Met Tripp Trapp erbij misschien zelfs met winst.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:18 schreef PiperMaru het volgende:
Je kunt hem na gebruik ook weer goed doorverkopen he, dus dan heeft hij je per saldo maar een paar tientjes gekost.
Lief is dat he? Hier gebeurt dat ook al enige tijd, het is niet meer enorme paniek als ze wakker wordt. Sinds deze week ook niet meer als ze 's nachts wakker wordt, dan ligt ze gewoon een beetje te brabbelen. Daar word ik soms wel, soms niet wakker van.quote:Op donderdag 3 november 2016 03:03 schreef Soof-87 het volgende:
Oh en de laatste tijd begin ik de ochtend helemaal emo.![]()
M. wordt de laatste tijd vaker brabbelend wakker ipv meteen huilen. En dan ga ik naar z'n ledikantje en dan draait hij z'n hoofd bij, even scherp stellen.. en ik krijg me dan toch een stralende lach![]()
Dat is zo mooi de dag beginnen!
Tsjonge, kunnen ze je niet even een kolf geven van de kinder/kraamafdeling?quote:Op donderdag 3 november 2016 08:15 schreef Roomsnoes het volgende:
Lig in het ziekenhuis nu met zoutwateroplossing, pijnstilling, en een vermoeden dat ik zachtgezegd nogal heftig reageer op de peniciline die ik vanaf zondag neem. Mag nu 12 uur niet voeden dus manlief is thuis flesjes een het ontdekken, terwijl ik hier mijn borsten leegknijp in een handdoek
Mag ik mezelf nomineren voor de kraampechvogelaward?
Nomineren? Je hebt m wat mij betreft bij dezen gewonnen!quote:Op donderdag 3 november 2016 08:15 schreef Roomsnoes het volgende:
Lig in het ziekenhuis nu met zoutwateroplossing, pijnstilling, en een vermoeden dat ik zachtgezegd nogal heftig reageer op de peniciline die ik vanaf zondag neem. Mag nu 12 uur niet voeden dus manlief is thuis flesjes een het ontdekken, terwijl ik hier mijn borsten leegknijp in een handdoek
Mag ik mezelf nomineren voor de kraampechvogelaward?
He das een goeie! Had ik nog helemaal niet aan gedacht haha. Was niet helemaal helder daarnetquote:Op donderdag 3 november 2016 08:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tsjonge, kunnen ze je niet even een kolf geven van de kinder/kraamafdeling?
Beterschap trouwens.
Ik lees het op meerdere sites idd. Vriend wil kijken naar een universele, want belachelijke prijs voor een paar reepjes nylon. Daar heeft hij ook wel gelijk in natuurlijkquote:Op donderdag 3 november 2016 08:27 schreef LeSage het volgende:
Myrr, hier ook sinds dit weekend riempjes, want S. klom uit de stoel. Vind ze alleen niet zo makkelijk..
Ja, wel zo fijn met borstontsteking en stuwing. Gek dat ze er niet zelf mee gekomen zijn.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:58 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
He das een goeie! Had ik nog helemaal niet aan gedacht haha. Was niet helemaal helder daarnet
Ondanks alles heb ik tot nu toe een heerlijke kraamtijd hoor. S is zon heerlijk ven
Maar dit is wel ff jammer. S nam de fles met grote dankbaarheid, dus dat stelt gerust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |