Hmm vervelend, maar dat zag je inmiddels een beetje aankomen waarschijnlijk. Waarom moet je nu nog blijven tot morgen of overmorgen dan?quote:Op maandag 7 november 2016 10:18 schreef LPFAN het volgende:
Goed uitslag is binnen. Waardes zijn geen steek veranderd in het weekend dus hij gaat er binnenkort uit. Mag wel eerst met ontslag morgen of overmorgen.

Waardes in de gaten houden.quote:Op maandag 7 november 2016 10:21 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Hmm vervelend, maar dat zag je inmiddels een beetje aankomen waarschijnlijk. Waarom moet je nu nog blijven tot morgen of overmorgen dan?

Oké, dat is duidelijk. Je weet nu waar je aan toe bent. Weet je al wanneer je ongeveer geopereerd wordt en hoe lang het dan duurt dat je voldoende hersteld bent om een volgende transplantatie aan te kunnen?quote:Op maandag 7 november 2016 10:18 schreef LPFAN het volgende:
Goed uitslag is binnen. Waardes zijn geen steek veranderd in het weekend dus hij gaat er binnenkort uit. Mag wel eerst met ontslag morgen of overmorgen.

Ik heb geen flauw idee, ze willen het iig nog een maand aankijken heb ik begrepen omdat ze toch nog steeds hopen op verbetering, er uithalen is lang niet zo ingrijpend als er in zetten dus ik kom gelijk weer de lijst op iig.quote:Op maandag 7 november 2016 10:25 schreef Adriane het volgende:
[..]
Oké, dat is duidelijk. Je weet nu waar je aan toe bent. Weet je al wanneer je ongeveer geopereerd wordt en hoe lang het dan duurt dat je voldoende hersteld bent om een volgende transplantatie aan te kunnen?
Het is wel een enorme achtbaan

Komt het dan zo nauw of je het 10 of 20 minuten voor het eten neemt?quote:Op maandag 7 november 2016 09:48 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik moet vandaag een 7-punts-curve bijhouden. Hoop zo dat ik het niet vergeet, vooral die vóór het eten. Wekker zetten kan niet, want ik weet niet wanneer ik precies ga eten. Ik eet nooit op een standaardtijd.

Goh, wat naar voor je. Hopelijk krijg je gauw weer een nieuwe kans!quote:Op maandag 7 november 2016 10:18 schreef LPFAN het volgende:

Vast wel!quote:Op maandag 7 november 2016 12:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Goh, wat naar voor je. Hopelijk krijg je gauw weer een nieuwe kans!

Een tip die ik kreeg:quote:Op zondag 6 november 2016 20:46 schreef LPFAN het volgende:
Over drinken gesproken, vond het thuis wel een stuk lastiger om aan die 2 liter te komen, je denkt er minder bij na he. Wel gelukt gelukkig.

Ik kijk thuis wel wat het beste past.quote:Op maandag 7 november 2016 12:43 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Een tip die ik kreeg:
Zet twee flessen neer met water (of een twee liter fles), als je wat drinkt giet je de hoeveelheid die je drinkt uit de fles, aan het eind van de dag moeten de flessen leeg zijn. (als je je niet te druk maakt om het verspillen van water natuurlijk).
PS de theorie is leuk maar ook mij lukt het niet altijd de juiste hoeveelheid te drinken.

Ik heb nu een app waarbij je in kan stellen hoeveel je per dag moet drinken en wat er in het glas kan waar je uit drinkt. Als je dus gedronken hebt druk je op "drinken" en hij haalt dat wat je als standaardmaat hebt aangegeven eraf.quote:Op maandag 7 november 2016 12:43 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Een tip die ik kreeg:
Zet twee flessen neer met water (of een twee liter fles), als je wat drinkt giet je de hoeveelheid die je drinkt uit de fles, aan het eind van de dag moeten de flessen leeg zijn. (als je je niet te druk maakt om het verspillen van water natuurlijk).
PS de theorie is leuk maar ook mij lukt het niet altijd de juiste hoeveelheid te drinken.

Dit is voor de slowchat en niet voor hierquote:Op maandag 7 november 2016 15:15 schreef sararaats het volgende:
Yay. Ik heb weer een voorraad boeken![]()
Mijn nek/hoofd is iig beter.
Misschien stop ik toch niet met vrijwilligerswerk maar dan moet er veel veranderen.

Verdoriequote:Op maandag 7 november 2016 15:22 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dit is voor de slowchat en niet voor hier

Veel sterkte morgenquote:Op maandag 7 november 2016 16:08 schreef Aspergermeisje het volgende:
Moet om 7 uur in het ziekenhuis zijn morgen.Dat wordt om 5 uur opstaan.
Behalve dat vroege opstaan is het wel gunstig natuurlijk, qua nuchter zijn en qua zenuwen (weinig tijd om me druk te maken).![]()
De operatie zelf is om 8 uur en ik heb eigenlijk geen idee hoe lang hij gaat duren. Zal proberen jullie in de avond op de hoogte te (laten) stellen.

Sterkte morgen! Ik zal voor je duimenquote:Op maandag 7 november 2016 16:08 schreef Aspergermeisje het volgende:
Behalve dat vroege opstaan is het wel gunstig natuurlijk, qua nuchter zijn en qua zenuwen (weinig tijd om me druk te maken).![]()
De operatie zelf is om 8 uur en ik heb eigenlijk geen idee hoe lang hij gaat duren. Zal proberen jullie in de avond op de hoogte te (laten) stellen.

Alvast heel veel succes en sterktequote:Op maandag 7 november 2016 16:08 schreef Aspergermeisje het volgende:

Succes, sterkte en een goed herstel, dát wens ik je.quote:Op maandag 7 november 2016 16:08 schreef Aspergermeisje het volgende:

Veel succes en sterkte morgen! Ik hoop dat je vannacht kunt slapen.quote:Op maandag 7 november 2016 16:08 schreef Aspergermeisje het volgende:

Succes met de operatie en een goed herstel gewenst.quote:Op maandag 7 november 2016 16:08 schreef Aspergermeisje het volgende:

Heel veel succes morgenquote:Op maandag 7 november 2016 16:08 schreef Aspergermeisje het volgende:

Wat ontzettend kut zeg. Stom lijf.quote:Op maandag 7 november 2016 16:26 schreef vannelle het volgende:
En ik heb zelf weer even een flink baalmoment, mijn dochter was jarig vorige week en het plan was om vanavond naar mijn ouders te rijden en dan morgen samen naar haar te gaan.
Maar je raadt het al: Mijn lijf is daar overduidelijk op tegen.
Net als vorig jaar lijk ik haar verjaardag te gaan missen en daar wordt deze papa niet bepaald blij en gelukkig van.

Bedankt voor al jullie sterktewensen!quote:Op maandag 7 november 2016 16:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Heel veel succes morgen
Ik hoop echt voor je dat ze die ene "flap" kunnen doen waardoor je maar 1 nachtje hoeft te blijven

Sterkte morgen!quote:Op maandag 7 november 2016 16:08 schreef Aspergermeisje het volgende:

Wat ontzettend frustrerend!quote:Op maandag 7 november 2016 16:26 schreef vannelle het volgende:
En ik heb zelf weer even een flink baalmoment, mijn dochter was jarig vorige week en het plan was om vanavond naar mijn ouders te rijden en dan morgen samen naar haar te gaan.
Maar je raadt het al: Mijn lijf is daar overduidelijk op tegen.
Net als vorig jaar lijk ik haar verjaardag te gaan missen en daar wordt deze papa niet bepaald blij en gelukkig van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |