Ach ja, het wentquote:
Ook dat kloptquote:
was je in Cuba?quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:37 schreef Karzai het volgende:
Het is hier net zo stil als op de snelwegen in Cuba
[ afbeelding ]
Hadden ze autoloze zondag?quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:37 schreef Karzai het volgende:
Het is hier net zo stil als op de snelwegen in Cuba
[ afbeelding ]
had ik ook niet verteldquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:05 schreef just me het volgende:
Welkom terug Karzai
Ik had gemist dat je op vakantie ging.
En ik dacht laatst al, is er wat gebeurd dat hij hier nooit meer komtquote:
Muziek maken kunnen ze wel daar.quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
aparte ervaring maar de bevolking is het communisme ook wel zat heb ik het idee
viel tegen honderd keer quantanamera gehoord alleen in trinidad was er wel kwaliteitsmuziekquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Muziek maken kunnen ze wel daar.
Hier staat aardig wat. MUZ / Een ode aan prachtige Cubaanse muziekquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
viel tegen honderd keer quantanamera gehoord alleen in trinidad was er wel kwaliteitsmuziek
en de reisleider ging los op dit nummer
ik heb ook wel goeie muziek gehoord maar in trinidadquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hier staat aardig wat. MUZ / Een ode aan prachtige Cubaanse muziek
Reggaeton ken ik wel maar is niet zo mijn ding, dan hoor ik liever Jamaicaanse Dancehall.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:49 schreef Karzai het volgende:
en ze zijn gek op reggaeton daar alleen voor de toeristen maken ze traditionele cubaanse muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |