abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 januari 2018 @ 12:44:43 #101
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_176430588
Nu ook in hartjesvorm *O*



Nu ga ik er zeker één bestellen
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 11 januari 2018 @ 13:31:14 #102
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_176431508
Het werkt echt.. kijk maar naar al die bedankbrieven.. *O*
  donderdag 11 januari 2018 @ 13:33:20 #103
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_176431549
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nee hoor, er zaten enkele bekenden van mij bij in het publiek. Een meisje dat ik kende van school, zo mager als een lat, en hij vertelde haar dat ze zo hard en onbuigzaam als steen was. Vervolgens plaatste hij twee stoelen een stukje uit elkaar voor zich, en lege haar met haar hoofd op de ene, en haar voeten op de andere, en ze gaf geen krimp. Moet je eens proberen te doen als je gewoon bij je positieven bent....maar alsof dat nog niet genoeg was ging hij zelf ook nog eens bovenop haar staan op haar maagstreek, het gedeelte dus dat niet rustte op een van de stoelen, en ze zakte geen milimeter in. Een andere jongen die ik kon liet hij zoenen met een andere gast, en die hoorden echt niet bij zijn entourage of zo.
Klopt hoor.. maar als je er niet in mee gaat gebeurd er niets... Als een dokter tegen een gezond persoon zegt dat ie ziek is, dan zal diegene 9 v/d 10 keer ook last krijgen..
pi_176431731
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:17 schreef Elzies het volgende:
Dat is een oudje. Stond met zijn hanger in de jaren tachtig altijd op de achterkant van de Paravisie.
Dat lezen :')
nee, jij dan!
pi_176431979
quote:
14s.gif Op donderdag 11 januari 2018 13:33 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Klopt hoor.. maar als je er niet in mee gaat gebeurd er niets... Als een dokter tegen een gezond persoon zegt dat ie ziek is, dan zal diegene 9 v/d 10 keer ook last krijgen..
Maar het is toch een gave, ik heb gezien dat hij kieskeurig te werk gaat bij het selecteren van mensen, hij roept bijvoorbeeld 15 vrijwilligers naar voren, en na een korte bestudering stuurt hij er enkele weer weg en gaat dan verder met diegenen die hij heeft laten staan. Wat hij dan precies ziet bij die mensen die hij weer weg stuurt is me een raadsel, maar de overblijvers worden echt onder hypnose gebracht en doen alles wat hij ze opdraagt. Toch best knap.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 11 januari 2018 @ 14:01:52 #106
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_176432127
De Santanera's. Wat een koningen. Mijn eerste bezoek aan Dell Arte zal ik nooit vergeten.
Ik ga naar huis.
  donderdag 11 januari 2018 @ 14:02:04 #107
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_176432136
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 13:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Maar het is toch een gave, ik heb gezien dat hij kieskeurig te werk gaat bij het selecteren van mensen, hij roept bijvoorbeeld 15 vrijwilligers naar voren, en na een korte bestudering stuurt hij er enkele weer weg en gaat dan verder met diegenen die hij heeft laten staan. Wat hij dan precies ziet bij die mensen die hij weer weg stuurt is me een raadsel, maar de overblijvers worden echt onder hypnose gebracht en doen alles wat hij ze opdraagt. Toch best knap.
Dat is niet zo moeilijk, daar zijn gewoon trucjes voor om te kunnen zien of iemand er voor open staat.. Het is absoluut geen gave..
Anders zou ie die selectie ook niet hoeven maken..
  donderdag 11 januari 2018 @ 14:04:01 #108
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_176432180
quote:
17s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:01 schreef nietzman het volgende:
De Santanera's. Wat een koningen. Mijn eerste bezoek aan Dell Arte zal ik nooit vergeten.


Ik had dit nachtwachtesque schilderij van de familie bij vertrek graag mee willen jatten maar helaas.
Ik ga naar huis.
pi_176432243
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:58 schreef Hathor het volgende:

[..]

Behalve dan dat Rostelli wel degelijk echt is, en vaker in clubs met jongeren optreedt dan een showtje voor bejaarden geeft. Ik heb hem een paar keer gezien en hij kan mensen wel degelijk onder hypnose brengen en de meest rare dingen laten doen.
Hahah. :') Kijk hier, ze bestaan echt de goedgelovige mensen.
pi_176432411
quote:
14s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:29 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

M'n moeder heeft hem tot haar dood gedragen. :').

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn.. Zonde dat mensen denken dat zoiets echt zou kunnen helpen. Triest dat dit soort oplichters misbruik maken van de goedgelovigheid van die mensen.
pi_176432575
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 13:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Maar het is toch een gave, ik heb gezien dat hij kieskeurig te werk gaat bij het selecteren van mensen, hij roept bijvoorbeeld 15 vrijwilligers naar voren, en na een korte bestudering stuurt hij er enkele weer weg en gaat dan verder met diegenen die hij heeft laten staan. Wat hij dan precies ziet bij die mensen die hij weer weg stuurt is me een raadsel, maar de overblijvers worden echt onder hypnose gebracht en doen alles wat hij ze opdraagt. Toch best knap.
Cold reading, goedgelovige mensen, mee willen gaan in het moment, en hoppa je hebt je avondje.
pi_176432851
quote:
7s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:19 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Cold reading, goedgelovige mensen, mee willen gaan in het moment, en hoppa je hebt je avondje.
Verklaar dat verhaal dan maar eens van dat meisje die op die twee stoelen werd gelegd dan, waar hij met zijn volle gewicht op is gaan staan terwijl alleen haar hoofd en voeten op een stoel rustten. Die kerel weegt op zijn minst 90 kilo aan zijn lichaamsbouw te zien, en dat meisje was gewoon een tenger ding. Dat gaat wel iets verder als cold reading.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_176432869
quote:
10s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:06 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Hahah. :') Kijk hier, ze bestaan echt de goedgelovige mensen.
Ik was net zo cynisch als jou, voordat ik met mijn eigen ogen zag wat hij mensen allemaal kon laten doen onder hypnose.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_176432886
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:33 schreef Hathor het volgende:

[..]

Verklaar dat verhaal dan maar eens van dat meisje die op die twee stoelen werd gelegd dan, waar hij met zijn volle gewicht op is gaan staan terwijl alleen haar hoofd en voeten op een stoel rustten. Die kerel weegt op zijn minst 90 kilo aan zijn lichaamsbouw te zien, en dat meisje was gewoon een tenger ding. Dat gaat wel iets verder als cold reading.
Jij (en iedereen die het echt wil) kan dat ook. Ben het wel met je eens dat het apart is om te zien en vreemd, maar een lichaam kan dat gewoon aan.
pi_176432941
quote:
14s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:35 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Jij (en iedereen die het echt wil) kan dat ook. Ben het wel met je eens dat het apart is om te zien en vreemd, maar een lichaam kan dat gewoon aan.
Joh, het meisje rustte alleen met haar hoofd en voeten op twee stoelen, de rest van haar lichaam rustte dus verder nergens op. Probeer jij zo maar eens een poosje te gaan liggen zonder dat er een 90 kilo wegende papzak op je komt staan, dat zal al moeilijk genoeg blijken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_176432970
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:37 schreef Hathor het volgende:

[..]

Joh, het meisje rustte alleen met haar hoofd en voeten op twee stoelen, de rest van haar lichaam rustte dus verder nergens op. Probeer jij zo maar eens een poosje te gaan liggen zonder dat er een 90 kilo wegende papzak op je komt staan, dat zal al moeilijk genoeg blijken.
Zij geloofde blijkbaar dat ze het kon, en dan kan het hè.
pi_176432993
quote:
7s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:38 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Zij geloofde blijkbaar dat ze het kon, en dan kan het hè.
Ja hoor, een 16 jarig, 45 kilo wegend meisje doet dat zomaar even. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_176433225
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:39 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja hoor, een 16 jarig, 45 kilo wegend meisje doet dat zomaar even. :')
Klopt, de geest is sterker dan het lichaam.
Maar oké, zij heeft het dus volgens jou niet zelf gedaan? Dus het was een truc?
  donderdag 11 januari 2018 @ 15:18:30 #119
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_176433707
quote:
14s.gif Op donderdag 11 januari 2018 13:31 schreef Zolderkamer het volgende:
Het werkt echt.. kijk maar naar al die bedankbrieven.. *O*
[ afbeelding ]
Zien er nogal dicht uit
:')
  donderdag 11 januari 2018 @ 15:20:31 #120
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_176433745
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:34 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik was net zo cynisch als jou, voordat ik met mijn eigen ogen zag wat hij mensen allemaal kon laten doen onder hypnose.
Hij beweerde telekinese (gedachtenkracht) te bezitten. Geloof je dat ook?
:')
pi_176433853
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:34 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik was net zo cynisch als jou, voordat ik met mijn eigen ogen zag wat hij mensen allemaal kon laten doen onder hypnose.
Ik heb eigenlijk nul mening over dit onderwerp, weet simpelweg niet wat er tussen hemel en aarde is, maar zulke dingen zien met je eigen ogen maken je juist vatbaarder om onzin te geloven, de kracht van illusie. Moet wel even gezegd worden, als ooggetuige ben je bij dit soort onderwerpen juist mínder geloofwaardig. :P

Wetenschappelijk onderzoek is meer mijn ding, zijn er geen goede testen gedaan n.a.v. de dingen die je hebt gezien? Of was het meer een cashgrab? :P
-nee-
pi_176434486
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:37 schreef Hathor het volgende:

[..]

Joh, het meisje rustte alleen met haar hoofd en voeten op twee stoelen, de rest van haar lichaam rustte dus verder nergens op. Probeer jij zo maar eens een poosje te gaan liggen zonder dat er een 90 kilo wegende papzak op je komt staan, dat zal al moeilijk genoeg blijken.
hetzelfde heeft een hypnotiseur eens gedaan bij mijn broer: ik geloofde mijn ogen ook niet en mijn broer heeft er zelf niets van meegekregen

hij had wel pleuris veel spierpijn de dagen er na :')
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_176434620
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:37 schreef Hathor het volgende:

[..]

Joh, het meisje rustte alleen met haar hoofd en voeten op twee stoelen, de rest van haar lichaam rustte dus verder nergens op. Probeer jij zo maar eens een poosje te gaan liggen zonder dat er een 90 kilo wegende papzak op je komt staan, dat zal al moeilijk genoeg blijken.
Is oud.. En Rostelli is een goochelaar. Maar dan 1 van de vervelende soort: zij die pretenderen "magiër" of "hypnotiseur" te zijn.

Een voorbeeld is de zogeheten menselijke plank, die honderd jaar geleden al door hypnotiseurs werd vertoond en ook door Rostelli wordt gedemonstreerd. Daarbij moet de proefpersoon zijn lichaam stijf houden terwijl hij languit op de rugleuningen van twee stoelen wordt gelegd. Zijn schouders rusten op de ene stoel en zijn enkels op de andere. Deze stunt kan zonder hypnose evengoed worden uitgevoerd. Veel kracht is er niet voor nodig. Als men de proefpersoon op de zittingen van de stoelen legt en deze iets dichter naar elkaar toe schuift, kan er zelfs iemand op gaan staan.

https://skepsis.nl/rostelli/
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_176434688
Haha die charlatan weet van geen ophouden _O_
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 11 januari 2018 @ 16:16:09 #125
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_176434932
quote:
10s.gif Op donderdag 11 januari 2018 15:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Zien er nogal dicht uit
De uitleg erbij (en die klopt ook wel) was dat ie elke dag een krat vol kreeg.. die tafel is slechts een deel.. Lezen was dus onbegonnen werk..
Alle schoonmoeders in nederland en hun vriendinnen hebben een brief lopen schrijven.. (toen was er nog geen facebook en stuurde je een handgeschreven like van 5 kantjes) die tot op de dag van vandaag nooit gelezen is.. :7
pi_176434980
quote:
10s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:51 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Klopt, de geest is sterker dan het lichaam.
Maar oké, zij heeft het dus volgens jou niet zelf gedaan? Dus het was een truc?
Ze zei achteraf dat ze zich niks kon herinneren, dus als het een truc was, was het wel een verdomd goeie.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_176434998
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 15:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Hij beweerde telekinese (gedachtenkracht) te bezitten. Geloof je dat ook?
Niet echt, ik heb verder weinig op met occulte dingen, maar wat ik daar gezien heb was gewoon bizar.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_176435047
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 15:26 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk nul mening over dit onderwerp, weet simpelweg niet wat er tussen hemel en aarde is, maar zulke dingen zien met je eigen ogen maken je juist vatbaarder om onzin te geloven, de kracht van illusie. Moet wel even gezegd worden, als ooggetuige ben je bij dit soort onderwerpen juist mínder geloofwaardig. :P

Wetenschappelijk onderzoek is meer mijn ding, zijn er geen goede testen gedaan n.a.v. de dingen die je hebt gezien? Of was het meer een cashgrab? :P
Het is zijn boterham, vandaag hier een optreden in een club, morgen daar een in een buurthuis, enz... Hij trok het hele land door met zijn voorstelling en is ook een paar keer op tv geweest.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 11 januari 2018 @ 16:23:39 #129
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_176435082
Bruno de zwarte kerstman
  donderdag 11 januari 2018 @ 16:36:22 #130
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_176435289
quote:
14s.gif Op donderdag 11 januari 2018 16:16 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

De uitleg erbij (en die klopt ook wel) was dat ie elke dag een krat vol kreeg.. die tafel is slechts een deel.. Lezen was dus onbegonnen werk..
Alle schoonmoeders in nederland en hun vriendinnen hebben een brief lopen schrijven.. (toen was er nog geen facebook en stuurde je een handgeschreven like van 5 kantjes) die tot op de dag van vandaag nooit gelezen is.. :7
En met de kracht van de biostabil kwam hij erachter dat het enkel fanmail betrof zeker
:')
  vrijdag 9 februari 2018 @ 15:47:42 #131
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_177060290
Jaja, Godlinze stond op het punt om een wereldwijd toonaangevende metropool te worden, maar toen kwam Radar er een stokje voor steken. Het is een complot!
pi_177060469
Oh god wat heb ik toch een lol gehad om die Biostabil-reclames. Die simpele zielen op een terrasje, heerlijk was dat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')