in de wajong thuis horen, of een wajong voor elkaar hosselen zijn 2 verschillende dingenquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
TS bewijs maar wederom waarom hij in de wajong thuis hoort
QFTquote:Op maandag 31 oktober 2016 00:11 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
in de wajong thuis horen, of een wajong voor elkaar hosselen zijn 2 verschillende dingen
Ik ben het levende bewijs dat je met een goede HBO en gedegen brains een wajong voor elkaar kan krijgen. Beetje faken en je bent binnenquote:Op maandag 31 oktober 2016 00:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
QFT
Maar daar heeft TS waarschijnlijk ook in gefaalt, om een wajong te hosselen
Doe je goed kerel!quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:18 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Ik ben het levende bewijs dat je met een goede HBO en gedegen brains een wajong voor elkaar kan krijgen. Beetje faken en je bent binnen
Die UWV medewerker begon bijna te huilen toen ik mijn verhaal 'vertelde' om mijn wajong voor elkaar te boksen
Nu is het gratis geld, overal subsidies en tegemoetkomingen ... Hek, ik heb genoeg geld dat ik over 2 maanden op vakantie ga naar Nieuw Zeeland, 1200e voor een vliegticket, 2000e voor de camper en ongeveer 3000e geld beschikbaar om op te brassen.
Bedankt PVDA
Ik kan me erzelf niet toe zetten (die zijn hier van 8:30 tot 10:00 open, dan lig ik nog te maffen) om bij de voedselbank een gratis pakket vreten naar binnen te harken, dat zou me 40e per week schelen ... 2000e/jaar .... LOL, nu ik er over na denk, daarvan zou ik ook nog een week vakantie naar New York kunnen regelenquote:Op maandag 31 oktober 2016 00:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe je goed kerel!
Ergens vind ik het wel briljant dat je dit soort dingen gewoon voor elkaar kunt krijgen
Ik weet van een kennis paar jaar geleden dat je daar ook nog best veel krijgt! Die gozer kwam altijd op donderdag bij ons langs met spullen die hij niet lekker vondquote:Op maandag 31 oktober 2016 00:24 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Ik kan me erzelf niet toe zetten (die zijn hier van 8:30 tot 10:00 open, dan lig ik nog te maffen) om bij de voedselbank een gratis pakket vreten naar binnen te harken, dat zou me 40e per week schelen ... 2000e/jaar .... LOL, nu ik er over na denk, daarvan zou ik ook nog een week vakantie naar New York kunnen regelen
Soms krijg ik meer dan ik op kan, dan krijgen mijn katten de zalm die over is, of laatst gaf ik mijn hond een halve biefstuk omdat ik het gewoon niet op kreeg.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet van een kennis paar jaar geleden dat je daar ook nog best veel krijgt! Die gozer kwam altijd op donderdag bij ons langs met spullen die hij niet lekker vond
Beetje sparen en je hebt nooit meer geld stress.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:18 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Ik ben het levende bewijs dat je met een goede HBO en gedegen brains een wajong voor elkaar kan krijgen. Beetje faken en je bent binnen
Die UWV medewerker begon bijna te huilen toen ik mijn verhaal 'vertelde' om mijn wajong voor elkaar te boksen
Nu is het gratis geld, overal subsidies en tegemoetkomingen ... Hek, ik heb genoeg geld dat ik over 2 maanden op vakantie ga naar Nieuw Zeeland, 1200e voor een vliegticket, 2000e voor de camper en ongeveer 3000e geld beschikbaar om op te brassen.
Bedankt PVDA
Ik ben afgelopen vakantie naar China geweest, bij terugkomst had ik niets meet, al mijn geld op gemaakt.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:35 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Beetje sparen en je hebt nooit meer geld stress.
Lekker 30k sparen, voor het geval dat.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:50 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen vakantie naar China geweest, bij terugkomst had ik niets meet, al mijn geld op gemaakt.
Nu, 9 maanden later heb ik 6k gespaard om straks naar NZ te gaan, hoeveel moet ik extra sparen volgens jouw?
Laatst ging mijn laptop stuk, via de kerk had ik binnen een week een andere met 8gb ram, 256ssd en een i5 proc... en ik ben niet eens gelovig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |