Even een terugleespost van de hele dag, vanuit een heerlijk badje

Groofs, wat heerlijk dat het voor de klas weer goed ging. Altijd even spannend vond ik (onderwijs stages gedaan).
Dat houden van hè, iedereen waarschuwt je er wel voor, maar het is niet tegen te houden. Dat zo'n prulletje dan een paar maandjes bij je is, maar dat je zo eigen aan elkaar bent

En Nouk, volgens mij is dat bij best veel moeders, dat je even moet wennen aan elkaar. Maar die liefde groeit gewoon

Quoi, wat leuk dat het zwemmen zo'n succes was! Toevallig nog met een collega gehad over babyzwemmen. Ik moet me echt eens aan gaan melden. En die blij-ei posts vind ik juist zo leuk! Ik kan er zelf geloof ik ook wel wat van

Die mama van Miezziej, ik reken m goed. S. jammert ook altijd in 'mamamamamama' en ik weet zeker dat ie dan gewoon mij nodig heeft!
Nazil, ik heb de knuffel wel altijd mee in bed gegeven. Het is voor S. echt een houvast als hij ergens anders slaapt. Heel vertrouwd, zijn eigen fiep en knuffel.
Mies, misschien voorzichtig beginnen met een ritueeltje, kijken of het lukt. En als het niet lukt, dan gewoon lekker nog niet, toch? Pas tegen het einde van mijn verlof sliep S. overdag in zijn ledikant hoor. En nu slaapt hij overdag het liefst boven.
Newborn-set hier wel gehad. Geleend van vrienden, precies tussen hun zoontjes in (die zijn van juli 2015 en september 2016, S. van januari 2016). Ik vond het zo gezellig aan tafel. En S. vond de box saai als wij aten.
Wat fijn, Piper, dat jullie er samen lol om hebben. Klinkt als een goed doordachte keuze. En nu gewoon nog genieten van het afbouwen en daarna groeit hij gewoon op kunstvoeding en heel veel liefde!
Molo, ik vind dat ook altijd jammer, dat ik na het werk (half 7 thuis) zo kort nog heb samen. Maar ja, dan de dag erna maar extra knuffels, zit niets anders op.
S. zat met 5,5 maand al in de baby-inzet. Newborn wilde hij echt niet meer en hij zat al heel stevig rechtop. Wel maar heel kort, zo snel mogelijk er weer uit.
Zo, bijgelezen
Hier vandaag een enorm gelukkige oma, die weer volop genoten had van haar oppasdag.
S. kan sinds vanavond een indiaantje nadoen (met zijn of onze hand tegen zijn mond en dan 'oeh' zeggen).
En hij lijkt echt nog maar 2 slaapjes te willen doen overdag. Ik las dat dat op zich niet raar is met 9 maanden, maar dan moeten we toch nog wat schuiven overdag, want nu duurt het net te lang.