Als je die van Stokke koopt, krijg je er oogjes bij die je vast kan maken aan de TripTrapp. En om die vast te kunnen maken, moet je de stoel weer (deels) uit elkaar halen. Al met al ben je weer een half uur bezig. Daarom zijn ze dus zo duur: er zit arbeidsloon in verwerkt (en het is Stokke om het even dat je het zelf moet doen)quote:Op donderdag 3 november 2016 09:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik lees het op meerdere sites idd. Vriend wil kijken naar een universele, want belachelijke prijs voor een paar reepjes nylon. Daar heeft hij ook wel gelijk in natuurlijk, wil zelf alsnog Stokke, alleen geen zin in gehannes met die sluiting (met ik het ook uit gaan leggen steeds aan oppas en krijg ik aapjes dat het niet lukt) dus vriend wint het vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien kun je iets in zijn bedje leggen dat naar jou ruikt?quote:Op donderdag 3 november 2016 09:18 schreef LeSage het volgende:
Arja, het lijkt me meer verlatingsangst, maar dan alleen in de nacht? Ik snap het zelf ook niet. Of dat hij wakker wordt van tandjespijn, want zijn voortand moet al een week of 2 doorkomen.
En jij gewoon een doorslaapbaby! Wat knap van Emmy, zomaar ineens zonder de laatste fles!
quote:Op donderdag 3 november 2016 09:13 schreef Aerenia het volgende:
[..]
Als je die van Stokke koopt, krijg je er oogjes bij die je vast kan maken aan de TripTrapp. En om die vast te kunnen maken, moet je de stoel weer (deels) uit elkaar halen. Al met al ben je weer een half uur bezig. Daarom zijn ze dus zo duur: er zit arbeidsloon in verwerkt (en het is Stokke om het even dat je het zelf moet doen)Aah, dus het is niet die sluiting aan de voorkant die lastig is? Daar was ik even bang voor. Dat ik bij bevestigen een imbus erbij moet pakken, maakt me niet zo veel uit. Heb alles hier in huis al twintig keer in- en uit elkaar gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog steeds hormonen ja?quote:Op donderdag 3 november 2016 09:18 schreef LeSage het volgende:
Myrr, ik heb gewoon nog van die hormonen die dan perse die van stokke willen en vriend heeft opgegeven om tegen me in te gaanEn mocht zo'n universele nou geen succes blijken, krijgt hij dat natuurlijk voor altijd te horen
Ik denk dat ze weg zijn bij mij, al zegt mijn gevoel nog steeds HAAL STOKKE. STOP MET DIT SOORT ZAKEN MET VRIEND TE OVERLEGGEN EN HAAL HET GEWOON ZONDER TE VERMELDEN WAT HET GEKOST HEEFT. Maar ja, samen spelen samen delen.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2016 09:44:48 ]
Nope, is de meest makkelijke sluiting ooit. Alleen eerst even juist bevestigen en zorgen dat de riempjes de juiste lengte hebben en daarna ben je elke keer in 5 sec klaar (armpjes erdoor en klik)quote:Op donderdag 3 november 2016 09:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Aah, dus het is niet die sluiting aan de voorkant die lastig is? Daar was ik even bang voor. Dat ik bij bevestigen een imbus erbij moet pakken, maakt me niet zo veel uit. Heb alles hier in huis al twintig keer in- en uit elkaar gehaald.
SPOILER: voorbeeldfotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar deze baby is duidelijk veel kleiner dan f en ligt er zeker weten veeeel beter in dan de andere optie ( maxicosi ) er ligt dus een echt matrasje nog in.. dilemmaaa
en![]()
![]()
![]()
![]()
voor room
Hier een Stokke TrippTrapp met newbornset en babyset maar wel een universeel riempje (Prénatal, ¤5,99). Ik vond ¤40,- echt echt echt way too much.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:17 schreef Myrr het volgende:
Ik vind d Tripp Trapp maar een naar ding. Althans, het is een hele fijne stoel maar voor dat geld mogen ze de accessoires best goedkoper verkopen. Bijna 50 euro voor een blad. 40 euro voor een stel riempjes.
Hij past precies onder de tafel dus dat scheelt wel, maar hij begint z'n eigen zithoudingen aan te nemen, ziet er heel leuk uit maar riempjes zijn nu wel nodig en die kosten geld.
Wij zitten hier ook in de matenwissel. Ik heb vanmorgen snel even wat shirtjes bijgehaald en alles op elkaar gelegd om op de grootte te sorteren. Zeeman klopt bij onze dame wel aardig, hema vind ik totaal niet constant.quote:Op donderdag 3 november 2016 13:52 schreef PiperMaru het volgende:
Hier ook al veel kleertjes weer opgeruimd. Vind wel dat er veel verschil in maten zit. Sommige dingen maat 50 past hij nog makkelijk, andere dingen maar 56 zitten alweer strak. Ik kijk dus niet meer naar maat, maar naar hoe groot iets oogt. Gelukkig hebben we van alles ruim voldoende![]()
Vandaag op de personenweegschaal was O. 4.6 kg. Morgen even naar het weeguurtje, ben zo benieuwd!
Nieuwe collectie Zara baby is trouwens
Stukken beter! Heeft weer meer energie, blijer, positiever. Ze zei vanochtend ook dat ze het weer leuk vindt. Ik ben daardoor zelf ook erg opgelucht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O. is van 8 oktober. En die van jou?quote:Op donderdag 3 november 2016 14:13 schreef nectarientje het volgende:
Wat fijn dat het beter gaat met haar! En wat een dropjeVolgens mij schelen die van ons maar een paar dagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en jeetje room, wat naar! wel fijn dat het zonder operatie kan
Doen wij ook, als het max voor 1-1,5u is incl. autorit, zie ik daar geen kwaad in. Maar wat ik tegenwoordig ook vaak doe voor korte uitjes met de auto is de (rekbare) doek thuis vast omknopen, dan in de auto en hem dan vanuit de maxi cosi direct in de doek hangen. Ideaal!quote:Op donderdag 3 november 2016 15:09 schreef Unihipili het volgende:
Ik gebruik als we met de auto weg gaan de maxi cosiwe zijn te lam om de wagenbak ook mee te slepen naar de auto en we lopen er toch maar kort mee. Als langer dan pak ik de doek.
10-10quote:Op donderdag 3 november 2016 14:18 schreef PiperMaru het volgende:
O. is van 8 oktober. En die van jou?
Ieuw, groot, dat wil ik helemaal niet!quote:Op donderdag 3 november 2016 18:34 schreef Roomsnoes het volgende:
Hebben jullie geen piedermelk in NL quoi? Magisch spul joh! Kun je aan je beeb geven en dan worden ze groot enzo.
Ja maar jij woont in het buitenland en daar worden kindjes heel anders groot.quote:Op donderdag 3 november 2016 18:34 schreef Roomsnoes het volgende:
Hebben jullie geen piedermelk in NL quoi? Magisch spul joh! Kun je aan je beeb geven en dan worden ze groot enzo.
De kindjes worden stor?quote:Op donderdag 3 november 2016 19:14 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ja maar jij woont in het buitenland en daar worden kindjes heel anders groot.
quote:Op donderdag 3 november 2016 21:45 schreef Quoi het volgende:
Oh zo'n wagenspanner wil ik ook!
Plaatje bij het praatje trouwens. Onze rollade (want 50/56 reservekleertjes) aan de automatische fles tussen de bowlingschoenen:Ik vind hem helemaal niet zo mega dik ofzo, maar hij is gewoon huge bij elkaar, passende naam = passendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Herkenbaarquote:Op donderdag 3 november 2016 21:11 schreef Molo het volgende:
Hier vanmorgen stink luchtje aan baby, maar zijn er nu achter (vrij dom wel), dat ze omdat ze steeds zo met haar knuistjes grijpt, ze gewoon smerige handjes had
Dus die krijgen nu extra sopbeurtjes/spoelbeurt/doekje tussen de vingers
Nee! Niet schuldig voelen. Juist lekker genieten! Die gaarheid komt denk ik omdat je doorslapen niet meer gewend bentquote:Op vrijdag 4 november 2016 08:42 schreef PiperMaru het volgende:
Dat klinkt niet best, al die gebroken nachten. Nu voel ik me een beetje bezwaard om te zeggen dat de mijne voor het eerst heeft doorgeslapen vannacht. Van 23.30 tot 6.00. Wow!
Maar waarom voel ik me dan toch zo gaar?
Verder gisteren een stoel besteld voor de babykamer. We wilden eigenlijk wachten tot in het nieuwe huis maar toch wel handig voor de late/nachtvoeding zodat de ander niet/minimaal wakker wordt.
Deze is het geworden:
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/30300436/
Oh, wat toevalligquote:Op vrijdag 4 november 2016 09:02 schreef LeSage het volgende:
[..]
Hahaha, die stoel, dat is dus de bewuste magische stoel waar S. wel wil slapen, in die kleur ook. Hij zit heerlijk
Dat heb ik dus ook. Geen houding waarbij het echt lekker zitten is. Vraag me af hoe ze dat in landen doen waar ze geen kussens hebbenquote:Op vrijdag 4 november 2016 12:54 schreef Unihipili het volgende:
Ik zit nu ook al te prutsen met oneindig veel kussens en nooit ligt of zit het echt lekker dus daar huiver ik voor.
Ik gebruikte twee van deze kussens onder mijn ondersteunende arm en dat zit echt ideaal;quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:54 schreef Unihipili het volgende:
Ik zit nu ook al te prutsen met oneindig veel kussens en nooit ligt of zit het echt lekker dus daar huiver ik voor.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:09 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Geen houding waarbij het echt lekker zitten is. Vraag me af hoe ze dat in landen doen waar ze geen kussens hebben
Die van jou groeit ook al zo lekker!!quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:28 schreef Arja het volgende:
Mijn meisje heeft exceem in haar gezicht, oortje en op haar hoofdje en ze krabt het open. Zo zielig. Ik probeer het maar vet te houden en laat haar nu slapen met sokjes om haar handjes, maar dat vind ik ook zielig want nu kan ze haar vingers niet in haar mond stoppen. Het sokje is helemaal nat.
Bij het cb geweest (bijna 4,5 maand): 7565 gram en 64,8 cm. Dat is bijna het dubbele van wat ze woog bij haar geboorte
Wat waren de stats van emma ook alweer?quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die van jou groeit ook al zo lekker!!
Zielig van de eczeem
Trapte je erin?quote:
67 cm en 7980 gramquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:30 schreef Arja het volgende:
[..]
Wat waren de stats van emma ook alweer?
Wat goed van je! En ga je vrije tijd nou niet gebruiken door series oid bij te kijken, maar echt even slapen. Niet koken, niets in het huishouden doen. Gewoon, slapen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:47 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Trapte je erin?Ik heb zo'n mooie foto die ik wil delen, maar de meeste foto-upload websites liggen eruit
Mijn meisje gaat vanavond logerenbij onze directe buren (goede vrienden) dus lekker dichtbij. Vind het hartstikke stom, want ze is nog zo klein
maar ik moet even aan mezelf denken. Het niet slapen heeft zijn weerslag op mijn psyche en soms word ik een beetje bang voor een depressie (nu niet aan de hand!) dus het moet écht even. Gelukkig is ze in hele goede handen en vinden de buren het nog leuk ook. Zij is zelf zwanger van hun tweede kindje dus ze kan weer even oefenen
Oh ik zit eigenlijk met name met kussens in mijn rug te prutsen omdat de bank crap is. Eigenlijk kan ik nu wel op elke locatie voeden.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:26 schreef Mies_poes het volgende:
Wauw Arja wat een gewicht!(ze was wel erg klein bij haar geboorte zeg
) wel heel sneu van haar eczeem
Zulke dingen vraag ik me zo vaak af Uni
Ik voed altijd zittend met een kussen op mijn schoot en nog een onder het kussen aan de kant van haar hoofdje. Maar ik ben die kussens zo zat en vind het ook helemaal niet gezelligwil haar graag gewoon tegen me aan, maar ik ben er niet handig in.
Het is toch niet enigszins gehorig he? Ik kan namelijk mijn buren horen hoesten midden in de nacht dus ik denk niet dat dat hier zou werken (ik zou alsnog wakker worden dan, want dat is heel sterk). Goede oordoppen in doen dus! Slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 november 2016 14:47 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Trapte je erin?Ik heb zo'n mooie foto die ik wil delen, maar de meeste foto-upload websites liggen eruit
Mijn meisje gaat vanavond logerenbij onze directe buren (goede vrienden) dus lekker dichtbij. Vind het hartstikke stom, want ze is nog zo klein
maar ik moet even aan mezelf denken. Het niet slapen heeft zijn weerslag op mijn psyche en soms word ik een beetje bang voor een depressie (nu niet aan de hand!) dus het moet écht even. Gelukkig is ze in hele goede handen en vinden de buren het nog leuk ook. Zij is zelf zwanger van hun tweede kindje dus ze kan weer even oefenen
Nee daarom. Misschien dubbele oordoppenquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:23 schreef Unihipili het volgende:
Hahah dat zou prut zijn, hoor je alsnog je baby en dan ben je er niet bij.
Ja dat is wel een dingetje. Ik slaap al sinds de vorige zwangerschap met oordoppen omdat ik de ademhaling van mijn man ineens tien keer zo hard vond klinkenquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:24 schreef Unihipili het volgende:
Maar ik zou dan geneigd zijn ze uit te doen om te luisteren of ze huilt of niet.
Exact hetzelfde verhaal hier, maar ik durf erop te gokken dat ik straks met weer een minibaby zo uitgeput ben dat ik wel makkelijker slaap dan nu.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat is wel een dingetje. Ik slaap al sinds de vorige zwangerschap met oordoppen omdat ik de ademhaling van mijn man ineens tien keer zo hard vond klinkenmaar met oordoppen in hoor ik echt heel vaak fantoomhuiltjes. Zonder oordoppen slaap ik niet vanwege auto's en katten en ademhalende man (hoe durft ie
)
Ik ben benieuwd hoe ik dat straks ga overleven met weer een newborn naast me
Die zijn ook voornamelijk voor iets grotere kindjes die anders hun speen uit bed smijtenquote:Op vrijdag 4 november 2016 17:29 schreef Nazil het volgende:
Mies knap van je dat je dit doet! Heel goed.
Piper netjes op de middelste lijn! Ik kan mij voorstellen dat weer gaan werken minder leuk is. Succes maandag.
Wie heeft ooit speendoekjes bedacht? Daar gaan ze toch aan trekken en dan trekken ze de speen toch uit de mond? Mis ik iets? Ik heb er een gekregen en ik dacht, laten we eens proberen. L vindt het heel fijn aanvoelen want zacht, maar hoe vaak ik deze middag die speen toch niet heb teruggeduwd..
Ah check. Ja op de verpakking stond 0+ en deze noob-mama dacht laten we het eens proberenquote:Op vrijdag 4 november 2016 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die zijn ook voornamelijk voor iets grotere kindjes die anders hun speen uit bed smijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |