Wat een teleurstellende kritiekquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Wat een matige OP. Mag ik dat zeggen?
Zodat hij een pedo in elkaar kan rossen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom zou ik "ja adres" naar jou DM'en
Je zou het eens in het echt moeten proberen. Dat kleine bruine meiske van je geniet er in ieder geval optimaal van.quote:
Is het pedo Jellequote:Op dinsdag 1 november 2016 23:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zodat hij een pedo in elkaar kan rossen.
Mentaliteit. Daar haakte ik af.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een teleurstellende kritiek.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom zou ik "ja adres" naar jou DM'en
Als ie dat wil moet ie naar de pedojaagster gaan.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
leo is niet zo slim.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik schrijf er ook niet met plezier over en dat weet je heel goed.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mentaliteit. Daar haakte ik af.
Goed Nederlandsquote:Op dinsdag 1 november 2016 23:48 schreef Brammess het volgende:
Ik heb er geen schaamte in om te zeggen dat Giroud erg heet is
Laat het dan. Dit stelde me teleur.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schrijf er ook niet met plezier over en dat weet je heel goed.
quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laat het dan. Dit stelde me teleur.
Iemand die vraagt of ik een camera in de kleedkamer van een gemengd f-team wil ophangen "vraagt" wat er mis is met mij.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is er mis met jou. Gedraag je eens
Welke dan?quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:52 schreef Caland het volgende:
Dat is toch niet de mooiste van de avond man
Ik ga lekker slapen.twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 01-11-2016 om 23:52:51Voor de late slapers vannacht nog opvallend nieuws over #Ajax reageer retweet
Baantje bij Willem 2 tvquote:Op dinsdag 1 november 2016 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand al een oplossing hoe we Toine weg kunnen krijgen?
Ziyech naar Ajax?quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga lekker slapen.twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 01-11-2016 om 23:52:51Voor de late slapers vannacht nog opvallend nieuws over #Ajax reageer retweet
Wat lul je nou gastquote:Op dinsdag 1 november 2016 23:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Iemand die vraagt of ik een camera in de kleedkamer van een gemengd f-team wil ophangen "vraagt" wat er mis is met mij.
Juist ja.
Ik wist niet dat je kwaad werd.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat lul je nou gastjij leest wat je wil lezen he. Mafketel
Zondagsschot. Vond ik die van Özil mooier.quote:
Ik snap er ook weinig van. Misschien is het volle maan.quote:
Lul dan niet zo uit je nek.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd.
Stel je niet zo aan man. Het zal heus niet de eerste keer zijn dat je een pedofiel genoemd wordt.quote:
Sickoquote:Op woensdag 2 november 2016 00:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man. Het zal heus niet de eerste keer zijn dat je een pedofiel genoemd wordt.
quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vorige week moest mijn dochter ook bij een club in Brabant voetballen en daar hadden ze 's morgens 26 jeugdwedstrijden. 26!
3-12 gewonnen en 7 golazo's overigens.
quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Camera in de kleedkamer gehangen?
Ja en volgens jou vroeg ik dus aan jou om een camera in die kleedkamer te hangenquote:
Hoe moet ik het dan interpreteren? Het staat er gewoon letterlijk.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja en volgens jou vroeg ik dus aan jou om een camera in die kleedkamer te hangenGa iemand anders vervelen met die onzin. Je lijkt haast verdacht obsessed...
Nee manquote:Op woensdag 2 november 2016 00:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoe moet ik het dan interpreteren? Het staat er gewoon letterlijk.
Het is een minderjarige bulldog...quote:Op woensdag 2 november 2016 00:49 schreef BadderHaring het volgende:
Is Leoline een pedo ja? Dat had ik niet achter hem gezocht.
Ik wist dat hij de franse bulldog van zijn buurman regelmatig pakt, maar dit is toch nog een tandje zieker.
En dat. Niet zo piepen lansjequote:Op woensdag 2 november 2016 01:01 schreef Adames het volgende:
mannen die aan linedancen doen vallen niet op meisjes, stel je niet zo aan lansje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |