Feyenooit > Zyechquote:Op donderdag 3 november 2016 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Onana; Veltman, Sanchez, Riedewald, Sinkgraven; Klaassen, Schone, Ziyech; Traore, Dolberg, Younes
RiedGodquote:Op donderdag 3 november 2016 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Onana; Veltman, Sanchez, Riedewald, Sinkgraven; Klaassen, Schone, Ziyech; Traore, Dolberg, Younes
Rossi > Zyechquote:Op donderdag 3 november 2016 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Blanco, Mallo, Fontas, Diaz, Radoja, Bongonda, Lemos, Gomez, Planas, Sene, Rossi
wat de mensheid is overkomen jaquote:Op donderdag 3 november 2016 19:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
psvcl is het ergste wat fok is overkomen
De hele week lekker schuimbekken.quote:Op donderdag 3 november 2016 19:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op 'n motor zekerquote:
Traore MOET het nu laten zien.quote:Op donderdag 3 november 2016 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinkgravenquote:Op donderdag 3 november 2016 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Anders gaat ie naar de bankquote:Op donderdag 3 november 2016 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Traore MOET het nu laten zien.
Waar is El Ghazi?quote:Op donderdag 3 november 2016 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks weer lekker kankeren op ajaxquote:Op donderdag 3 november 2016 19:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De hele week lekker schuimbekken.
Marokkanen zijn het ergste wat Nederland ooit is overkomen.quote:Op donderdag 3 november 2016 19:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 november 2016 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Traore MOET het nu laten zien.
quote:Op donderdag 3 november 2016 19:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Marokkanen zijn het ergste wat Nederland ooit is overkomen.
De Duitsers waren ergerquote:Op donderdag 3 november 2016 19:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
de holocaust komt wel in de buurtquote:Op donderdag 3 november 2016 19:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Welke van de 12?quote:Op donderdag 3 november 2016 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
De Frank Lammers-reclame is terreur.
Echt niet.quote:Op donderdag 3 november 2016 19:56 schreef luckass het volgende:
[..]
de holocaust komt wel in de buurt
Hij zit ook al in de Betweters filmpjes.quote:Op donderdag 3 november 2016 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
De Frank Lammers-reclame is terreur.
Dan is het een ziekte.quote:Op donderdag 3 november 2016 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zit ook al in de Betweters filmpjes.
Kloptquote:Op donderdag 3 november 2016 19:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zyech zal nooit beter worden dan Afellay of Amrabat
Jaquote:Op donderdag 3 november 2016 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Feyenoord wint deze wedstrijd nog.
Die kop van El Blanco is goud. Beetje zo van: "Wie is die jongen eigenlijk?"quote:
KingFloplandquote:Op donderdag 3 november 2016 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Feyenoord wint deze wedstrijd nog.
Madquote:Op donderdag 3 november 2016 19:58 schreef Wiebeldak het volgende:
Goede avond. WTF dacht Botteghin? Er staat een keeper achter hem. Totaal onnodig. Feyenoord was gewoon goed aan het voetballen. Tyfuszooi.
Degene die de assist gaf op Messi in de halve finalequote:Op donderdag 3 november 2016 19:59 schreef Bugno het volgende:
[..]
Die kop van El Blanco is goud. Beetje zo van: "Wie is die jongen eigenlijk?"
Alsof ze daar ooit kans op hebben gemaakt.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:00 schreef Mani89 het volgende:
Feyenoord kan het kampioenschap nu wel vergeten.
Dat is denk ik zo'n beetje de grootste sportprestatie door 'n mocro ooit, of nie?quote:Op donderdag 3 november 2016 20:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Degene die de assist gaf op Messi in de halve finale
Dat slaat natuurlijk nergens op. Het zal gewoon gaan tussen Feyenoord, Ajax en PSV. Of Heerenveen moet het zo lekker blijven doen dan tel ik hun ook mee.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:00 schreef Mani89 het volgende:
Het slaat wel ergens op hoor.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:01 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op. Het zal gewoon gaan tussen Feyenoord, Ajax en PSV. Of Heerenveen moet het zo lekker blijven doen dan tel ik hun ook mee.
Feyenoord is nu kansloos, nt als PSV overigens. Kenners weten ditquote:Op donderdag 3 november 2016 20:01 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op. Het zal gewoon gaan tussen Feyenoord, Ajax en PSV. Of Heerenveen moet het zo lekker blijven doen dan tel ik hun ook mee.
quote:Op donderdag 3 november 2016 20:01 schreef Bugno het volgende:
[..]
Dat is denk ik zo'n beetje de grootste sportprestatie door 'n mocro ooit, of nie?
Oh: pursenality
Hichammetje deed dat allemaal lekker schoon, sure...quote:
Als Feyenoord zondag weer met een gelukje wint is alle geloof weer terugquote:Op donderdag 3 november 2016 20:00 schreef Mani89 het volgende:
Nooit gepakt, dus denk het wel.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:03 schreef Bugno het volgende:
[..]
Hichammetje deed dat allemaal lekker schoon, sure...
quote:Op donderdag 3 november 2016 20:04 schreef Tagliano het volgende:
Tactisch meesterbrein Gio slaat weer eens toe
Geef mij zijn leermeester Morcelli maar...quote:
Goeiequote:Op donderdag 3 november 2016 20:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zoveel mocro's die nooit worden gepakt. Zegt niks
Moest lachenquote:Op donderdag 3 november 2016 20:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
SOWWWWWquote:Op donderdag 3 november 2016 20:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
*opgevoerde scooter, met handtas en bontkraagquote:Op donderdag 3 november 2016 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kuyt <> Bilal
Bilal is tenminste op de brommer.
Vuilniszak jas.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:06 schreef Bugno het volgende:
[..]
*opgevoerde scooter, met handtas en bontkraag
Haarlijntjesquote:
Oeee, klinkt madquote:Op donderdag 3 november 2016 20:07 schreef timmmmm het volgende:
wtf en dan jorg eruit. Wat een touwtyfusteringwissel
Gio gaat voor een punt. Hopen dat ManU wint in Istandbul.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:07 schreef timmmmm het volgende:
Waarom brwng je dan Nelom? die kan he-le-maal niks. Is Woudenberg geblesseerd ofzo?quote:Op donderdag 3 november 2016 20:08 schreef Vasion het volgende:
[..]
Gio gaat voor een punt. Hopen dat ManU wint in Istandbul.
Ik bedenk alleen Gio's beweegredenen. Of je nou met drie verdedigers speelt en zonder Jorgenson of met drie verdedigers en met Jorgenson vind ik ook wel een groot verschil ja.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom brwng je dan Nelom? die kan he-le-maal niks. Is Woudenberg geblesseerd ofzo?
Ik hield me hier nog in. Dit is echt de slechtste ingreep die ik ooit gezien heb.quote:
Een manager moet toch de rust bewaren?quote:Op donderdag 3 november 2016 20:07 schreef timmmmm het volgende:
Ahum, Bosvelt, ahum, RobbenGodquote:Op donderdag 3 november 2016 20:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hield me hier nog in. Dit is echt de slechtste ingreep die ik ooit gezien heb.
We zijn nu met een vent van 36 op de counter aan et loeren. Alsjeblieft zeg
Ben erg benieuwd naar zijn verhaal zo. Wat een teringzooiquote:Op donderdag 3 november 2016 20:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik bedenk alleen Gio's beweegredenen. Of je nou met drie verdedigers speelt en zonder Jorgenson of met drie verdedigers en met Jorgenson vind ik ook wel een groot verschil ja.
De ERVARING van Kuyt gaf vast de doorslag.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar zijn verhaal zo. Wat een teringzooi
Kap eens met dat gescheld de hele tijd.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
GROOT STERK SNEL FYSIEKquote:Op donderdag 3 november 2016 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De ERVARING van Kuyt gaf vast de doorslag.
Waar staat dat in mijn taakomschrijving?quote:Op donderdag 3 november 2016 20:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Een manager moet toch de rust bewaren?
Je hebt gelijk, een manager zorgt voornamelijk voor onrust.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar staat dat in mijn taakomschrijving?
Nouja dat Zorja zal uiteindelijk toch voor drie punten moeten gaan. Er zal straks best ruimte komen, dus ik verwacht een Kuyt <-> Bilal wissel rond minuut 70 en strak op de counter gaan voor drie punten.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, voor GAE-uit moet je echt iedereen sparen. Sidderend en bevend naar de Adelaarshorst.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:12 schreef Coco98 het volgende:
Gio wil zich gewoon richten op de Eredivisie.
Karsdorp breekt door, is niemand voorin. Ga je bijzonder vaak horen deze helftquote:Op donderdag 3 november 2016 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De ERVARING van Kuyt gaf vast de doorslag.
Ga d'r nou niet op in manquote:Op donderdag 3 november 2016 20:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar staat dat in mijn taakomschrijving?
Als Feyenoord 1 punt pakt is dat prima nu met 10 man. Thuis is nog wel te winnen van Fenerbahce denk ik.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nouja dat Zorja zal uiteindelijk toch voor drie punten moeten gaan. Er zal straks best ruimte komen, dus ik verwacht een Kuyt <-> Bilal wissel rond minuut 70 en strak op de counter gaan voor drie punten.
Hij had gewoon Vejinovic eruit moeten halen. Die zat eerste helft al tege rood aam te schurken.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nouja dat Zorja zal uiteindelijk toch voor drie punten moeten gaan. Er zal straks best ruimte komen, dus ik verwacht een Kuyt <-> Bilal wissel rond minuut 70 en strak op de counter gaan voor drie punten.
Feyenoord zeker, het is geen AJAX/PSV/quote:Op donderdag 3 november 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, voor GAE-uit moet je echt iedereen sparen. Sidderend en bevend naar de Adelaarshorst.
Nou daar hadden we de eerste alquote:Op donderdag 3 november 2016 20:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Karsdorp breekt door, is niemand voorin. Ga je bijzonder vaak horen deze helft
Dan kan het kramer gifje weer geplaatst wordenquote:Op donderdag 3 november 2016 20:15 schreef Tagliano het volgende:
Kramer warm laten lopen terwijl je net Jorgensen eruit haalt
0-1quote:Op donderdag 3 november 2016 20:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord zeker, het is geen AJAX/PSV/
Dat is dan weer het grote voordeelquote:Op donderdag 3 november 2016 20:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dan kan het kramer gifje weer geplaatst worden
Nou, ik vind het eigenlijk wel een mooi gebaarquote:
PSV ook voor Feyenoord (de JC schaal)..quote:Op donderdag 3 november 2016 20:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Feyenoord was toch echt met 0-1 te sterk voor PSV hoor
Hoeveel punten heeft PSV daarvoor gekregen in de Eredivisie?quote:Op donderdag 3 november 2016 20:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV ook voor Feyenoord (de JC schaal)..
Ik kan me nog een 10-0 herinneren, mooie tijden.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Feyenoord was toch echt met 0-1 te sterk voor PSV hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler voor dat men weer gaat zeuren
0 ,wel weer een prijs(je)quote:Op donderdag 3 november 2016 20:19 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoeveel punten heeft PSV daarvoor gekregen in de Eredivisie?
Dundalk gaat de EL winnen.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:18 schreef hafcfan het volgende:
Dundalk 1-1 lol. AZ verloor daar 5-0
Voor Feyenoord?quote:Op donderdag 3 november 2016 20:21 schreef Wazaaaaa het volgende:
In het Philips Stadion was het nu 2-1 geweest.
Iedereen zal die gebarende broer gek vinden, maar als een debieltje een kaart meenemen naar het stadion en dan als een sfinx met dat ding omhoog gaan staan. Dan ben je ver heen hoor...quote:
Ik vind het best genieten, jij?quote:Op donderdag 3 november 2016 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Een ouderwetse Europa League-wedstrijd.
Ik blijf geïntrigeerd door de gebroedersquote:Op donderdag 3 november 2016 20:22 schreef Bugno het volgende:
[..]
Iedereen zal die gebarende broer gek vinden, maar als een debieltje een kaart meenemen naar het stadion en dan als een sfinx met dat ding omhoog gaan staan. Dan ben je ver heen hoor...
Contradiction in Terminisquote:Op donderdag 3 november 2016 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Een ouderwetse Europa League-wedstrijd.
En de besmuikt lachende kanslozen er omheenquote:Op donderdag 3 november 2016 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik blijf geïntrigeerd door de gebroeders
Lijkt me ook.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
hopelijk wordt het 1-2, genot
Kan je ook een voorbeeld geven van een dure troll?quote:Op donderdag 3 november 2016 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Negeer die goedkope trolls eens aub.
Oh, ze is het rustiger aan gaan doen?quote:Op donderdag 3 november 2016 20:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Met 10 man in je moeder bedoel ik dan he
nmquote:Op donderdag 3 november 2016 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Picsquote:Op donderdag 3 november 2016 20:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Met 10 man in je moeder bedoel ik dan he
Het worden er anders steeds meer.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMMquote:Op donderdag 3 november 2016 20:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kan je ook een voorbeeld geven van een dure troll?
Waarom lachte je dan zo hard toen de gelijkmaker vielquote:Op donderdag 3 november 2016 20:25 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord moet winnen , Ukranie staat in de buurt van NL op de cof lijst/
Ik moest glimlachenquote:Op donderdag 3 november 2016 20:26 schreef Bugno het volgende:
[..]
Oh, ze is het rustiger aan gaan doen?
Om koertquote:Op donderdag 3 november 2016 20:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waarom lachte je dan zo hard toen de gelijkmaker viel
Kan mij dat wat verrotten.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:25 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord moet winnen , Ukranie staat in de buurt van NL op de cof lijst/
Strijderquote:Op donderdag 3 november 2016 20:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan mij dat wat verrotten.
PSV'ers hebben een leven met weinig plezier.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waarom lachte je dan zo hard toen de gelijkmaker viel
quote:Op donderdag 3 november 2016 20:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan mij dat wat verrotten.
Vilhena en KAE.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Feyenoord is wel matig zeg. Niks van dat onoverwinnelijke wat ze afgelopen potjes zouden hebben.
quote:Op donderdag 3 november 2016 20:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb anders aardig plezier met je moeder.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:28 schreef Collide het volgende:
[..]
PSV'ers hebben een leven met weinig plezier.
Koekoek.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De 2-0 van Lens trouwens
https://my.mixtape.moe/wvihxr.mp4
Die lijkt me houdbaar voor de keeperquote:Op donderdag 3 november 2016 20:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De 2-0 van Lens trouwens
PSV'er hequote:Op donderdag 3 november 2016 20:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De 2-0 van Lens trouwens
koekoekquote:Op donderdag 3 november 2016 20:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De 2-0 van Lens trouwens
De 1-0 was vele malen beter.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De 2-0 van Lens trouwens
Lens in Oranjequote:Op donderdag 3 november 2016 20:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De 2-0 van Lens trouwens
Hij mist een topshow. En nog staan ze 3e. Zeer mooie poulequote:Op donderdag 3 november 2016 20:32 schreef Bugno het volgende:
Koffieplanter is nu mad dat hij niet kijkt.
Hij kijkt wel.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:32 schreef Bugno het volgende:
Koffieplanter is nu mad dat hij niet kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |