De vraag is natuurlijk wat erger is.quote:Op woensdag 2 november 2016 16:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]![]()
En dan tóch happen. Ik had, doordat je 'Silkje' genoemd werd, niet de associatie gelegd met zijde. Had ie je Silk genoemd, dan wel.
Oh, je begon zelf in het vorige deel dat Z-V doods is en geen Mac heeft (wel in Terneuzen trouwens ).quote:Op woensdag 2 november 2016 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hier niks te doen is?
Naja ik heb er hoe dan ook geen last van, dus /carequote:Op woensdag 2 november 2016 16:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk wat erger is.
Dat ook. Maar er zijn hier genoeg café's, strandpaviljoens, goede restaurants, een bioscoop, leuke winkelstad e.d..quote:Op woensdag 2 november 2016 16:23 schreef K44S het volgende:
[..]
Anders valt er altijd nog met z'n 2 zat te doen![]()
Volgens mij zei ik enkel dat hier geen Mac is. Niet dat t doods is?quote:Op woensdag 2 november 2016 16:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh, je begon zelf in het vorige deel dat Z-V doods is en geen Mac heeft (wel in Terneuzen trouwens ).
Buiten Terneuzen zijn de dorpen inderdaad niet spannend maar over de grens genoeg te beleven
Mac=lovequote:Op woensdag 2 november 2016 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik enkel dat hier geen Mac is. Niet dat t doods is?
Hmm, misschien had ik "hier" wat wijdser geïnterpreteerd...quote:Op woensdag 2 november 2016 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik enkel dat hier geen Mac is. Niet dat t doods is?
Waarom zou ik in godsnaam gaan wandelen in Zeebrugge (quote:Op woensdag 2 november 2016 16:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hmm, misschien had ik "hier" wat wijdser geïnterpreteerd...
Maar goed, je geeft zelf al aan dat je in een half uur met je date bv kan gaan strand wandelen in Zeebrugge
KEIHARD POMPEN THUIS!quote:Op woensdag 2 november 2016 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam gaan wandelen in Zeebrugge () terwijl ik op 10 minuten van het strand woon
.
Nee, serieus. Er is hier geen Mac (zit op een kwartier in België), maar er is genoeg anders te doen.
Ik moest heel hard lachen.quote:Op woensdag 2 november 2016 16:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
KEIHARD POMPEN THUIS!
Owh, euh, nevermind that....de euh...de hond liep over het toetsenbord...
Ja...ja, dat is 't....de hond...
quote:
sexshops genoeg in elk gevalquote:Op woensdag 2 november 2016 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam gaan wandelen in Zeebrugge () terwijl ik op 10 minuten van het strand woon
.
Nee, serieus. Er is hier geen Mac (zit op een kwartier in België), maar er is genoeg anders te doen.
Ja, dat zeker!quote:Op woensdag 2 november 2016 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
sexshops genoeg in elk geval
Waar is silk eigenlijk? Date die nog?quote:Op woensdag 2 november 2016 15:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is ook zo hoor.
Silkje kan dit bevestigen.
Zelfs als ex beggar was ik kritisch qua dates. Te jong blijft te jong voor mij.quote:Op woensdag 2 november 2016 15:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niets mis mee. Handiger om 1 van 18+ te hebben maar beggars can't be choosers uh?
Gofferdommequote:Op woensdag 2 november 2016 16:53 schreef Subpoena het volgende:
hij: "Nog piano gespeeld?"
ik: "Waarom zou ik piano spelen?"
hij: "Had jij geen piano thuis?"
ik: "Nee wth"
hij: "Oei dan ben ik helemaal verkeerd, heb ik dat dan gedroomd. Wauw wat een mooie foto's je ziet er lief uit blablabla"
ik: "Of een andere chick? :p "
hij: "Haha:) Kzou niet weten wie"
ik: "Not gonna shoot ya :p"
hij: "Haha liefst, ik doe liever andere dingen en zeker met jou. Veel leukere dingen"
Na 1 week whatsappen kan hij zijn verschillende gesprekjes niet meer uit elkaar houden.
Morgen weerquote:Op woensdag 2 november 2016 16:57 schreef yats het volgende:
[..]
Waar is silk eigenlijk? Date die nog?
Welkom terugquote:
quote:Op woensdag 2 november 2016 17:03 schreef ems. het volgende:
Tinder geinstalleerd, 2 likes uitgedeeld op de WC, 1 like terug gehad, ondertusen 3 dates verder en ze is leuk.
Ik weet niet wat mensen nou klagen over tinder. Werkt prima
quote:Gofferdomme.
Mwah.quote:Op woensdag 2 november 2016 17:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Schijnt epische bil te hebben, niet gek dus.
quote:Op woensdag 2 november 2016 16:53 schreef Subpoena het volgende:
hij: "Nog piano gespeeld?"
ik: "Waarom zou ik piano spelen?"
hij: "Had jij geen piano thuis?"
ik: "Nee wth"
hij: "Oei dan ben ik helemaal verkeerd, heb ik dat dan gedroomd. Wauw wat een mooie foto's je ziet er lief uit blablabla"
ik: "Of een andere chick? :p "
hij: "Haha:) Kzou niet weten wie"
ik: "Not gonna shoot ya :p"
hij: "Haha liefst, ik doe liever andere dingen en zeker met jou. Veel leukere dingen"
Na 1 week whatsappen kan hij zijn verschillende gesprekjes niet meer uit elkaar houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |