Nee wij gebruiken de drank niet als excuus om onze eigen stommiteiten goed te praten.quote:Op maandag 7 november 2016 11:09 schreef StEfAn1980 het volgende:
[..]![]()
zijn die anderen ook zo wereldvreemd als jij?
Dat is wat heel anders dan beweren dat black-outs niet bestaan en als iemand dat beweert dat dat een smoes is. Nee, black-outs bestaan en hoe. Dat waart je niet vrij van verantwoordelijkheden, zoals TS probeert te doen, maar dat maakt het bestaan en het effect van een black-out geen verzinsel.quote:Op maandag 7 november 2016 11:17 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee wij gebruiken de drank niet als excuus om onze eigen stommiteiten goed te praten.
Juist. Ik haat dat ook echt he.quote:Op maandag 7 november 2016 11:17 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee wij gebruiken de drank niet als excuus om onze eigen stommiteiten goed te praten.
Van die zin snap ik niet zoveel. Bedoelde je 'mensen die coma-drinken en mensen die blackouts gaan ontkrachten.quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:10 schreef Bananenpap het volgende:
Mensen die coma-drinken en blackouts gaan ontkrachten.
Mensen die een blackout of het drinken van een coma ontkrachten.quote:Op dinsdag 8 november 2016 17:11 schreef netchip het volgende:
[..]
Van die zin snap ik niet zoveel. Bedoelde je 'mensen die coma-drinken en mensen die blackouts gaan ontkrachten.'?
Ik heb het toch ook gehad dat ik een halve avond kwijt ben. Probleem bij mij is dat bv 6 biertjes goed is maar ik bij het 7de helemaal doorsla en in een keer van aangeschoten naar laveloos verander.quote:Op maandag 7 november 2016 08:35 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dit heb ik ook, en achteraf weet ik ook alles.
Vaak heb ik het idee dat alcohol als een soort van "excuus" wordt gebruikt. Als in, omdat ik dronken ben ga ik nu lekker doen wat ik anders niet mag maar wel wil en als iemand me confronteerd dan ben ik dronken dus zo ben ik normaal niet.![]()
Wat ik wel heb, hoe meer dronken ik word, hoe meer moeite ik heb met dingen als lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |