Rijd je dan weer via Brussel?quote:Op donderdag 3 november 2016 02:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vind ik wel een bezoekje waard, ben daar 13-14jaar geleden voor het laatst geweest
Dat overleeft zijn Twingo niet meer.quote:Op donderdag 3 november 2016 03:06 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Rijd je dan weer via Brussel?
Daar zit wat in, de overige verkeersdeelnemers in Brussel lusten zo'n lichtblauwe Twingo rauw.quote:Op donderdag 3 november 2016 03:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat overleeft zijn Twingo niet meer.
Vergane glorie kun je mooie vlogs over maken.quote:Op donderdag 3 november 2016 02:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vind ik wel een bezoekje waard, ben daar 13-14jaar geleden voor het laatst geweest
Ook een vlog waard, de APK van de Twingo.quote:Op donderdag 3 november 2016 03:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
Piet, moet jij opletten wat die Twingo overleeft
Volgende week word' ie voor gekeurd, en ik verwacht vrij weinig opmerkingen
Is zeker een vlog waard, en gaat waarschijnlijk ook wel een vlog over gemaakt worden als het zover is.quote:Op donderdag 3 november 2016 03:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ook een vlog waard, de APK van de Twingo.
Ja en je dashcam laten draaien in de garage, kan je later horen wat de monteurs over je auto zeggen!quote:Op donderdag 3 november 2016 03:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Is zeker een vlog waard, en gaat waarschijnlijk ook wel een vlog over gemaakt worden als het zover is.
Kijk je stream maar terug. Dan zou er een Petmensen Live uitzending komen met de petjes andersom.quote:Op donderdag 3 november 2016 01:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
En wát zou ik nou gaan doen als ik de 200 heb behaald....
Goed idee !quote:Op donderdag 3 november 2016 08:02 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Ja en je dashcam laten draaien in de garage, kan je later horen wat de monteurs over je auto zeggen!
Zal dan denk ik toch m`n telefoon aan moeten houden want m`n dashcam neemt niet op als m`n motor uit isquote:Op donderdag 3 november 2016 08:02 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Ja en je dashcam laten draaien in de garage, kan je later horen wat de monteurs over je auto zeggen!
quote:Op donderdag 3 november 2016 10:36 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Kijk je stream maar terug. Dan zou er een Petmensen Live uitzending komen met de petjes andersom.
Hilarisch inderdaad!quote:Op donderdag 3 november 2016 08:02 schreef Mr.Ping het volgende:
O jeequote:Op donderdag 3 november 2016 13:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
Klopt, was ook zo. Maar ik heb nou ruzie met een van die petjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2016 13:48:58 ]
Lostquote:Op donderdag 3 november 2016 13:45 schreef PimD het volgende:
Het is af en toe net Lost, al die plottwists in BradgeTV. Dan is er ineens een mogelijke baan, plots rijdt ie in een andere auto, vrienden die ineens verdwijnen. Er is nog net geen black smoke monster.
BradgeTV is de moderne remake van Lostquote:Op donderdag 3 november 2016 13:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lost![]()
heerlijke serie was dat ja
Hehe... nou... dan mag ie toch echt zijn production values wel wat omhoog gaan gooienquote:Op donderdag 3 november 2016 14:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
BradgeTV is de moderne remake van Lost
quote:Op donderdag 3 november 2016 13:45 schreef PimD het volgende:
Het is af en toe net Lost, al die plottwists in BradgeTV. Dan is er ineens een mogelijke baan, plots rijdt ie in een andere auto, vrienden die ineens verdwijnen. Er is nog net geen black smoke monster.
Toch niet met opperpetje toch?quote:Op donderdag 3 november 2016 13:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ah wat stom.quote:Op donderdag 3 november 2016 13:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Gekleineer is dat ook niet. Hou daar nou eens een keer mee op. Echt heel vervelend!quote:Op donderdag 3 november 2016 17:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Die gasten gebruiken je alleen maar om te kunnen blowen in je rukbunker. Zulke vrienden zijn ook helemaal niet goed voor je
Pay respect.quote:Op donderdag 3 november 2016 18:08 schreef BalotelliFan het volgende:
RIP de petjessquad
Press F to pay respect
Heb je op F gedrukt?quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 november 2016 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah wat stom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad met dat bontpetje.quote:Op donderdag 3 november 2016 17:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Die gasten gebruiken je alleen maar om te kunnen blowen in je rukbunker. Zulke vrienden zijn ook helemaal niet goed voor je
En ik snap Noel wel hoor, want zo voelde het soms wel, dat 'ie alleen kwam wanneer hij hier kon blowen.
heb je dit onder ctrl+v staan ofzoquote:Op donderdag 3 november 2016 17:59 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Gekleineer is dat ook niet. Hou daar nou eens een keer mee op. Echt heel vervelend!
Ok. Jammer. Vond ze goede sidekicks en een beetje controversie levert meer subs en views op denk ik. Hopelijk leggen jullie het gauw weer bij en gaat de serie verder.quote:Op donderdag 3 november 2016 13:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
Mja, wie weet ooit. Maar voorlopig is het gewoon lekker in m`n eentjequote:Op donderdag 3 november 2016 18:58 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ok. Jammer. Vond ze goede sidekicks en een beetje controversie levert meer subs en views op denk ik. Hopelijk leggen jullie het gauw weer bij en gaat de serie verder.
Ook leuk.quote:Op donderdag 3 november 2016 19:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mja, wie weet ooit. Maar voorlopig is het gewoon lekker in m`n eentje
Heb je met allebei de Petjes ruzie dan ?quote:Op donderdag 3 november 2016 19:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Doe je toch gewoon zelf een petje op?quote:Op donderdag 3 november 2016 19:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |