken te geven.
Liep daar helemaal verkeerdquote:Op donderdag 3 november 2016 20:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit was niet zijn fout. Had de bal al eerder moeten krijgen.
Hopelijk gebeurt het morgen weer.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind het erg begrijpelijk dat ze voor zijn deur stonden. Pleurismongool is het
Jup.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:50 schreef PizzaGeit het volgende:
3 wedstrijden, 3 gelijke spelen. Met alledrie een zure nasmaak
En Vejinovic speelt zondag nietquote:Op donderdag 3 november 2016 20:53 schreef H.FR het volgende:
In ieder geval is Jorgensen nu fit zat zondag. Blijf het een rare wissel vinden.
En ook nog Fener wat gewonnen heeft.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:50 schreef PizzaGeit het volgende:
3 wedstrijden, 3 gelijke spelen. Met alledrie een zure nasmaak
quote:
Dit ongeveer ja. Heel jammer gezien hoe we er in de 40e minuut voorstonden en gezien de uitslag in Istanbul, maar op zich geen slechte uitslag gezien de omstandigheden.quote:
Valt allemaal wel mee joh. We staan gewoon op plek 1 hoor. En Europees overwinteren in een poule met United en Fener is ook meer geluk dan kwaliteit.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Week waarom het om de knikkers gaat en jullie laten het afweten. Beetje jullie verhaal de laatste jaren.
Welke knikkers waren er deze week te verdienen danquote:Op donderdag 3 november 2016 20:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Week waarom het om de knikkers gaat en jullie laten het afweten. Beetje jullie verhaal de laatste jaren.
Daarom had Gio gewoon de keuze moeten maken om Karsdorp te wisselen en te sparen. Dan is iedereen gewoon fit.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
drie keer op rij gelijk spelen door een wazige tegengoal waar je had moeten winnen.
En morgen moeten ze tering vroeg op voor die begrafenis plus dat deze wedstrijd ze veel kracht heeft gekost.. Zondag gaat een lastige middag worden.
Dan gaat het om onderling resultaat en dan is die 1-0 in Turkenland niet gunstigquote:Op donderdag 3 november 2016 20:57 schreef PIETR het volgende:
Als Feyenoord verliest van United en thuis wint van Fenerbache zijn we door toch?
Ik hoop dat ze met Karsdorp (en mensen als Kongolo en Jorgensen die alles spelen) wel een apart programmaatje maken. Dan moet het met voldoende rust tussen wedstrijden door toch wel lukken.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom had Gio gewoon de keuze moeten maken om Karsdorp te wisselen en te sparen. Dan is iedereen gewoon fit.
2 doelpunten verschil nodig inderdaad. Bij 1-0 wordt het doelsaldo belangrijk.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dan gaat het om onderling resultaat en dan is die 1-0 in Turkenland niet gunstig
En daar telt eerst doelpunten voor. Daar staan we er niet best in voor.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
2 doelpunten verschil nodig inderdaad. Bij 1-0 wordt het doelsaldo belangrijk.
Dus verliezen van United, waar ik wel vanuit ga, en thuis met 2-0 / 3-1 / 4-2 etc winnen van Fener is door?quote:Op donderdag 3 november 2016 20:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dan gaat het om onderling resultaat en dan is die 1-0 in Turkenland niet gunstig
Kortom, lastig maar niet onmogelijk.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:57 schreef hhh38 het volgende:
Als je United uit wint ben je door.
Gelijkspel United uit en winst Fenerbahce thuis ben je door.
Verlies tegen United en winst van Fener met 2 doelpunten verschil ben je door
Alle andere situaties ben je afhankelijk van wat United en Fener in hun wedstrijden tegen Zorya doen.
Ha ha ha. De onwetendheid.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
Gejank om laten afweten. Ik heb gewoon weer een ploeg gezien die zich niet gek laat maken en met Tapia weer een leuke verrassing heeft voor schorsingen of blessures. Wel moeten we Vejinovic niet doen en Bilal voor Berghuis wisselen in de pikorde.
Kortom, fucking nice, die laatste wedstrijd.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kortom, lastig maar niet onmogelijk.
Karsdorp moet het NL elftal gewoon afzeggen. Dan is hij straks weer helemaal fit.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom had Gio gewoon de keuze moeten maken om Karsdorp te wisselen en te sparen. Dan is iedereen gewoon fit.
Roep ik al tijden, vreemde reactie van je. Verrast me wel dat hij nu zo sterk speelde.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is geen verrassing joh. Goede spelert.
Gaat ie natuurlijk niet doen. Nú heeft ie de kans om de vaste rechtsback te worden.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Karsdorp moet het NL elftal gewoon afzeggen. Dan is hij straks weer helemaal fit.
Ja ze hebben nog prima gestreden met een man minder als we nog een goal hadden gemaakt had je verder gewoon een prima match gespeeld. En inderdaad Vejinovic niet meer doen was daarom ook wel blij dat Nieuwkoop inviel als middenvelder als ze niet met Toornstra of Jan Arie gaan schuiven zou ik Nieuwkoop laten beginnen.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
Gejank om laten afweten. Ik heb gewoon weer een ploeg gezien die zich niet gek laat maken en met Tapia weer een leuke verrassing heeft voor schorsingen of blessures. Wel moeten we Vejinovic niet doen en Bilal voor Berghuis wisselen in de pikorde.
Appeltje eitjequote:Op donderdag 3 november 2016 20:57 schreef hhh38 het volgende:
Als je United uit wint ben je door.
Gelijkspel United uit en winst Fenerbahce thuis ben je door.
Verlies tegen United en winst van Fener met 2 doelpunten verschil ben je door
Alle andere situaties ben je afhankelijk van wat United en Fener in hun wedstrijden tegen Zorya doen.
Ik deed een Tong meme omdat jij Tapia een verrassing noemde.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Roep ik al tijden, vreemde reactie van je. Verrast me wel dat hij nu zo sterk speelde.
Raar mannetje blijf je ook.
Onder andere Martin van Goud.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:03 schreef Caland het volgende:
Sommige mensen hadden de kwaliteiten van Tapia allang op waarde geschat.
Juist.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:03 schreef Caland het volgende:
En ik trap er nog in ook. Jezusquote:Op donderdag 3 november 2016 21:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik deed een Tong meme omdat jij Tapia een verrassing noemde.
Moet ook alles uitleggen gvd.
Is okay kapi.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En ik trap er nog in ook. Jezus
Jij kijkt al geruime tijd met je ogen in je zak kan ik hieruit opmaken?quote:Op donderdag 3 november 2016 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Juist.
En sommige mensen hebben jaren geroepen om Vilhena die niks toevoegt. Kuch
Jij vindt Vilhena een goede speler? Voegt toch amper wat toe joh, zoveel kansen en speeltijd en je zo matig ontwikkelen.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij kijkt al geruime tijd met je ogen in je zak kan ik hieruit opmaken?
Hahaha, oke.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij vindt Vilhena een goede speler? Voegt toch amper wat toe joh, zoveel kansen en speeltijd en je zo matig ontwikkelen.
quote:Op donderdag 3 november 2016 21:03 schreef Caland het volgende:
Hij moet gewoon aan zijn club en werkgever denken. Straks wordt hij ook nog wel de vaste rechtsback.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Gaat ie natuurlijk niet doen. Nú heeft ie de kans om de vaste rechtsback te worden.
Mwah.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij vindt Vilhena een goede speler? Voegt toch amper wat toe joh, zoveel kansen en speeltijd en je zo matig ontwikkelen.
Valt allemaal wel mee. Beetje teveel draver, geen puur talent. Kan eigenlijk niks echt heel goed.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah.
Gozer is 21 en is gewoon goed op weg om een behoorlijke voetballer te worden.
Dan vind je El Ahmadi ook een kutvoetballer.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De cijfers spreken voor zich
Dit seizoen wel erg belangrijk en goed in vorm maar we kunnen zo langzaam aan niet meer om Tapia heen dan zou het wel tussen Kuyt en Vilhena gaan wie basis blijft.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
Niet slecht, maar geen surplus voor dit team ofzo
Noem maar eens een betere in zijn rol na El Ahmadi.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee. Beetje teveel draver, geen puur talent. Kan eigenlijk niks echt heel goed.
El Ahmadi pakt idd amper ballen af ja.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan vind je El Ahmadi ook een kutvoetballer.
Tapiagodquote:Op donderdag 3 november 2016 21:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Noem maar eens een betere in zijn rol na El Ahmadi.
1-3quote:
Knap he, dat ie dat kan op zijn leeftijd.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
Oh jongens, onlogisch heeft weer een gifje gegoogled. Tijd om te stoppen
Ik zei afgelopen winter ook dat het een kleine Zuid-Amerikaan was, ik werd gecorrigeerd en hij blijkt gewoon 1,84 te zijn.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:14 schreef Caland het volgende:
Grappige van Tapia is dat ik op TV (en ook wel in het stadion) altijd maar dacht dat Taapgod een beetje een klein mannetje was. Zag ik hem een keer in het maasgebouw na de wedstrijd bleek het toch best wel een potige kerel. Aardig wat kracht ook.
Tot zover deze anekdote.
Wat leuk om te lezen dat je zo onder de indruk was!quote:Op donderdag 3 november 2016 21:14 schreef Caland het volgende:
Grappige van Tapia is dat ik op TV (en ook wel in het stadion) altijd maar dacht dat Taapgod een beetje een klein mannetje was. Zag ik hem een keer in het maasgebouw na de wedstrijd bleek het toch best wel een potige kerel. Aardig wat kracht ook.
Tot zover deze anekdote.
Jou nemen we dus ook niet meer serieus op voetbalgebied.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, op NOS teletekst staan wij bovenaanquote:
Die snappen het niet, onderling resultaat gaat boven doelsaldo. Al zou je ook kunnen zeggen dat het onderling resultaat nog niet bekend is.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, op NOS teletekst staan wij bovenaan
Niet bij 2-1/3-2/4-3 enz, als zij winnen van Zorya.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Als ik het goed bereken zijn we met winst op Fenerbahce sowieso door toch?
Ik mag hopen dat je dat al niet teveel deed.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jou nemen we dus ook niet meer serieus op voetbalgebied.
sowieso wel weer spannend Europees avontuurquote:Op donderdag 3 november 2016 21:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet bij 2-1/3-2/4-3 enz, als zij winnen van Zorya.
Soms. Als je iets zegt waar ik het mee eens benquote:Op donderdag 3 november 2016 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dat al niet teveel deed.
Bij winst op United al zekerquote:Op donderdag 3 november 2016 21:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Ajax is poep!quote:Op donderdag 3 november 2016 21:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Soms. Als je iets zegt waar ik het mee eens ben
Hij speelt vaker niet dan wel.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Guidetti speelt niet bij Celta
Ik ook. Heb z'n adres. Dit weekend even langsgaan?quote:Op donderdag 3 november 2016 21:36 schreef Sunri5e het volgende:
Nog steeds zin om Vejinovic klappen te verkopen.
Hangt van de uitslag af geloof ik. Als we met 2-1 winnen, Fener.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |