SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 300!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2016 16:14 schreef Scrummie het volgende:
theguyver, ik begrijp er geen snars van
hallloquote:
Ik heb een week lang met een taser rondgelopen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 16:24 schreef Lavenderr het volgende:
Ik hou niet van Halloween. Vind het net als clowns: eng.
Dude ik lijk niet op hem, ik snap niet waarom iedereen me met de 2000 jaar dooie knakker verwart!quote:Op maandag 31 oktober 2016 16:22 schreef Scrummie het volgende:
Och jezus![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik heb niets met Halloween gedaan
In de oude dierentuin hier is nu een "spook" tocht.quote:Op maandag 31 oktober 2016 16:24 schreef Lavenderr het volgende:
Jij leek toch op moby?quote:Op maandag 31 oktober 2016 16:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dude ik lijk niet op hem, ik snap niet waarom iedereen me met de 2000 jaar dooie knakker verwart!
Dat ze dat dan durftquote:Op maandag 31 oktober 2016 17:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
In de oude dierentuin hier is nu een "spook" tocht.
Net zoals in walibi.
Mijn zus gaat er heen met collega's, ze is hartstikke bang voor clowns en dergelijke
Dat is toch ook de bedoelingquote:Op maandag 31 oktober 2016 16:24 schreef Lavenderr het volgende:
Ja snap ik maar niks voor mijquote:
Ze komt er niet onderuit.quote:
Dat wordt een heftig avondje voor de damesquote:Op maandag 31 oktober 2016 18:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ze komt er niet onderuit.
Ze moest meer van der colega's.
Wss omdat die dames net zo bang zijn
Walibi Fright nights zijn wel epic. Jammer alleen dat als je 1 keer bent geweest, de 2e keer een stuk minder isquote:Op maandag 31 oktober 2016 17:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
In de oude dierentuin hier is nu een "spook" tocht.
Net zoals in walibi.
Mijn zus gaat er heen met collega's, ze is hartstikke bang voor clowns en dergelijke
Die lijkt mij ook nog een keer tof om heen te gaan ja!quote:Op maandag 31 oktober 2016 18:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Walibi Fright nights zijn wel epic. Jammer alleen dat als je 1 keer bent geweest, de 2e keer een stuk minder is
Ja zoiets loopt meestal wel storm ja.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die lijkt mij ook nog een keer tof om heen te gaan ja!
Was eigenlijk ook van plan om hier in emmen heen te gaan.
Kaartjes waren binnen een dag uitverkocht jammer genoeg.
Hier in Nederland wel, en dat komt door Sint Maarten.quote:Op maandag 31 oktober 2016 18:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja snap ik maar niks voor mijVind Sint Maarten veel leuker en dat Halloween-gebeuren is toch iets van de laatste jaren?
Oh dat zal toch wel? Of je bent misschien tegen die tijd weer op reis want het tempo op de SC ligt niet hoog meer tegenwoordig.quote:Op dinsdag 1 november 2016 02:13 schreef Vance het volgende:
Ow ik hoop dat ik erbij kan zijn als we hier de 300 halen....
Maar ik vrees van niet helaas... Wie weet lukt het toch
Take Care Allemaal.
Iedereen is druk, denk ik!quote:Op dinsdag 1 november 2016 09:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dat zal toch wel? Of je bent misschien tegen die tijd weer op reis want het tempo op de SC ligt niet hoog meer tegenwoordig.
En jij ook Take Care Vance
Goed bezig. Ik woon er sinds mn 14e en wil er niet meer weg. Schouwen duiveland.quote:Op woensdag 2 november 2016 10:57 schreef kalinhos het volgende:
Zeeland alijddit jaar 4-5x geweest.
Waar in Zeeland zit je
Hahaquote:Op woensdag 2 november 2016 11:20 schreef Lavenderr het volgende:
Zeeland is zo mooi. De stadjes ook zo gezellig. Bijna zo mooi als Noord Holland
Hellevoetsluis, mag maar 3x per dag naar de wcquote:Op woensdag 2 november 2016 10:57 schreef kalinhos het volgende:
Zeeland alijddit jaar 4-5x geweest.
Waar in Zeeland zit je
Vakaaaantie.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:04 schreef schommelstoel het volgende:
Ben je weer verhuisd Divmeister?
Doe ikquote:Op dinsdag 1 november 2016 23:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
"Hier aan de kust. De Zeeuwse kust"
Geniet er van!
Ja klopt renesse. Daar woon ik ook half en werk ik. Letterlijk aan de zeeuwse kust.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:03 schreef kalinhos het volgende:
Schouwen-Duivenland is Renesse enzo he, of nog 1 verder naar beneden?
Je kan natuurlijk eens gek doen en 1 dezer dagen bakje doen bij mij op park.quote:
Had ik dat vanmiddag geweten had ik dat op zeker gedaanquote:Op woensdag 2 november 2016 18:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk eens gek doen en 1 dezer dagen bakje doen bij mij op park.
Ja dat viel mij ook op. Ben er 10-12 jaar geleden geweest paar x als zuipjongere. En daarna door de jaren heen altijd wel ns een weekendje of avondje (woon 80km verder) Laatste 3 jaar tijdens Concert at Sea en toen viel me al op dat t niet meer zoals vroeger is. Komt ook, denk ik, omdat kroegen gewoon duur zijn geworden. Rondje Desperado's en bier voor 4 man kostte me 25, dat zijn niet echt prijzen waar je 17-jarigen mee lokt lijkt me.quote:Op woensdag 2 november 2016 18:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja klopt renesse. Daar woon ik ook half en werk ik. Letterlijk aan de zeeuwse kust.
Renesse is wel aan het veranderen hoor. Men zet steeds meer in op ouders met jonge kinderen ipv jeugd.
Ondernemers renesse zetten ook meer in op die nieuwe doelgroep. De problemen die ontstaan door de zuip jeugd zijn gewoon niet leuk en rendabel. Tis gewoon bizar dat er ME paraat moest zijn om problemen in zon klein dorpje het hoofd te bieden. Vorig jaar nog 60 duitsers gearresteert die dachten even leuk te doen. Was wel mooi. 60 man in 1x en overgebracht naar hvb's. Dat was een duidelijk signaal voor iedereen. 😅quote:Op woensdag 2 november 2016 19:08 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook op. Ben er 10-12 jaar geleden geweest paar x als zuipjongere. En daarna door de jaren heen altijd wel ns een weekendje of avondje (woon 80km verder) Laatste 3 jaar tijdens Concert at Sea en toen viel me al op dat t niet meer zoals vroeger is. Komt ook, denk ik, omdat kroegen gewoon duur zijn geworden. Rondje Desperado's en bier voor 4 man kostte me 25, dat zijn niet echt prijzen waar je 17-jarigen mee lokt lijkt me.
Haha nee niet in jumbo...strandpark de zeeuwse kust. Dat is camping 220 plekken. Chaletpark 190 stuks en 40 hotelkamers. Hele jaar open en nog steeds druk.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:40 schreef kalinhos het volgende:
Wat doe je dan voor werk dat je in november nog werk hebt in Renesse?? In de Jumbo?
'Verkneukelen' is zo'n leuk woord. Gemiste kans.quote:
Eén van de redenen waarom ik ooit op BNW terecht ben gekomen.quote:Op donderdag 3 november 2016 19:09 schreef Molurus het volgende:
[..]
'Verkneukelen' is zo'n leuk woord. Gemiste kans.
Maar ik verkneukel mij graag over samenzweringstheorieen, sure.
Hoe lang geleden is dat? De naam zegt me helemaal niks.quote:Op donderdag 3 november 2016 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eén van de redenen waarom ik ooit op BNW terecht ben gekomen.
Als ik me goed herinner was mijn eerste post hier over vaccinatie. Toen was Dragorius nog mod.
Dit klinkt alsof je tegen je zin in een maatschappelijke taak op je neemt.quote:Op donderdag 3 november 2016 19:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ervan smullen is een synoniem van genieten. Ik geniet iig niet van al die leugens die ze ons voeren. Dat ik me ermee bezig hou zie ik als een noodzakelijk kwaad. Ik had liever gezien dat het niet nodig was.
Ik denk 2009. Nee, die was ineens verdwenen.quote:Op donderdag 3 november 2016 19:23 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hoe lang geleden is dat? De naam zegt me helemaal niks.Komt die nog wel eens in BNW?
quote:Op donderdag 3 november 2016 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk 2009. Nee, die was ineens verdwenen.
Opgegeten met Bankfurt's aardbeien.quote:
Bankfurt. En Bassos. Markante types.quote:Op donderdag 3 november 2016 19:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Opgegeten met Bankfurt's aardbeien.
7 jaar ongevraagd Wajong?quote:Op maandag 7 november 2016 16:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
^hoi
* Blue_Panther_Ninja is dringend op zoek naar een baan/stage
Bijna 7 jaar ongevraagd WaJong![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb werk voor je maar je woont hier vast niet in de buurtquote:Op maandag 7 november 2016 16:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik stond toen onder een begeleidingsinstantie.
Den Haag Mariahoevequote:Op maandag 7 november 2016 16:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik heb werk voor je maar je woont hier vast niet in de buurt
Lekker ver!!quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat is nogal een rit elke dag op en neer naar Renesse
ik hoopte ook dat Trump zou winnen maar had het nooit verwacht dus dat was raar wakker worden.quote:
nee dat werd Hillary aangewreven.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:01 schreef ChrisCarter het volgende:
Maar volgens velen kan Trump niet winnen. Want #rigged en #occulte-kinder-offers enzo?
Dat de BNW niet bestaat is sinds de Brexit toch al duidelijk?quote:Op woensdag 9 november 2016 08:01 schreef ChrisCarter het volgende:
Maar volgens velen kan Trump niet winnen. Want #rigged en #occulte-kinder-offers enzo?
Er is geen reden dat hij dat meer waar zou moeten maken dan welke andere president ook.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:45 schreef Lavenderr het volgende:
Ben ook zeer benieuwd. Eigenlijk best goed dat hij nu waar moet maken wat hij beloofd heeft. Laat maar zien die banen en al die andere dingen.
Laat ik het zo zeggen: ik hoop dat hij de verandering kan maken en goed de bezem erdoor haalt. Zou zomaar eens kunnen lukken.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Er is geen reden dat hij dat meer waar zou moeten maken dan welke andere president ook.
Dat denk ik dus ook....dat denk ik al veel langer maar over het algemeen wordt je dan afgebrand als je dat zegt. Daarom vind ik het zo mooi dat het hem toch gelukt is ondanks het negativisme wat al tijden over hem verspreid wordt in de MSM.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik hoop dat hij de verandering kan maken en goed de bezem erdoor haalt. Zou zomaar eens kunnen lukken.
Het wordt idd in het algemeen niet geaccepteerd als je voor Trump bent. Heel vreemd is dat.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook....dat denk ik al veel langer maar over het algemeen wordt je dan afgebrand als je dat zegt. Daarom vind ik het zo mooi dat het hem toch gelukt is ondanks het negativisme wat al tijden over hem verspreid wordt in de MSM.
Heerlijk voor BNW dit. Nu genieten van de redenen hoe de hogere machten dit zo gewild hadden en de MSM ineens niet zo machtig zou zijn want......of toch machtig want het was een vooropgezet plan.
Ik ga vooral genieten van de overtuiging die mensen ineens hebben hierover.
Ik weet niet of dat vreemd is. Dat is ons opgedrongen. Iig hier, ik leef niet in de USA maar hier schetsen ze het beeld dat daar ook iedereen tegen trump is. De Amerikaanse kiezer heeft nu het echte beeld laten zien en de media weet niet om te gaan met de andere uitslag dan hun eigen verwachting. Heerlijk ik geniet ervan.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het wordt idd in het algemeen niet geaccepteerd als je voor Trump bent. Heel vreemd is dat.
quote:Op woensdag 9 november 2016 11:08 schreef Szikha2 het volgende:
50 miljoen amerikanem hebben gezorgd voor het onmogelijke
Ondaks al die haatcampagnes. Madonna die trump supporters vervloekte
al die media die trump afshilderde als leugenaar en racist.
beyonce die een campagne voerde voor hillary
maar het ging niet om madonna of katty perrry. het ging niet om de bekende mensen maar het ging om de onbekenden, die 50 miljoen onbekende stemmers wiens gezicht we nooit zullen zien
zij zijn amerika
die dakloze vrouw die de ster van trump beschermde.
de vrouwen waarvan hun mannen en zonen terug zijn gekomen in lijkkisten
de mensen die geen banen meer hebben
de politie agenten die neergeschoten worden
die 50 miljoen amerikanen die om hun familie en toekomst denken.
het was geen verkiezing maar een revolutie. Het werd de amerikanen verteld dat je niets kan veranderen maar ze hebben het veranderd. De media zei dat stemmen geen zin had omdat Hillary toch zou winnen.
Maar ze gaven niet op en in de kou gingen ze stemmen
Ze waren obama care zat. De leugens
Amerika is een land van onmogelijkheden ze bestaan omdat hun voorvaderen geen genoegen namen met een nee als antwoord
Niet van tirannen of koningen. Amerikanen deden altijd wat onmogelijk was
En vandaag was zo 'n dag. Vijftig miljoen amerikanen hebben het onmogelijke mogelijk gemaakt
Ik las net op NWS dat mensen in Amerika er niet voor uit durven te komen en zich zelfs schamen dat ze voor Trump gestemd hebben.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat vreemd is. Dat is ons opgedrongen. Iig hier, ik leef niet in de USA maar hier schetsen ze het beeld dat daar ook iedereen tegen trump is. De Amerikaanse kiezer heeft nu het echte beeld laten zien en de media weet niet om te gaan met de andere uitslag dan hun eigen verwachting. Heerlijk ik geniet ervan.
Dat is een logisch gevolg van een opgedrongen beeld. Je zag dat eerst in engeland en nu in amerika. De EU zal volgen. Mensen zijn ontevreden en zijn het beu. De hard werkende mensen vooral.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik las net op NWS dat mensen in Amerika er niet voor uit durven te komen en zich zelfs schamen dat ze voor Trump gestemd hebben.
Eigenlijk is dat hetzelfde als wat er in Nederland gebeurt rond Wilders.
Ze spartelen. Wat moeten ze anders.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:20 schreef Tjacka het volgende:
Heel links Nederland is weer aan het generaliseren en ik maar denken dat alleen rechts dat deed?
Van tevoren niet aan framing doen? En de mensen vertellen dat ze beide gek zijnquote:Op woensdag 9 november 2016 18:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ze spartelen. Wat moeten ze anders.
Ja, daar heb je gelijk in denk ik. Nu ook op tv. Niemand durft te zeggen dat ze blij zijn dat Trump gewonnen heeft. Iedereen is geschokt en de verslaggeving is ernstig gekleurd en negatief.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat is een logisch gevolg van een opgedrongen beeld. Je zag dat eerst in engeland en nu in amerika. De EU zal volgen. Mensen zijn ontevreden en zijn het beu. De hard werkende mensen vooral.
Ja dat laatste is echt bizar.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in denk ik. Nu ook op tv. Niemand durft te zeggen dat ze blij zijn dat Trump gewonnen heeft. Iedereen is geschokt en de verslaggeving is ernstig gekleurd en negatief.
En zo is het. Het volk heeft gekozen. Nu wordt er ook al badinerend gedaan over de mensen die op Trump gestemd hebben. Het zouden allemaal mensen van het platteland zijn. De grote steden hebben allemaal op Hillary gestemd. Dus?quote:Op woensdag 9 november 2016 19:20 schreef Blaadjes het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ga gewoon door met mijn feestje. En tegen iedereen zeg ik het is de keuze van het volk...niet de media.
Afwachten maar, wellicht pakt het juist goed uit.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:10 schreef THEFXR het volgende:
in de VS hebben ze maar twee keuzes, maakt eigenlijk niet uit wat je kiest, het wordt toch slechter voor de burger.
politici zijn trouw aan hun geldschieters en partners, geven niks om burgersquote:Op woensdag 9 november 2016 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Afwachten maar, wellicht pakt het juist goed uit.
Dat zou je bijna gaan denken.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
politici zijn trouw aan hun geldschieters en partners, geven niks om burgers
goed puntquote:Op woensdag 9 november 2016 08:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat de BNW niet bestaat is sinds de Brexit toch al duidelijk?
quote:Op woensdag 9 november 2016 23:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Heerlijk dag als Trump supporter!!![]()
Zelfs IS is blij. Die denken dat Amerika nu zichzelf vernietigtquote:Op woensdag 9 november 2016 23:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
https://streamable.com/6nwoquote:Op woensdag 9 november 2016 23:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Wat is dit Schommel? Of beter gezegd; wie zijn dat?quote:Op donderdag 10 november 2016 15:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
https://streamable.com/6nwo
Dat zijn dus Clinton stemmers die een man klappen geven omdat hij op trump heeft gestemdquote:Op donderdag 10 november 2016 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is dit Schommel? Of beter gezegd; wie zijn dat?
Tjezus wat een idioten heb je tochquote:Op donderdag 10 november 2016 15:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat zijn dus Clinton stemmers die een man klappen geven omdat hij op trump heeft gestemd
Triest toch.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tjezus wat een idioten heb je toch
LOL @ IISILquote:Op donderdag 10 november 2016 14:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zelfs IS is blij. Die denken dat VS nu zichzelf vernietigt
Wat is dat?quote:Op donderdag 10 november 2016 15:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
https://streamable.com/6nwo
Een linkje naar een filmpje.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi hoi
[..]
LOL @ IISIL
[..]
Wat is dat?
Haha. Miss krijgen ze het nu zelfs zo hoog in hun bol dat ze denken Israel aan te kunnen vallen. Kan heel de wereld zien hoe je dat probleem snel en effectief oplost.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zelfs IS is blij. Die denken dat Amerika nu zichzelf vernietigt
Wtf zijn ze mee bezig?Zwarte mensen worden aangevallen omdat ze Trump supporters/fans zijn!!quote:Op donderdag 10 november 2016 16:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Een linkje naar een filmpje.
Vertelde een paar posts hier boven wat er te zien is in her filmpje
Ik dacht dat het een blanke man was eigenlijk.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wtf zijn ze mee bezig?Zwarte mensen worden aangevallen omdat ze Trump supporters/fans zijn!!
Rellen omdat je verliest.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:36 schreef schommelstoel het volgende:
Ik dacht dat het een blanke man was eigenlijk.
De persoon die klappen krijgt.
Denk dat nog maar het begin is van het topje van de ijsberg
[..]
Ja echt he. Die domheidquote:Op donderdag 10 november 2016 22:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Rellen omdat je verliest.
Dat lijkt me niet fijn BPN. Maar ach, je kunt lekker hier kletsen toch?quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
hoi
[..]
*niet van een weekend genieten als je geen baan heb*![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben sinds afgelopen zaterdag bezig met zoeken naar een stageplek en een part-time baan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet fijn BPN. Maar ach, je kunt lekker hier kletsen toch?
Dan ga ik vanaf nu heel hard voor je duimenquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hey*
[..]
Ik ben sinds afgelopen zaterdag bezig met zoeken naar een stageplek en een part-time baan.
Dank jequote:Op vrijdag 11 november 2016 23:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan ga ik vanaf nu heel hard voor je duimen
Ga maar eens luisteren, zal je verbazen hoe mooi het is.quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:50 schreef DeMolay het volgende:
Van hem heb ik nog nooit direct muziek gehoord maar werd wel altijd naar verwezen.......
T
Vraag of je ze mag lenen en schaf een platenspeler aan. Zo leuk!quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:19 schreef DeMolay het volgende:
Mn ouders hadden Lp's heb ze gezien maar nooit gehoord ~!
Leuk kaartje voor die prijsquote:Op zaterdag 12 november 2016 22:45 schreef DeMolay het volgende:
Ola allemaal jasper heeft een nieuwe Video kaart , een r9 280x voor 90 dus ook al was ik afwezig...ben het nu nog meer
Hoi Div,gaat het lekker?quote:Op zondag 13 november 2016 19:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Leuk kaartje voor die prijs
Zelf laatst een r7 370 4G op de kop getikt.
Kraakt zo lekker. Gekraak in de positieve zin van het woord dus.quote:Op zondag 13 november 2016 17:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vraag of je ze mag lenen en schaf een platenspeler aan. Zo leuk!
Ja! En soms schiet de naald door en dan krijg je een gekras! Ik vind het echt top om die oude platen te horen zoals ze gedraaid horen te worden. Met gekraak en al.quote:Op zondag 13 november 2016 20:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kraakt zo lekker. Gekraak in de positieve zin van het woord dus.
Kwartje op de naald leggen uiteraard.quote:Op zondag 13 november 2016 20:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja! En soms schiet de naald door en dan krijg je een gekras! Ik vind het echt top om die oude platen te horen zoals ze gedraaid horen te worden. Met gekraak en al.
Uiteraard!quote:Op zondag 13 november 2016 20:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kwartje op de naald leggen uiteraard.
Yess! And no. Maar dat blijft altijd leuk... Vrouwen.quote:
Dankjewelquote:Op zondag 13 november 2016 21:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Yess! And no. Maar dat blijft altijd leuk... Vrouwen.
Konden ze allemaal maar zoals jij zijn
Hoe is het met jou?
Haha precies dat jaquote:Op zondag 13 november 2016 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Vrouwen zijn idd gecompliceerd en soms moeilijk te 'lezen'.
Mannen zijn veel eerlijker en duidelijker.
Ja, het gaat goed. Heb net gegeten met een paar mannen die een hamburger van een pond! naar binnen hebben zitten werken
Een tournedos die zo mals was dat het mes er gewoon doorheen gleed. Van Angus koeien ofzo. Nou wat het ook was, het was heerlijkquote:Op zondag 13 november 2016 21:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha precies dat ja
Onduidelijkheiddraaikonterij
(soms is dat
zie Lexy Panterra (SCRUM!!!) maar goed) en andere debacles in communicatie
Da ben'n beste burgers! LEKKER
Wat heb jij gegeten?
quote:Op zondag 13 november 2016 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een tournedos die zo mals was dat het mes er gewoon doorheen gleed. Van Angus koeien ofzo. Nou wat het ook was, het was heerlijk
Bij gebrek aan woorden hiervoor:quote:Op zondag 13 november 2016 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een tournedos die zo mals was dat het mes er gewoon doorheen gleed. Van Angus koeien ofzo. Nou wat het ook was, het was heerlijk
Vitello tonnatoquote:
Klinkt goedquote:Op zondag 13 november 2016 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vitello tonnato
Eendenborst
En als nagerecht kaasplankje.
lekker hoor
Hou je ook van tournedos? Ach ja, wie niet he? En dit was de lekkerste die ik ooit gegeten heb. Nieuwe zaak hier in het dorp. Elke avond helemaal vol. Bief en Burgers heet het.quote:
Wat is dat? Tonijn?quote:Op zondag 13 november 2016 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen de vitello tonnato viel wel wat tegen.
Ik hou van goed vlees in het algemeenquote:Op zondag 13 november 2016 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hou je ook van tournedos? Ach ja, wie niet he? En dit was de lekkerste die ik ooit gegeten heb. Nieuwe zaak hier in het dorp. Elke avond helemaal vol. Bief en Burgers heet het.
https://en.wikipedia.org/wiki/Vitello_tonnatoquote:
Las ik gister nou ook nog dat dezelfde persoon weer aan het klagen was over hem?quote:Op maandag 14 november 2016 12:00 schreef theguyver het volgende:
voor degene die het gisteren gemist hebben![]()
![]()
GODNODEJU!!!!
Ja klopt. Die kan het niet goed hebbenquote:Op maandag 14 november 2016 12:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Las ik gister nou ook nog dat dezelfde persoon weer aan het klagen was over hem?
Echt he, vermoeiend mannetje dat zichzelf erg laat kennen elke keer.quote:Op maandag 14 november 2016 12:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja klopt. Die kan het niet goed hebben
Hij heeft gewoon plek 2 verprutst.quote:Op maandag 14 november 2016 12:00 schreef theguyver het volgende:
voor degene die het gisteren gemist hebben![]()
![]()
GODNODEJU!!!!
quote:Op maandag 14 november 2016 12:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon plek 2 verprutst.
De regels maken het saai de laatste paar jaren!quote:
En dan link je naar de Speld.quote:Op maandag 14 november 2016 13:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
De regels maken het saai de laatste paar jaren!
Max zit tegen de regeltjes aan!
https://speld.nl/2016/10/(...)-als-wedstrijd-ziet/
master dutch trolls of the internetquote:Op maandag 14 november 2016 13:21 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
En dan link je naar de Speld.
Goed bekeken gisteravond?quote:Op maandag 14 november 2016 19:08 schreef Triarius het volgende:
Kan iemand de supermaan al zien trouwens..?
Helaas is het hier vooralsnog bewolkt en de volgende is pas in 2034.
Aii.... niet gezien nee.quote:Op maandag 14 november 2016 20:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
hai
[..]
Goed bekeken gisteravond?
Heb je een hangmat gekocht B?quote:Op maandag 14 november 2016 21:57 schreef Blaadjes het volgende:
Ik dacht doe eens gek.![]()
[ afbeelding ]
Een beetje.quote:Op maandag 14 november 2016 20:20 schreef Triarius het volgende:
[..]
Aii.... niet gezien nee.
http://www.weer.nl/nieuws/detail/2016-11-14-prachtige-supermaan/
Heb jij 'm wel gezien?
Mooi ding!quote:Op maandag 14 november 2016 22:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja om in te slapen niet voor in tuin ofzo
Dayum....quote:
Arme jij.quote:Op maandag 14 november 2016 22:56 schreef Triarius het volgende:
[..]
Dayum....En was tie ook echt super?
Keek hier net weer even buiten maar de lucht zit potdicht. Helaas.
Ik wacht wel op de foto's van Hekje, het is veel te koud buitenquote:Op maandag 14 november 2016 19:08 schreef Triarius het volgende:
Kan iemand de supermaan al zien trouwens..?
Helaas is het hier vooralsnog bewolkt en de volgende is pas in 2034.
Zeker mooi ding. Vandaag komt ie ben echt benieuwd. Lekker in slaap wiegen gelijk n babyquote:
hopen dat je er niet uit valt.quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zeker mooi ding. Vandaag komt ie ben echt benieuwd. Lekker in slaap wiegen gelijk n baby
Haha nee hoor dat valt mee als je maar juiste mat hebt. Heb er vaker in geslapen.quote:
aah beter, zelf ben ik een karatekid slaper. wakker worden van de kou omdat ik het dekbed in de linkerbovenhoek van de slaapkamer heb gekicked.quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha nee hoor dat valt mee als je maar juiste mat hebt. Heb er vaker in geslapen.
De kunst is er ín te komen. Als je eenmaal ligt is het heerlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zeker mooi ding. Vandaag komt ie ben echt benieuwd. Lekker in slaap wiegen gelijk n baby
Of er weer uit komen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De kunst is er ín te komen. Als je eenmaal ligt is het heerlijk.
Jij bent een Marquez in bedquote:Op dinsdag 15 november 2016 12:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aah beter, zelf ben ik een karatekid slaper. wakker worden van de kou omdat ik het dekbed in de linkerbovenhoek van de slaapkamer heb gekicked.
Wat L zegtquote:Op dinsdag 15 november 2016 12:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aah beter, zelf ben ik een karatekid slaper. wakker worden van de kou omdat ik het dekbed in de linkerbovenhoek van de slaapkamer heb gekicked.
We gaan het straks zien. Moet nog naar huis....net klaar met werken. Dan ff dat ding in elkaar schroeven en gaan.quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De kunst is er ín te komen. Als je eenmaal ligt is het heerlijk.
Weet je wát pas moeilijk is in zo'n hangmat?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
We gaan het straks zien. Moet nog naar huis....net klaar met werken. Dan ff dat ding in elkaar schroeven en gaan.
Hij is wel 3.71 meter lang aan de bovenkant dus die standaard is wel een gevaarte maar zoveel mooier dan die andere simpele ophang systemen
Yepquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet je wát pas moeilijk is in zo'n hangmat?
Alleen de mods hebben dat. Iets van om aan te geven dat het de echte mod is ofzo, in plaats van een user die zich voordoet als. Schijnbaar was het blauwe kleurtje niet voldoendequote:Op woensdag 16 november 2016 11:05 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik zie allemaal mensen met een soort "geverifieerd" vinkje voor hun username, ook Lavenderr. Wat is dat dan?
Als dat de reden is dan is dat echt de bevestiging bijna dat de maatschappij versimpeltd/dommer wordtquote:Op woensdag 16 november 2016 11:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alleen de mods hebben dat. Iets van om aan te geven dat het de echte mod is ofzo, in plaats van een user die zich voordoet als. Schijnbaar was het blauwe kleurtje niet voldoende.
Ik begrijp het ook niet echt hoor waarom het nodig zou zijn, maar in FB stond er een topic over waar dat als reden werd gemeld dacht ik. Ach, het tekent wel de prioriteiten hequote:Op woensdag 16 november 2016 11:18 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Als dat de reden is dan is dat echt de bevestiging bijna dat de maatschappij versimpeltd/dommer wordt
Uit dat topicquote:Op woensdag 16 november 2016 11:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet echt hoor waarom het nodig zou zijn, maar in FB stond er een topic over waar dat als reden werd gemeld dacht ik. Ach, het tekent wel de prioriteiten he
Damn. Dat gaat best wel ver. Klopt dat echt Lavenderr?quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:31 schreef Stranger het volgende:
Ik ben er nog steeds over verbaasd dat mensen blijkbaar hun identiteitsgegevens opsturen om vrijwillig een internetforum in goede banen te proberen te leiden. Waarom zou je dat doen?
Wel goed om te weten, nóg een reden om nooit mod te wordenquote:Op woensdag 16 november 2016 11:32 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Uit dat topic
[..]
Damn. Dat gaat best wel ver. Klopt dat echt Lavenderr?
Gewoon lekker warme deken om je heen slaan Bquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:35 schreef Blaadjes het volgende:
Dit ligt super! Tikje tegen de muur en je ligt gewoon paar minuten zachtjes te schommelen zonder geluid.![]()
Nu even kijken hoe het gaat met warmte...je mist toch isolatie van matras.
Ik zag het ook ineens staan en verder maakt het toch niets uit?quote:Op woensdag 16 november 2016 11:32 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Uit dat topic
[..]
Damn. Dat gaat best wel ver. Klopt dat echt Lavenderr?
Ik ben gewoon sceptisch als het gaat om versturen van ID-gegevens naar sites of bedrijven in het algemeen. Vooral vanwege de "meerwaarde" voor zoiets. Maar da's persoonlijk.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag het ook ineens staan en verder maakt het toch niets uit?
Ja dat is persoonlijk.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:50 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik ben gewoon sceptisch als het gaat om versturen van ID-gegevens naar sites of bedrijven in het algemeen. Vooral vanwege de "meerwaarde" voor zoiets. Maar da's persoonlijk.
Dat idee van Hunted ben ik nog aan het uitwerken overigens. Er is nogal wat tussengekomen. Hond is opeens ziek geworden, dus even de focus op verzorging.quote:
Oh ja de hond gaat voor. Wat mankeert hij?quote:Op woensdag 16 november 2016 12:07 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat idee van Hunted ben ik nog aan het uitwerken overigens. Er is nogal wat tussengekomen. Hond is opeens ziek geworden, dus even de focus op verzorging.
Ze heeft een virus te pakken dat voor diarree zorgt onder andere. Finidiar voorgeschreven gekregen. Arme beest is van achteren nu net een tuinsproeier.quote:Op woensdag 16 november 2016 12:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja de hond gaat voor. Wat mankeert hij?
Zielig zeg. Drinkt ze wel genoeg? Uitdroging kan voorkomen bij diarree.quote:Op woensdag 16 november 2016 12:16 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ze heeft een virus te pakken dat voor diarree zorgt onder andere. Finidiar voorgeschreven gekregen. Arme beest is van achteren nu net een tuinsproeier.
Ja drinken gaat goed en doe ook regelmatig een huidplooi plukken om te kijken of dat niet blijft staan. Eten moet wat meer op gang komen nu.quote:Op woensdag 16 november 2016 12:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zielig zeg. Drinkt ze wel genoeg? Uitdroging kan voorkomen bij diarree.
Moet iedereen zelf weten natuurlijk iddquote:Op woensdag 16 november 2016 11:50 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik ben gewoon sceptisch als het gaat om versturen van ID-gegevens naar sites of bedrijven in het algemeen. Vooral vanwege de "meerwaarde" voor zoiets. Maar da's persoonlijk.
jij hebt weleens vaker getrolled dat je mod zou wordenquote:Op woensdag 16 november 2016 11:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alleen de mods hebben dat. Iets van om aan te geven dat het de echte mod is ofzo, in plaats van een user die zich voordoet als. Schijnbaar was het blauwe kleurtje niet voldoende.
denk dat het meer gaat om de tijd die aan zoiets besteed wordt om die vinkjes te programmeren, terwijl fok barst van de bugs. waste of time denken sommigen dan.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag het ook ineens staan en verder maakt het toch niets uit?
Ja, er wordt op allerlei manieren over gedacht.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk dat het meer gaat om de tijd die aan zoiets besteed wordt om die vinkjes te programmeren, terwijl fok barst van de bugs. waste of time denken sommigen dan.
Geen last van kou gehad L. Heerlijk in slaap schommelen.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon lekker warme deken om je heen slaan B
Krijg je geen last van je rug?quote:Op woensdag 16 november 2016 16:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Geen last van kou gehad L. Heerlijk in slaap schommelen.
Over dat vinkje....geen idee wat het precies betekend maar wel weer raar. Zoals scrummie zei...prioriteiten. maandenlang kunnen users klagen over iets en er wordt niks mee gedaan(neem de 2 topics in fb en bug over virus waar breuls ineens roept...joh speelt dit nog steeds? Schijnheilig gedoe)
Maar goed dat vinkje zal wel ineens belangrijker zijn dan wat ook.
Ik surf lekker door met adblock omdat de feedback vanuit de leiding om te janken is...ja mensen bannen dat lukt best. Ik zou zeggen succes met het verder graven van...
Niet jij L
Zacht? Het gaat meer om ondersteuningquote:Op woensdag 16 november 2016 17:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Krijg je geen last van je rug?
Hangmat is heerlijk ontspannen in de zomer maar lijkt mij als bed niet zo zacht als een matras eigenlijk.
Ohoquote:Op woensdag 16 november 2016 23:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
vinkjes en B heeft een hangmat
Om nog even op terug te komen. Nee geen last van rug. Door diagonaal te gaan liggen trek je het doek recht door je gewicht. Als je gewoon recht gaat liggen ligt je rug veel lager en krijg je idd last van je rug.quote:Op woensdag 16 november 2016 17:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Krijg je geen last van je rug?
Hangmat is heerlijk ontspannen in de zomer maar lijkt mij als bed niet zo zacht als een matras eigenlijk.
Hoi Lquote:Op woensdag 16 november 2016 23:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
vinkjes en B heeft een hangmat
Ik lag er pas 5 uur in. Maar die paar uurtjes waren prima! Had ik echt veel eerder moeten aanschaffen.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi B en allemaal![]()
Weer een goede nacht in de hangmat gehad B?
Het is wel wennen denk ik?quote:Op donderdag 17 november 2016 11:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik lag er pas 5 uur in. Maar die paar uurtjes waren prima! Had ik echt veel eerder moeten aanschaffen.
Nog steeds blij dat je je kindje terug hebt?
Wennen valt mee. Ik slaap nog op blok beton.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is wel wennen denk ik?
Ja hoor, fijn
Het schommelen/wiegen lijkt mij ook een erg lekker effect.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Om nog even op terug te komen. Nee geen last van rug. Door diagonaal te gaan liggen trek je het doek recht door je gewicht. Als je gewoon recht gaat liggen ligt je rug veel lager en krijg je idd last van je rug.
Het is wel duidelijk kouder doordat je de isolatie van een matras mist. Lekker in de zomer maar in de winter wordt het wel in een slaapzak slapen. Een deken erin en daarop gaan liggen werkt niet echt goed als je regelmatig draait zoals ik. Het is wel heerlijk dat je nog helepoos blijft wiegen na omdraaien.
In dit tempo wordt het volgend jaar Vance, maar ik zal op de tam tam slaan als het zover is. Beloof ikquote:Op donderdag 17 november 2016 18:36 schreef Vance het volgende:
Kunnen jullie even een alarm bij mij laten afgaan als we bij SC 300 zijn
Ben het met je eens dat er plezier in het posten moet zijn. Dat je je veilig voelt om dingen met anderen te delen.quote:Op donderdag 17 november 2016 19:15 schreef Vance het volgende:
Wat ook denk ik meespeelt is dat er hier op Fok een enorme "afzeik" cultuur heerst. het lijkt wel mode hier op fok dat je alleen maar mee kan doen op het forum als je grof bent en anderen virtueel de grond in trapt.
Dit speelt volgens mij al een paar jaar lang.
Ik weet dat er veel categorieen zijn en veel topics maar als ik ga lezen zie ik niet veel positiefs hier op fok. (Helaas)
Ik heb het zelf ook meegemaakt dat ik vol enthousiasme een topic opende over iets waarmee ik zo blij was en Bamma... de eerste 17 postings daarop werd ik de grond in getrapt. Dat nodigt nou niet echt uit om nog eens iets te gaan delen.
Jammer wel... want een forum op zich heeft heel veel potentie. maar helaas . Ik denk dat Fok Forum niet zo heel lang meer gaat bestaan.
Mocht Fok (Danny) wel willen blijven bestaan zou ik zeggen ga eens bouwen aan je huidige user base. Hou die binnen en ga dan via de bestaande users nieuwe aanwas proberen binnen te krijgen.
Wat daar voor nodig is lijkt me ..... Plezier. Het moet leuk zijn om te posten. Als het dan in een user groep leuk is dan ook kan je met verdriet en tranen komen omdat er wat is opgebouwd.
Helaas nu niet meer op Fok.. Het is gewoon niet leuk meer en je weet absoluut niet meer wie je wel of niet kunt vertrouwen.
Erg Jammer.
oh sorryquote:Op donderdag 17 november 2016 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
daarom![]()
Moeilijke vragen stel jij
gaat ook goed hoorquote:Op donderdag 17 november 2016 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaat goed en met jou dan? Druk? Hoe is de werkleef?
Goed om te horenquote:Op donderdag 17 november 2016 22:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gaat ook goed hoor
niks mis mee, morgen nog even wat verplichtingen en dan werken
3 dagen zuipfestijnquote:Op donderdag 17 november 2016 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk toch? Oh wacht, zuipfestijn zeker?
vertelquote:Op donderdag 17 november 2016 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb een tragikomisch verhaal over Arsenal, Tjacka.
Precies! En kinderen trekken zich minder van slecht weer aan dan oom Schommel hoor, die vinden alles leuk en prima. Veel plezier en sterktequote:Op zaterdag 19 november 2016 11:12 schreef schommelstoel het volgende:
Goedemorgen!
Vanavond/vandaag oppassen, terwijl vandaag mooie dag was voor wandelen in het bos.
Morgen waarschijnlijk bagger weer.
Mjah,dat weet je ook niet van te voren.
Als mijn neefjes het maar leuk hebben met ome schommel
Dankje, begint hier nu net ook te regenen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies! En kinderen trekken zich minder van slecht weer aan dan oom Schommel hoor, die vinden alles leuk en prima. Veel plezier en sterkte
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 november 2016 10:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mogge BPN. Is het bij jou ook regen, regen en regen?
Regen, hagel, onweer en harde windquote:
Onweer is mooi!quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
Viel net bijna van mijn stoel van de schrik. Zo'n harde donderklap. Pal hierboven![]()
Best eng onweer.
Ik vind onweer echt doodeng. De kat ook, die dacht gisteren dat dat klotevuurwerk weer begonnen was en dook onder een kastje. Zo zielig. Dat wordt wat met oudejaarsavond.quote:Op zondag 20 november 2016 10:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Onweer is mooi!
Hier nog geen onweer, wel wat regen en een beetje wind.
En ik ga straks naar Rotterdam.quote:Op zondag 20 november 2016 10:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Regen, hagel, onweer en harde wind![]()
Maar ja, het is herfst en daar hoort dit allemaal bij dus we klagen niet
Auto weer helemaal in orde?quote:Op zondag 20 november 2016 13:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
En ik ga straks naar Rotterdam.
Oh! Ik dacht dat er problemen waren met de keuring maar wist niet dat je hem niet meer had. Nou ja, dan maar openbaar vervoer he? Leuk gehad in Rotterdam?quote:Op zondag 20 november 2016 22:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Welke auto?Die heb ik allang niet meer sinds medio Juli.![]()
Rotterdam was gezellig,maandag en dinsdag weer.quote:Op zondag 20 november 2016 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh! Ik dacht dat er problemen waren met de keuring maar wist niet dat je hem niet meer had. Nou ja, dan maar openbaar vervoer he? Leuk gehad in Rotterdam?
Thank god it's mondayquote:Op maandag 21 november 2016 11:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat betekent dat B ?
En goeiemorgen eventuele bezoekers van deze SC
Het zal toch niet gebeuren dat we de 300 niet halen dit jaarquote:Op maandag 21 november 2016 12:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Thank god it's monday![]()
En namens mij ook aan alle mogenlijke en eventuele en potentiele bezoekers van de sc....een goede morgen.
Jawel joh. Desnoods schrijf ik hem zelf volquote:Op maandag 21 november 2016 12:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zal toch niet gebeuren dat we de 300 niet halen dit jaar
quote:Op maandag 21 november 2016 12:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jawel joh. Desnoods schrijf ik hem zelf vol
Wat is er met Scrummie aan de handquote:Op maandag 21 november 2016 12:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is er dan?quote:Op maandag 21 november 2016 19:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat is er met Scrummie aan de hand
Ik kan me ook geen BNW voorstellen zonder jou als mod.quote:Op maandag 21 november 2016 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja joh, oude liefde roest niet he
Ik draag ook 1 post bijquote:Op maandag 21 november 2016 12:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar. Hier gaat het weinig over complotten maar elders op BNW natuurlijk wel.quote:Op maandag 21 november 2016 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bedankt, alles voor het goede doel he
Heb al het één en ander gelezen. Interessante materie. Maar nu ga ik over op Derksen en Gijpquote:Op maandag 21 november 2016 20:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar. Hier gaat het weinig over complotten maar elders op BNW natuurlijk wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |