Best wel h`r ?quote:
Eerst dit afmaken. Dan opname en dan wat jij zegt Golfert.quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:26 schreef golfer het volgende:
Zelf proberen boodschappen te doen en te koken is nu of straks misschien ook wel een goede vorm van afkicken en afleiding?
Goezo!quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:28 schreef tong80 het volgende:
Eerst dit afmaken. Dan opname en dan wat jij zegt Golfert.
Onverwacht zeker net als destijds. Blijft jammer dat de foto van m'n toetsenbord er niet meer is.quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Goezo!
Kom ik een keertje bij je eten dan.
Ik ga wel vragen aan m'n internetverslaving te werken, volgens mij kan ik dat combinerenquote:Op dinsdag 1 november 2016 17:47 schreef MissMSX het volgende:
Mag je wel FOK!Ken tijdens opname of moet je dubbel afkicken?
Laatste jaren ?quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:56 schreef Infection het volgende:
Het verklaart in ieder geval de topic-diarree van de afgelopen jaren. Maar sterkte ermee!
HAAAANNNSSSS kom eens, ze roepen je steedsquote:Op dinsdag 1 november 2016 17:58 schreef bamibij het volgende:
Hans
maar kijk eens of je ook een internetverslaving hebt toevallig
Dat zeg ik toevallig net.quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:58 schreef bamibij het volgende:
Hans
maar kijk eens of je ook een internetverslaving hebt toevallig
Is okquote:Op dinsdag 1 november 2016 18:50 schreef BoneThugss het volgende:
Dit wist ik niet, mijn excuses voor de beledigingen.
Als je ze niet accepteert snap ik dat heel goed. Sterkte kerel, ik heb vanuit mijn werk met alcohollisten te maken en wat je zegt klopt wel. Eersteklas leugenaars, alles voor de drank.
Dus nogmaals sterkte.
quote:
quote:
Als je blowed kun je idd wel wat geurtjes gebruiken.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:09 schreef BoneThugss het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook een verslaving hoor ik rook te veel wiet als sinds mijn 15e, ik ben nu 21. Ik ben wel een jaar gestopt geweest en wat voor mij hielp was al het geld dat ik normaal aan de wiet uitgaf in een spaarpot doen en af en toe wat leuks kopen, kleren, geurtjes, maakt niet uit.
Moest een beetje lachen om bovenste regel, maar het is waar ik ben wat je noemt een 'pothead', kan moeilijk zonder wiet, het lukt wel op vakantie enzo maar je mist het wel.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je blowed kun je idd wel wat geurtjes gebruiken.Ik meur van mezelf al genoeg geur.
Ik heb wel eens uitgerekend wat ik met het geld uitgegeven aan drank had kunnen besteden.
Ik heb ook nog eens 30 jaar gerookt. Nu wordt ik verdrietig Ha ha ha
Ik FOK!kte voor het eerst op m'n 36ste. Er zijn FOK!kers van boven de 70. Begrijp niet was de leeftijd zegt.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:19 schreef SecretPret het volgende:
54 en fokken? ben benieuwd wat de jeugd van tegenwoordig later gaat doen...
Wat een lieve post. Moet gewoon blozen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:05 schreef mtchel112 het volgende:
Tong, ik ken je verder niet (afgezien dat ik je wel eens quote oid.) maar ik weet wel dat je een held bent op fok!
Ik wil eigenlijk alleen zeggen dat je het vol moet houden, want je bent het echt waard. Gelukkig heb je om je heen fijne mensen, dat is natuurlijk ook erg belangrijk.
Zet hem op tong!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |