Groningenquote:
Sowiesoquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent door de huisbankier je huidige huis uitgeflikkerd en woont nu in een kartonnen doos op straat?
Gefeliciteerd!quote:
Hij kijkt alsof ie nog hulp nodig zou hebben bij t strikken van z'n schoenen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:45 schreef Kaas- het volgende:
Haha, wat een vies moeilijk geile bek ook gewoon.
[ afbeelding ]
Joey Mills
Hij doet wel chille scènes.quote:Op woensdag 2 november 2016 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij kijkt alsof ie nog hulp nodig zou hebben bij t strikken van z'n schoenen.
Ofwel wat ik noem: Een klittenbandkop. Een mouth breather.
Doet me echt 0,0 iets.
Tja zoveel mensen zoveel meningen.quote:Op woensdag 2 november 2016 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij kijkt alsof ie nog hulp nodig zou hebben bij t strikken van z'n schoenen.
Ofwel wat ik noem: Een klittenbandkop. Een mouth breather.
Doet me echt 0,0 iets.
Als ie het maar met plezier doet. Daar zit over het algemeen het verschil tussen slechte en opwindende scenes.quote:
Dat ook.quote:Op woensdag 2 november 2016 18:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als ie het maar met plezier doet. Daar zit over het algemeen het verschil tussen slechte en opwindende scenes.
Ja het moet wel prikkelen uiteraard.quote:Op woensdag 2 november 2016 19:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar vind het ook wel belangrijk dat ze lekker zijn.
Maar wel een nieuw huis.quote:Op woensdag 2 november 2016 19:14 schreef Renesite het volgende:
Pffffff... dagje met bedreigingen en stalkende mensen. Meeeeh.
En stalkende mensen kunnen je helpen verhuizen.quote:Op woensdag 2 november 2016 19:14 schreef Renesite het volgende:
Maar waarom?quote:Op woensdag 2 november 2016 19:14 schreef Renesite het volgende:
Ik deed niet wat degene wilde.quote:
Al zou ie telekinetisch op z'n kop staan terwijl ie genomen werd door Wolverine en die enorme BBC van Westworld van afgelopen maandag......quote:
Laat dat nu net een scene zijn.quote:Op woensdag 2 november 2016 19:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al zou ie telekinetisch op z'n kop staan terwijl ie genomen werd door Wolverine en die enorme BBC van Westworld van afgelopen maandag......
Of t is een hele slechte foto.
Je dacht toch niet dat ik t verzonnen had?quote:Op woensdag 2 november 2016 19:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Laat dat nu net een scene zijn.
Jij bent de scene.quote:Op woensdag 2 november 2016 19:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik t verzonnen had?
I'm IN that scene!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |