2 minuten dus want hij is nog/weer onlinequote:Op maandag 31 oktober 2016 10:11 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Hoe lang gaat-ie het volhouden?
Ik zag het al, toch wel knap van hem die twee hele minuten.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
2 minuten dus want hij is nog/weer online
Ik heb de grap gemist. Zou je hem kunnen uitleggen?quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:08 schreef jantjevertonghen het volgende:
Sorry geen idee waarom ik deze grap leuk vond.
Dit.quote:Op maandag 31 oktober 2016 11:50 schreef TryX het volgende:
TS heeft gefaald en doet nu voorkomen alsof hij aan het trollen was.
denk jij zo ook over mij?quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:07 schreef hugecooll het volgende:
Ik geloof er geen zak van dat jij eigenlijk geen kansloos figuur bent
Maar goed: doei
Zegt iemand die het woord geslaagd nog niet eens zonder spelfouten kan tikkenquote:Op maandag 31 oktober 2016 12:20 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
wanneer ga jij eigenlijk weg. ik hoop snel.
ja maar ik ben dyslexy. ik vaak moet ik het nog zegen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zegt iemand die het woord geslaagd nog niet eens zonder spelfouten kan tikken
Je bent gewoon zo dom als het achtereind van een varken. Je achter dyslexie verschuilen, zo makkelijkquote:Op maandag 31 oktober 2016 12:26 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ja maar ik ben dyslexy. ik vaak moet ik het nog zegen.![]()
![]()
![]()
waarom denkt iedereen dat ik dom ben? weetje hoe moe ik hier van word.....quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je bent gewoon zo dom als het achtereind van een varken. Je achter dyslexie verschuilen, zo makkelijk
quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:28 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
waarom denkt iedereen dat ik dom ben? weetje hoe moe ik hier van word.....ik ben idd niet slim.....maar ook niet heel dom ofzo.
Terecht.quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ze durven mijn posts niet aan te passen.
ben je te dom om te poepen?quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:28 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
waarom denkt iedereen dat ik dom ben? weetje hoe moe ik hier van word.....ik ben idd niet slim.....maar ook niet heel dom ofzo.
niks van aantrekkenquote:Op maandag 31 oktober 2016 12:28 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
Je bent een fijne gozer, Matthiasquote:Op maandag 31 oktober 2016 14:49 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
waarom?ik ben toch een toffe peer?
quote:
Dat FOK! ook moe is van Jantje, tevens iets over dat hij terminaal en morbide obese is.quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:28 schreef spiritusbus het volgende:
Wat is er weggewerkt door de mod, ik mis godverdomme een stuk topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |