Je vingers naar "binnen" toe niet.. wel aan je vingers "trekken"
*knak* *knak*
quote:Alles waar "te" voor staat eh...
Ik heb nu namelijk mn hand zwaar gekneust, en volgends mij komt dat ook door dat knakken (van mn hand)
quote:Aha, dus dat is er met mn hand aan de hand, ihij is namelijk helemaal dik geworden
Op donderdag 5 december 2002 08:42 schreef skinheadholland het volgende:
het kan gebeuren als je teveel "knakt" met je vingers dat er ruimte en vocht in in je gewrichten komt in je hand.. En dit gaat erg au doen kan ik je vertellen..
quote:Tsja ik vraag me af hoe waar dat is. Er is wel degelijk in een onderzoek een correlatie gevonden tussen mensen die vaak hun vingers knakken en later reuma in hun handen hebben. Dan zal die encyclopedie wel zeggen: ohja! maar dat is geen wetenschappelijk bewijs! Dat klopt, maar ik zal het risico niet nemen.
Op donderdag 5 december 2002 08:43 schreef Postduif het volgende:
Volgens de encyclopedie van misvattingen is knakken met je vingers niet slecht.
de rest wel wat minder
Een keertje knakken kan geen kwaad.
quote:
Op donderdag 5 december 2002 09:11 schreef DeWaasheid het volgende:
Nou als ze echt door et midden knakken en dat ze daarna beetje slap bij bungelen dat is niet goed iig.
quote:wat een uiterst intelligente opmerking
Op donderdag 5 december 2002 09:11 schreef DeWaasheid het volgende:
Nou als ze echt door et midden knakken en dat ze daarna beetje slap bij bungelen dat is niet goed iig.
Als het gewoon teveel ruimte in je pezen e.d. is dan is het volgens mij niet zo goed voor je. Een huisarts kan je vast meer vertellen. Ik weet dat er bijvoorbeeld oefeningen zijn om je pezen te verstevigen.
quote:Als je met je vingers knakt dan breekt je neus?
Op donderdag 5 december 2002 09:21 schreef Hebberig het volgende:
Als het knakken te vaak expres wordt gedaan dan kan het wel eens heel slecht zijn voor je neus: die kan daar van breken.
Als het gewoon teveel ruimte in je pezen e.d. is dan is het volgens mij niet zo goed voor je. Een huisarts kan je vast meer vertellen. Ik weet dat er bijvoorbeeld oefeningen zijn om je pezen te verstevigen.
quote:Zou jij mij ff kunnen vertellen wat pezen zijn? Ik dacht het na een jaar of 4 fysiotherapie wel te weten, maar nu lees ik ineens dat je er te veel ruimte in kan hebben en dat je pezen kan verstevigen. Heel apart.
Op donderdag 5 december 2002 09:21 schreef Hebberig het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |