abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166380961
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 20:18 schreef PiperMaru het volgende:
Je kunt hem na gebruik ook weer goed doorverkopen he, dus dan heeft hij je per saldo maar een paar tientjes gekost.
Met Tripp Trapp erbij misschien zelfs met winst.
pi_166381195
Eens kijken of ik mijn man morgen zo ver krijg :')
pi_166381750
Heb je geen wipstoeltje of zo die je hoger neer kan zetten? (Geen idee of dat veilig is ik heb er geen).
Of de kinderwagen naast de tafel zetten?

Hier gebruiken we de kinderwagen of de hangmat tijdens het eten. Althans dat proberen we :'). In de praktijk eten we afzonderlijk van elkaar of met baby op schoot.

[ Bericht 47% gewijzigd door Unihipili op 02-11-2016 23:22:00 ]
pi_166384283
Zodra het eten bij ons op tafel staat wordt de kleine onrustig. Ongelooflijk :')

Babyzwemmen lijkt me heerlijk trouwens. Is hier ook echt om de hoek :Y
:)
pi_166384287
Oh en de laatste tijd begin ik de ochtend helemaal emo. O+
M. wordt de laatste tijd vaker brabbelend wakker ipv meteen huilen. En dan ga ik naar z'n ledikantje en dan draait hij z'n hoofd bij, even scherp stellen.. en ik krijg me dan toch een stralende lach O+ ;( Dat is zo mooi de dag beginnen!
:)
pi_166384307
Mag ik even ongegeneerd klagen?

Na beginnende borstontsteking, keelontsteking en een hele lelijke hoest, heb ik nu buikgriep van het heftige type. Dus nu zit ik tussen weeachtige maagkramp met een emmer op schoot mijn baby te voeden, im hem daarna snel weg te geven en naar de wc te sprinten.

Man, wat een doffe ellende. Kom je zo kwiek uit een bevalling-krijg je dit :'(
pi_166384351
Oh damn Room! Daar mag je zeker over klagen. Beterschap :*
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_166384655
Ach room, je treft het ook wel hè :{ Beterschap :*
pi_166384677
Room, daar mag je zeker over klagen! Beterschap :*

Ik doe vandaag de zombie }:| S. heeft vannacht zo hard gekrijst, hij was gewoon in paniek op een gegeven moment. Dat heeft hij de laatste tijd vaker, en ik weet niet hoe we het op kunnen lossen. Vannacht heb ik er zelf bij staan huilen :'(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  donderdag 3 november 2016 @ 08:09:54 #85
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_166384937
Oh indd room, reden genoeg tot klagen. Beterschap!

Oh LeSage vreselijk naar lijkt me dat ;(

Hier ook halve zombie, ik ben soms na de nachtvoedingen langer bezig met verborgen boeren eruit krijgen als wat anderS, waardoor ik dus maar 1,5u ongeveer tussen de voedingen in heb om te slapen. Na de laatste J maar op mn borst laten slapen, kon ik iig half slapen boertjes wegsussen :Z
  donderdag 3 november 2016 @ 08:11:28 #86
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_166384949
Oh damn, dat klinkt klote allemaal zeg ;(

Sterkte! Hopelijk snel beter op alle vlakken
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 3 november 2016 @ 08:14:37 #87
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_166384982
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 03:03 schreef Soof-87 het volgende:
Oh en de laatste tijd begin ik de ochtend helemaal emo. O+
M. wordt de laatste tijd vaker brabbelend wakker ipv meteen huilen. En dan ga ik naar z'n ledikantje en dan draait hij z'n hoofd bij, even scherp stellen.. en ik krijg me dan toch een stralende lach O+ ;( Dat is zo mooi de dag beginnen!
Lief is dat he? Hier gebeurt dat ook al enige tijd, het is niet meer enorme paniek als ze wakker wordt. Sinds deze week ook niet meer als ze 's nachts wakker wordt, dan ligt ze gewoon een beetje te brabbelen. Daar word ik soms wel, soms niet wakker van.

Ze beweegt nu 's nachts d'r hele bed door. Hoe ze het doet weet ik niet, rollen kan ze nog niet :') Maar ze ligt iedere keer iig een stuk hoger als toen ik haar weglegde..

Aahh Room wat enorm balen.. Heel veel beterschap :*
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_166384987
Lig in het ziekenhuis nu met zoutwateroplossing, pijnstilling, en een vermoeden dat ik zachtgezegd nogal heftig reageer op de peniciline die ik vanaf zondag neem. Mag nu 12 uur niet voeden dus manlief is thuis flesjes een het ontdekken, terwijl ik hier mijn borsten leegknijp in een handdoek :')

Mag ik mezelf nomineren voor de kraampechvogelaward? :')
  donderdag 3 november 2016 @ 08:16:14 #89
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_166384996
Gvd zeg :X
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_166385012
Ik vind d Tripp Trapp maar een naar ding. Althans, het is een hele fijne stoel maar voor dat geld mogen ze de accessoires best goedkoper verkopen. Bijna 50 euro voor een blad. 40 euro voor een stel riempjes. :')

Hij past precies onder de tafel dus dat scheelt wel, maar hij begint z'n eigen zithoudingen aan te nemen, ziet er heel leuk uit maar riempjes zijn nu wel nodig en die kosten geld. :+
pi_166385020
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 08:15 schreef Roomsnoes het volgende:
Lig in het ziekenhuis nu met zoutwateroplossing, pijnstilling, en een vermoeden dat ik zachtgezegd nogal heftig reageer op de peniciline die ik vanaf zondag neem. Mag nu 12 uur niet voeden dus manlief is thuis flesjes een het ontdekken, terwijl ik hier mijn borsten leegknijp in een handdoek :')

Tsjonge, kunnen ze je niet even een kolf geven van de kinder/kraamafdeling? }:|
Beterschap trouwens.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2016 08:19:24 ]
  donderdag 3 november 2016 @ 08:19:13 #92
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_166385028
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 08:15 schreef Roomsnoes het volgende:

Nomineren? Je hebt m wat mij betreft bij dezen gewonnen! ;(

Pfff, sterkte!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_166385070
Jemig Room, wat kut zeg :'( Daar gaat je kraamtijd met je mooie gezin... heel veel beterschap toegewenst :*
pi_166385166
Och Room. Wat super vervelend! Ik hoop voor je dat je snel weer opknapt en naar huis mag, al is je kraamtijd nu al niet zo leuk meer ;(

Myrr, hier ook sinds dit weekend riempjes, want S. klom uit de stoel. Vind ze alleen niet zo makkelijk..
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_166385226
Beterschap room! Wat naar.

Lesage wat zielig? Misschien kan hij al dromen? Geen idee eigenlijk.

Ik maak Emmy tegenwoordig niet meer wakker om 12 uur voor een voeding en ze slaapt het klokje rond.
Nouk, Emmy kan ook nog niet rollen.

Morgen cb, benieuwd naar haar stats.
pi_166385262
Jemig roomsnoes (autocorrect maakte er romances van.. die moest eens weten :'() :* sterkte en kan je idd geen kolf lenen daar? Of gaat het leegmelken wel?
pi_166385323
Room sterkte :*
Hoop dat je gauw opknapt en weer kan voeden zonder ellende
pi_166385516
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2016 08:18 schreef Myrr het volgende:

[..]

Tsjonge, kunnen ze je niet even een kolf geven van de kinder/kraamafdeling? }:|
Beterschap trouwens.
He das een goeie! Had ik nog helemaal niet aan gedacht haha. Was niet helemaal helder daarnet :')

Ondanks alles heb ik tot nu toe een heerlijke kraamtijd hoor. S is zon heerlijk ven
Maar dit is wel ff jammer. S nam de fles met grote dankbaarheid, dus dat stelt gerust.
pi_166385583
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 08:27 schreef LeSage het volgende:
Myrr, hier ook sinds dit weekend riempjes, want S. klom uit de stoel. Vind ze alleen niet zo makkelijk..
Ik lees het op meerdere sites idd. Vriend wil kijken naar een universele, want belachelijke prijs voor een paar reepjes nylon. Daar heeft hij ook wel gelijk in natuurlijk :+, wil zelf alsnog Stokke, alleen geen zin in gehannes met die sluiting (met ik het ook uit gaan leggen steeds aan oppas en krijg ik aapjes dat het niet lukt) dus vriend wint het vandaag.
pi_166385593
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 08:58 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

He das een goeie! Had ik nog helemaal niet aan gedacht haha. Was niet helemaal helder daarnet :')

Ondanks alles heb ik tot nu toe een heerlijke kraamtijd hoor. S is zon heerlijk ven
Maar dit is wel ff jammer. S nam de fles met grote dankbaarheid, dus dat stelt gerust.
Ja, wel zo fijn met borstontsteking en stuwing. Gek dat ze er niet zelf mee gekomen zijn.

Gastouder heeft een diarreekotszoon vandaag dus Myrr heeft een dag verplicht vrij. Heel vervelend. :+ Ga maar even de hele babyzooi uitzoeken, want neefje/nichtje nummer drie uit hetzelfde gezin (in vier jaar tijd :o ) is onlangs aangekondigd dus alles kan weer terug. _O_ Zeeën van ruimte. _O_

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2016 09:09:12 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')