Ik deed al mijn bestquote:
Nee ik wist niet wat een dedictated fietspad.wasquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:08 schreef chufi het volgende:
Juist
[..]
Had ik verteld waar ik nu werk dan?
1 zonder trambaan.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik wist niet wat een dedictated fietspad.was
Trambanen hebben een aantrekkingskracht op mijn fietswielenquote:
De route naar het A'damse bos was ook met een grote omweg. Met dedictated fietspadenquote:
Klopt achter het Olympische stadion langs.. Maar ik heb een anderequote:Op dinsdag 1 november 2016 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
De route naar het A'damse bos was ook met een grote omweg. Met dedictated fietspaden
Omwegen haat ik.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
De route naar het A'damse bos was ook met een grote omweg. Met dedictated fietspaden
wat heb je dan gepostquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:17 schreef sacha het volgende:
post ik eens wat op vleesboek, gaan ze mij bellen of het wel goed gaat
Wat heb ik gemist? Loopt de school weer te kutten?quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:17 schreef sacha het volgende:
Fijn fietsen tussen het groen is beterquote:
Achter het Slotervaart ziekenhuis langsquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt achter het Olympische stadion langs.. Maar ik heb een andere
Doe eens een linkjequote:Op dinsdag 1 november 2016 19:17 schreef sacha het volgende:
Het is hier overal groen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Fijn fietsen tussen het groen is beter
Juistquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Achter het Slotervaart ziekenhuis langs
Hier niet dat is niet anders, kut bakfietsen en scootersquote:
Was druk in het donker terug met hoop onverlicht fietser en veel velle verlichte scooters op een fietspad vol met mooie herfst bladerenquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier niet dat is niet anders, kut bakfietsen en scooters
Zat je nog even te appen tussendoor of op fokquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Was druk in het donker terug met hoop onverlicht fietser en veel velle verlichte scooters op een fietspad vol met mooie herfst bladeren
Nee dat doe ik nietquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Zat je nog even te appen tussendoor of op fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |