SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Wat is daar te doen dan?quote:
Oh, welke dan?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:50 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Het op één na duurste kantoorgebied van Nederland.
Zie grote foto in de spoiler:quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, welke dan?
En één duur pand maakt nog geen geile Zuidas he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is ongeveer van de rotonde linksonder tot rechtsonder daar.
quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:54 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zie grote foto in de spoiler:Oh, je zei gebied. Ik las pandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is ongeveer van de rotonde linksonder tot rechtsonder daar.
Maar dan nog, ik heb daar gewerkt, maar werd er niet warm van
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik heb dan weer nooit op de Zuidas gewerkt ... Wel leuk om langs te rijden via de A10.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, je zei gebied. Ik las pand
Maar dan nog, ik heb daar gewerkt, maar werd er niet warm van
Ik kwam er ook alleen maar langsquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:59 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik heb dan weer nooit op de Zuidas gewerkt ... Wel leuk om langs te rijden via de A10.
Je bent zellufquote:
Die wittequote:Op dinsdag 1 november 2016 22:03 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Over welke *snuif* neusjes hebben wij het eigenlijk hier.
Wauw, een jaar stage. Verdient dat zo goed of krijg je zakjes poeder als secundaire arbeidsvoorwaarde?quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:37 schreef Fatoeman het volgende:
Heel neusschotje weg inderdaad na een jaartje stage daar. Is een duur geintje, niet aan beginnen ts
Redelijk salaris, maar het gaat wel op aan de coke jaquote:Op dinsdag 1 november 2016 23:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wauw, een jaar stage. Verdient dat zo goed of krijg je zakjes poeder als secundaire arbeidsvoorwaarde?
The whut?quote:Op woensdag 2 november 2016 11:30 schreef KRT het volgende:
TS is workhard/jantjevertongen/dieknakker van gsiteren?
Vast een dimibootje met een lekkere snuifquote:
Het wordt er niet duidelijker opquote:Op woensdag 2 november 2016 15:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Vast een dimibootje met een lekkere snuif
Snuifje?quote:
Dimibootje?quote:
Dinsdagmiddagborrel!quote:
Ooooooooooooooooooooooooooooooooowhquote:
Hier, neem nog een snuif.quote:
Bij deze:quote:Op woensdag 2 november 2016 15:32 schreef MissMSX het volgende:
Kan iemand me jantje vertonghen uitleggen?
quote:Jan Vertonghen (Sint-Niklaas, 24 april 1987) is een Belgische voetballer die speelt als centrale verdediger, verdedigende middenvelder of linksachter. Hij verruilde in 2012 Ajax voor Tottenham Hotspur. Vertonghen debuteerde in 2007 in het Belgisch voetbalelftal.
Fapje gemacht?quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:09 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Heb het drie dagen geleden voor het eerst gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |