krijg je als je veel op de katoenvelden werktquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
Die meneer in de op is echt mooi zongebruind
vind je dat aantrekkelijkquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
Die meneer in de op is echt mooi zongebruind
dit vind ik een grappige opmerking jc!quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
krijg je als je veel op de katoenvelden werkt
ik ookquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dit vind ik een grappige opmerking jc!
Woest aantrekkelijk?quote:Op maandag 31 oktober 2016 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sylvana Simons wordt hier woest van.
hey mortaxquote:
Ze wil jequote:Op dinsdag 1 november 2016 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hey sof wat een rare post om te quoten
ja weet nietquote:Op dinsdag 1 november 2016 17:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Dacht je nou echt dat ze die post random quote.
vind je?quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hey sof wat een rare post om te quoten
hey elanquote:
via mycroftquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja hoe kwam je in dat topic terecht?
hey jcquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:36 schreef JanCees het volgende:
mortax kom je vanavond nog posten in amerikaanse verkiezingen topic
Ga je schijtposten?quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:36 schreef JanCees het volgende:
alles goed?quote:
is nog 2 maanden johquote:Op dinsdag 1 november 2016 20:30 schreef supersof het volgende:
ik maak me zorgen over oud en nieuw omdat ik waaarschijnlijk niks leuks kan regelen en het weer met mijn ouders moet gaan vieren
mensen maken al vroeg plannen tochquote:
ook op zich welquote:
oh ik niet nu al, misschien als de feesten bekend wordenquote:Op dinsdag 1 november 2016 20:37 schreef supersof het volgende:
[..]
mensen maken al vroeg plannen toch
ja hoor makkelijkquote:Op dinsdag 1 november 2016 20:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ook op zich wel
houd je school nog vol?
Wanneer zie ik je gebleekte anus weer?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tweeblij, ouwe sloerie van me.
Ik weet niet.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer zie ik je gebleekte anus weer?
Wanneer niet?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet.
Wanneer is de volgende orgie?
Als er knappe vrouwen zijn, ben ik van de partij.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer niet?
Morgen sollicitatie gesprek.Tweede gesprek, eerste ging zeer goed.
Ben ik niet genoeg? You don't want my McNuggies?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als er knappe vrouwen zijn, ben ik van de partij.
Nice.
Waar solli gedaan?
Er zijn nog vrienden waar ik nog niet mee naar bed ben geweestquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ben ik niet genoeg? You don't want my McNuggies?
PMT, ook op schiphol. 40 uurtjes, lekker dat kkgeld verdienen
Ja ook wel hoorquote:
ik vind die mod nog slechter dan die gozer van CNN bij het debat!quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:36 schreef JanCees het volgende:
gewoon feestje gaan en pilletje nemenquote:Op dinsdag 1 november 2016 20:30 schreef supersof het volgende:
ik maak me zorgen over oud en nieuw omdat ik waaarschijnlijk niks leuks kan regelen en het weer met mijn ouders moet gaan vieren
nooit opquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:53 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga morgen chocoladepepernoten kopen. Ib4 viesdik
Grgr
Zo chill diequote:
Fatty.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:53 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga morgen chocoladepepernoten kopen. Ib4 viesdik
Grgr
vinger in je keelquote:Op dinsdag 1 november 2016 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon bewegen om niet viesdik te worden
Vast wel tenzij hongerig dan zal ik als chubby wel chagrijnig zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook met vetjes ben je lief toch.
Ik weet het verschil morti. Ik was alleen niet bijdehand genoeg om kruidnoten te zeggen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je dat verschil niet weet komt ons pact op losse schroeven te staan
Gewoon voeren dan.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vast wel tenzij hongerig dan zal ik als chubby wel chagrijnig zijn.
Ik val van wijn na 2 glaasjes sowieso al bijna in slaap.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon voeren dan.
Beetje slaapmiddel door de wijn.
Dus wanneer kom je langs?quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik val van wijn na 2 glaasjes sowieso al bijna in slaap.
Geen ghb of slaapmiddel nodig bij mij.
Herkenbare klachtquote:Op dinsdag 1 november 2016 20:30 schreef supersof het volgende:
hoe staat het met je bets voor de USA presidents?quote:
Heb al lang gehedged op een mooi moment.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe staat het met je bets voor de USA presidents?
begint er steeds meer op te lijken dat dit geen makkelijke overwinning meer wordt voor Clinton
netjesquote:Op dinsdag 1 november 2016 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb al lang gehedged op een mooi moment.
Uitstekend winstje zolang het Clinton of Trump wordt.
What are the oddsquote:Op dinsdag 1 november 2016 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Veel, heel veel verliest als het iemand anders wordt.
Laag.quote:
Verwacht nog gewoon een simpele Shillary winst.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
netjes
voorzie een scenario net als brexit/oekraine referendum waar de mainstream media steeds zei dat het niet anders kon dan A en dat het dan toch B werd
Jill Stein support het buitenlandbeleid van Trump.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:39 schreef Fok-it het volgende:
Vind het zo apart dat al die mensen die claimen dat ze geen keus hebben en `moeten'kiezen tussen Trump of Clinton niet gewoon op Jill Stein ofzo stemmen dan
Er is gewoon een alternatief, je gebruikt het alleen niet
De meest bekeken kanalen schenken geen aandacht aan de alternatieven, dus het merendeel weet niet beter.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:39 schreef Fok-it het volgende:
Vind het zo apart dat al die mensen die claimen dat ze geen keus hebben en `moeten'kiezen tussen Trump of Clinton niet gewoon op Jill Stein ofzo stemmen dan
Er is gewoon een alternatief, je gebruikt het alleen niet
En linksen stemmen vaak niet.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
De meest bekeken kanalen schenken geen aandacht aan de alternatieven, dus het merendeel weet niet beter.
Gelukkig bestaat er internet. Mag toch hopen dat de meeste mensen weten op welke partijen ze kunnen stemmenquote:Op dinsdag 1 november 2016 23:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
De meest bekeken kanalen schenken geen aandacht aan de alternatieven, dus het merendeel weet niet beter.
Nu schat je mensen echt enorm hoog in.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:41 schreef Fok-it het volgende:
Mag toch hopen dat de meeste mensen weten op welke partijen ze kunnen stemmen
Lief naïef dit. Dat is voor onze generatie makkelijk, niet voor die er boven.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat er internet. Mag toch hopen dat de meeste mensen weten op welke partijen ze kunnen stemmen
maar fokkie is #withherquote:Op dinsdag 1 november 2016 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Als mensen op internet keken wisten ze zowel in west-europa als VS wel dat Clinton de slechtste presidentkandidaat ooit was.
CNN riep nog kijkers op om vooral niet wikileaks te lezen, omdat dat illegaal zou zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Als mensen op internet keken wisten ze zowel in west-europa als VS wel dat Clinton de slechtste presidentkandidaat ooit was.
Volgens de users in POL is dat heel normaal.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond het nieuws dat Clinton de Palestijnse verkiezingen wilde riggen eigenlijk interessant dan het nieuws over die FBI.
Dat is natuurlijk ook gewoon het beleid wat wij in Nederland altijd hebben gesteund van de VS.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgens de users in POL is dat heel normaal.
Ook precies wat er mis is. Onze overheid steunt het dus dan zal het wel goed zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook gewoon het beleid wat wij in Nederland altijd hebben gesteund van de VS.
In dat kader is het normaal.
Die politici hebben mensen er zelf ingestemd, dus het zou hypocriet zijn om daar niet zelf verantwoordelijkheid voor te dragen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook precies wat er mis is. Onze overheid steunt het dus dan zal het wel goed zijn.
Slechte gedachtegang is dat.
Haha nee, niet bepaald. Ik moet toegeven dat ik eerst liever Clinton had dan Trump maar als ik er nu zo over nadenk geen idee eigenlijk. Valt wel wat te zeggen voor mensen die zonder medestander te zijn beter vinden als hij het wordt.quote:
Enige leuke aan Trump is dat hij er vooral voor zichzelf zit. Clinton ook maar zij is gefinancierd door andere.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nee, niet bepaald. Ik moet toegeven dat ik eerst liever Clinton had dan Trump maar als ik er nu zo over nadenk geen idee eigenlijk. Valt wel wat te zeggen voor mensen die zonder medestander te zijn beter vinden als hij het wordt.
En het leuke is zijn buitenlandbeleid.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:55 schreef Typisch het volgende:
Enige leuke aan Trump is dat hij er vooral voor zichzelf zit.
Dat klopt, neemt niet weg dat het een rare gedachtegang is om iets goed te vinden omdat de politiek het ook goed vindt.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die politici hebben mensen er zelf ingestemd, dus het zou hypocriet zijn om daar niet zelf verantwoordelijkheid voor te dragen.
Is dat zo voordelig voor ons als Europeanen (of Brittenquote:Op dinsdag 1 november 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En het leuke is zijn buitenlandbeleid.
Tja, zolang vooral Nederlanders elke 4 jaar de zelfde soort partijen erin stemmen is dat toch echt hun eigen fout.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat klopt, neemt niet weg dat het een rare gedachtegang is om iets goed te vinden omdat de politiek het ook goed vindt.
Trump wil minder bemoeienis met Europa in bijvoorbeeld het conflict met Rusland.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is dat zo voordelig voor ons als Europeanen (of Britten) dan?
Ben ik het niet mee eens. Mensen dienen beter geinformeerd te worden.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, zolang vooral Nederlanders elke 4 jaar de zelfde soort partijen erin stemmen is dat toch echt hun eigen fout.
En zolang hij maar getemperd wordt door adviseurs om hem heen als hij gek gaat doen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Enige leuke aan Trump is dat hij er vooral voor zichzelf zit. Clinton ook maar zij is gefinancierd door andere.
Mensen hebben een eigen verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Mensen dienen beter geinformeerd te worden.
Misschien wel ja. Zeg ook niet dat ik het er mee oneens ben.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Een terugtreding van de VS in zulke conflicten zal zorgen voor een versterking van Europa.
Adviseurs boeien niet, het gaat om wat er in de senaat e.d. zit.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En zolang hij maar getemperd wordt door adviseurs om hem heen als hij gek gaat doen.
Vertel.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:57 schreef Fylax het volgende:
ik moet een betoog schrijven over amerikaanse presidentsverkiezingen
Clinton wil carpetbomben en heeft de laatste jaren alle ellende daar deels op haar conto.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:58 schreef Typisch het volgende:
Sowieso is een milder MO beleid wel een goed iets imo.
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen hebben een eigen verantwoordelijkheid.
Maar jij en ik weten beide dat mensen geforceerd moeten worden om betere keuzes te kunnen maken.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Je klaagt over dat mensen alles voor zoete koek slikken en dan wil je mensen beter informeren.
Als er belangen zijn zal dat nooit objectief zijn.
Oh nja je mag zelf weten waar het over gaat, als 't maar met de elections te maken heeft.quote:
Betere keuzes is per definitie een subjectief begrip.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:59 schreef Typisch het volgende:
Maar jij en ik weten beide dat mensen geforceerd moeten worden om betere keuzes te kunnen maken.
Mwah, ik vind bij zulke dingen dat ze dan nu wel teveel op Clinton haar bordje schuiven. Natuurlijk deed ze daar (grotendeels) in mee, maar het is te makkelijk om te stellend dat het dan maar haar schuld is. Iets wat Trump dus doet.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Clinton wil carpetbomben en heeft de laatste jaren alle ellende daar deels op haar conto.
Haar supporteren is bijna crimineel imo.
Clinton was eindverantwoordelijke in haar functie, zeker hoe Libie naar de klote is geholpen.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah, ik vind bij zulke dingen dat ze dan nu wel teveel op Clinton haar bordje schuiven. Natuurlijk deed ze daar (grotendeels) in mee, maar het is te makkelijk om te stellend dat het dan maar haar schuld is. Iets wat Trump dus doet.
Zeker waar, maar betere keuzes bedoel ik mee dat zij meer informatie moeten krijgen. Iets wat onmogelijk is zonder dat mensen weten hoe het wereld wijde web werkt.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Betere keuzes is per definitie een subjectief begrip.
Dat neigt al snel naar veel teveel staatsbemoeienis en gedachtenpolitie.
Mee eens. We zouden verder moeten kijken, maar dat is erg lastig.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
In een democratie is het volk altijd verantwoordelijk wat voor hun de beste keuze is.
Het volk is inherrent dom en daarom is democratie geen geweldig idee, maar we leven daar op moment toch in.
Je denkt dat westerse landen meer baat hebben bij een dictatuur?quote:Op woensdag 2 november 2016 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
In een democratie is het volk altijd verantwoordelijk wat voor hun de beste keuze is.
Het volk is inherrent dom en daarom is democratie geen geweldig idee, maar we leven daar op moment toch in.
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je denkt dat westerse landen meer baat hebben bij een dictatuur?
Nee, maar ik bedoelde meer, welk systeem denk je dat wel beter werkt?quote:Op woensdag 2 november 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Ik zeg alleen dat democratie geen geweldig systeem is.
Dat is er op moment niet.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoelde meer, welk systeem denk je dat wel beter werkt?
En dat is het hele ding, dat gaat met beide kandidaten niet veranderen. Clinton kan daar nu de blame voor krijgen, maar Trump zou dat in die positie waarschijnlijk ook gewoon gedaan hebben.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
En natuurlijk is de echte reden dat Libie kapot gemaakt is natuurlijk hun opstelling tegenover bijvoorbeeld NAVO en het feit dat ze olie niet meer in dollars wilden verhandelen.
Maar het blijft Clinton die politiek eindverantwoordelijke was op dat moment.
Klopt. In feite maakt het natuurlijk heel weinig uit.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dat is het hele ding, dat gaat met beide kandidaten niet veranderen. Clinton kan daar nu de blame voor krijgen, maar Trump zou dat in die positie waarschijnlijk ook gewoon gedaan hebben.
Is tenslotte een keiharde zakenman. Die kijkt alleen naar zijn eigen bv. En in dat geval is dat de USA.
Die quote heb ik ook weleens gezien hier van jou ja, sterk punt wel inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2016 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is er op moment niet.
Zoals Churchill zei:
Democratie is de slechtste vorm van overheid, behalve alle anderen die geprobeerd zijn tot zover.
Daartegen zei die ook dat het grootste argument een gesprek met de gemiddelde stemmer is.
Maar we zouden best verder mogen denken over een beter systeem.
Er gaat sowieso niks echt "werken", omdat iedereen een andere mening heeft over iets en er dus nooit 100% draagvlak is onder de bevolking.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoelde meer, welk systeem denk je dat wel beter werkt?
Heb daar eens in verdiept. Bijvoorbeeld een systeem met vooral intellectuele en mensen die daadwerkelijk ergens verstand van hebben aan het roer van dat departement. Maar ook dat systeem is erg gevoelig voor corruptie e.d.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is er op moment niet.
Zoals Churchill zei:
Democratie is de slechtste vorm van overheid, behalve alle anderen die geprobeerd zijn tot zover.
Daartegen zei die ook dat het grootste argument een gesprek met de gemiddelde stemmer is.
Maar we zouden best verder mogen denken over een beter systeem.
Daarom moet je naar een systeem werken waar mensen zoveel mogelijk vrij worden gelaten om hun eigen geluk na te streven zonder dat het geluk van een ander schaadt.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er gaat sowieso niks echt "werken", omdat iedereen een andere mening heeft over iets en er dus nooit 100% draagvlak is onder de bevolking.
Mwah. Dat kan ook met een enorm links beleid (zoals een basisinkomen) werken. Iedereen heeft de mogelijkheid zijn/haar dromen na te streven, inclusief een steady inkomen.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom moet je naar een systeem werken waar mensen zoveel mogelijk vrij worden gelaten om hun eigen geluk na te streven zonder dat het geluk van een ander schaadt.
Wat betekend minder (links) protectionisme en een ver terugtrekkende overheid.
Ja zo'n systeem willen we allemaal, maar probeer dat maar eens goed te laten werken. Sowieso dat je je eigen geluk nastreeft en dat het anderen niet schaadt, dat werkt elkaar vaak tegen.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom moet je naar een systeem werken waar mensen zoveel mogelijk vrij worden gelaten om hun eigen geluk na te streven zonder dat het geluk van een ander schaadt.
Wat betekend minder (links) protectionisme en een ver terugtrekkende overheid.
Basisinkomen is geen links beleid.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah. Dat kan ook met een enorm links beleid (zoals een basisinkomen) werken. Iedereen heeft de mogelijkheid zijn/haar dromen na te streven, inclusief een steady inkomen.
Krijg je met een basisinkomen niet een enorme inflatie?quote:Op woensdag 2 november 2016 00:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah. Dat kan ook met een enorm links beleid (zoals een basisinkomen) werken. Iedereen heeft de mogelijkheid zijn/haar dromen na te streven, inclusief een steady inkomen.
Dat klopt, maar dat betekent niet dat we niet verder moeten/hoeven kijken dan ons huidige systeem.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er gaat sowieso niks echt "werken", omdat iedereen een andere mening heeft over iets en er dus nooit 100% draagvlak is onder de bevolking.
nee, want (vrijwel) ieder west-europeaan stemt voor een big government die keuzes voor hun maakt.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja zo'n systeem willen we allemaal,
Oh nee dat moet je sowieso altijd proberen natuurlijk.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat betekent niet dat we niet verder moeten/hoeven kijken dan ons huidige systeem.
Nee?quote:Op woensdag 2 november 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Basisinkomen is geen links beleid.
Als de Duitsters, Belgen, Fransen en Denen het niet doen zal dat wel meevallen denk ik.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg je met een basisinkomen niet een enorme inflatie?
De grootste rechtse vrijkapitalist heeft het in de jaren '60 al bedacht.quote:
Iedereen wil persoonlijk de vrijheid om zijn/haar eigen geluk na te streven, alleen werkt dat voor iedereen op een andere manier.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, want (vrijwel) ieder west-europeaan stemt voor een big government die keuzes voor hun maakt.
Er is op moment ook een hoop gratis geld in omloop, en daarbij gaat er een hoop geld naar ambtenarij.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:10 schreef Typisch het volgende:
Als de Duitsters, Belgen, Fransen en Denen het niet doen zal dat wel meevallen denk ik.
Netjes.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De grootste rechtse vrijkapitalist heeft het in de jaren '60 al bedacht.
https://en.wikipedia.org/wiki/Negative_income_tax
Ik vraag me ook af waar het geld van vandaan moet komen.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als de Duitsters, Belgen, Fransen en Denen het niet doen zal dat wel meevallen denk ik.
Mwah, ik vind niet dat er per se een volledig draagvlak moet zijn voordat iets `echt' werkt.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 november 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is op moment ook een hoop gratis geld in omloop, en daarbij gaat er een hoop geld naar ambtenarij.
Inflatie valt wel mee.
Ja en wie bepaald dan of iets echt heel goed werkt? Er zullen altijd tegenstanders komen met argumenten wat er anders moet.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ik vind niet dat er per se een volledig draagvlak moet zijn voordat iets `echt' werkt.
Het geld is er wel, dat is het probleem niet.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af waar het geld van vandaan moet komen.
Hmm, is het nog concreet om het door te voeren dan?quote:Op woensdag 2 november 2016 00:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het geld is er wel, dat is het probleem niet.
In een democratie wel.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ik vind niet dat er per se een volledig draagvlak moet zijn voordat iets `echt' werkt.
Of iets goed werkt kan je dan ook nooit met volledige 100 procent objectiviteit stellenquote:Op woensdag 2 november 2016 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en wie bepaald dan of iets echt heel goed werkt? Er zullen altijd tegenstanders komen met argumenten wat er anders moet.
Genoeg mensen die het wel best vinden en dingen aan zich voorbij laten gaan. Die horen ook niet bij dat draagvlakquote:
Daarom is het ook zo'n lastig issue.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of iets goed werkt kan je dan ook nooit met volledige 100 procent objectiviteit stellen
Burger initiatief is laatst aangeboden aan de Tweede Kamer en ik weet dat de Partij voor de Dieren het in hun partijprogramma heeft opgenomen. En er zijn al meerdere experimenten mee geweest.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm, is het nog concreet om het door te voeren dan?
Verdiep me verder niet heel erg in politiek.
Als je iets wel best vindt stem je er dus mee in.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoeg mensen die het wel best vinden en dingen aan zich voorbij laten gaan. Die horen ook niet bij dat draagvlak
Ik ben vrij positief omdat het een zuiverde vorm van kapitalisme kan geven in veel sectoren, zoals bijvoorbeeld de arbeidsmarkt. Omdat er geen geforceerde aanbodkant is van personeel.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Netjes.
Moet ook eerlijk zeggen dat ik mij daar niet echt in verdiept heb. Vind het wel een leuk idee/concept. Wat vind jij er van?
Ik zou best nieuwsgierig zijn naar hoe uit het uitpakt, of er niet genoeg kutbaantjes dan niet gedaan worden omdat mensen daar geen zin in hebben als ze toch al wel een prima inkomen hebben.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Burger initiatief is laatst aangeboden aan de Tweede Kamer en ik weet dat de Partij voor de Dieren het in hun partijprogramma heeft opgenomen. En er zijn al meerdere experimenten mee geweest.
Meer dan dat weet ik op het moment ook niet.
Als het baantje echt nodig is zullen de lonen daarvoor dus omhoog moeten gaan omdat er geen geforceerde aanbod kant meer is.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou best nieuwsgierig zijn naar hoe uit het uitpakt, of er niet genoeg kutbaantjes dan niet gedaan worden omdat mensen daar geen zin in hebben als ze toch al wel een prima inkomen hebben.
Aparte stelling. Ben het zeker met je eens dat een overheid niet te groot moet worden. Maar de mens in de huidige staat heeft wel enige vorm van leiding nodig denk ik.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben vrij positief omdat het een zuiverde vorm van kapitalisme kan geven in veel sectoren, zoals bijvoorbeeld de arbeidsmarkt. Omdat er geen geforceerde aanbodkant is van personeel.
Gemotiveerde mensen kunnen concurreren om de arbeidsplaatsen, en niet met ongemotiveerd minder personeel.
Mits:
Het ambtenarenapparaat naar 0 gaat.
Mensen die hun basisinkomen opmaken aan "onzin", ook op geen enkele manier meer door een overheid worden gered.
Het minimumsalaris, en elke vorm van bemoeienis daar mee opgeheven wordt.
Omdat ik geloof dat een overheid in de kern slecht is en zichzelf vermenigvoudigd, zie ik het nooit komen.
Een prima inkomen is het natuurlijk niet hequote:Op woensdag 2 november 2016 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou best nieuwsgierig zijn naar hoe uit het uitpakt, of er niet genoeg kutbaantjes dan niet gedaan worden omdat mensen daar geen zin in hebben als ze toch al wel een prima inkomen hebben.
Dan ga je nooit een werkend basisinkomen krijgenquote:Op woensdag 2 november 2016 00:18 schreef Typisch het volgende:
Verder is helemaal geen vangnet ook wel erg pittig, weet niet of ik het daar mee eens ben.
Wanneer heb jij voor het laatst gezien dat er baantjes waren die niemand wilde doen? Ik kom voornamelijk mensen tegen die werk zoeken in plaats van werkgevers die werknemers zoeken.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met name voor de zorg zou dat wel beter zijn ja.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het baantje echt nodig is zullen de lonen daarvoor dus omhoog moeten gaan omdat er geen geforceerde aanbod kant meer is.
Nja je kan er wel van leven natuurlijk, maar niet echt zonder de extra'squote:Op woensdag 2 november 2016 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een prima inkomen is het natuurlijk niet heHet is minimaal inkomen. En de mensen die daar tevreden mee zijn nemen zonder basisinkomen nu ook genoegen met een uitkering.
Precies. Behalve als je werkt, want dan verdien je behoorlijk wat extra. Zorgt ook voor motivatie onder werklozen die wel aan de slag willen. Plus het is een stukje vrijheid wat je ervoor terug krijgt van de overheid, valt allemaal niet verkeerd uit denk ikquote:Op woensdag 2 november 2016 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja je kan er wel van leven natuurlijk, maar niet echt zonder de extra's
Het gaat er echt nooit komen verder.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Behalve als je werkt, want dan verdien je behoorlijk wat extra. Zorgt ook voor motivatie onder werklozen die wel aan de slag willen. Plus het is een stukje vrijheid wat je ervoor terug krijgt van de overheid, valt allemaal niet verkeerd uit denk ik
Dan zullen mensen misschien wel eerder iets nieuws uit gaan proberen als werk, iets creatiefs oid.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst gezien dat er baantjes waren die niemand wilde doen? Ik kom voornamelijk mensen tegen die werk zoeken in plaats van werkgevers die werknemers zoeken.
Ja dat zijn de pluspunten natuurlijk en daar is niks mis mee.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Behalve als je werkt, want dan verdien je behoorlijk wat extra. Zorgt ook voor motivatie onder werklozen die wel aan de slag willen. Plus het is een stukje vrijheid wat je ervoor terug krijgt van de overheid, valt allemaal niet verkeerd uit denk ik
Experiment wordt ook verkeerd uitgevoerdquote:Op woensdag 2 november 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat er echt nooit komen verder.
Het is ook iets waar je niet mee kan experimenteren op kleine schaal.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Experiment wordt ook verkeerd uitgevoerd
Want?quote:Op woensdag 2 november 2016 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zullen mensen misschien wel eerder iets nieuws uit gaan proberen als werk, iets creatiefs oid.
Ze hebben een stabielere basis met hun inkomen, en dan gaan ze misschien eerder iets proberen uit te vinden of creatiefs doen dan een kutbaantje als schoonmaker aannemen.quote:
stelenquote:Op woensdag 2 november 2016 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zullen mensen misschien wel eerder iets nieuws uit gaan proberen als werk, iets creatiefs oid.
zal het in Afrika ooit nog goedkomen?quote:Op woensdag 2 november 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Basisinkomen kan trouwens perfect worden toegepast in de 3e wereld, meest effectieve manier van charity.
Laatst betrokken geraakt bij justgiving.
Alles geanalyseerd op data. 91% van geld gaat rechtstreeks naar mensen in de armste gebieden in de 3e wereld.
En uit de data na de giften blijkt dat dat meest effectieve manier voor permanente welvaart te zijn.
Ligt eraan hoe je goedkomen definieert.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zal het in Afrika ooit nog goedkomen?
Mensen benutten meer hun creatieve vaardigheden zonder belemmerd te worden door financiele beperkingen. Denk ik inderdaad ook zeker wel jaquote:Op woensdag 2 november 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben een stabielere basis met hun inkomen, en dan gaan ze misschien eerder iets proberen uit te vinden of creatiefs doen dan een kutbaantje als schoonmaker aannemen.
zijn die negers te lui voorquote:Op woensdag 2 november 2016 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zal het in Afrika ooit nog goedkomen?
Dat is altijd relatief, maar laten we zeggen op een zelfde manier als in het westen.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je goedkomen definieert.
Nee.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is altijd relatief, maar laten we zeggen op een zelfde manier als in het westen.
Is dit sarcastisch?quote:Op woensdag 2 november 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen benutten meer hun creatieve vaardigheden zonder belemmerd te worden door financiele beperkingen. Denk ik inderdaad ook zeker wel ja
Ik ben ook een neger dan denkquote:
Nee totaal nietquote:Op woensdag 2 november 2016 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch?
[..]
Ik ben ook een neger dan denk
geen idee wat die vrouwen me allemaal noemenquote:Op woensdag 2 november 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vrouwen noemen jou sowieso de witte neger toch
De kwaliteit van Nederlandse politiek is zo enorm zwak.quote:
ik zal er wel weer lekker links uitkomen in stemwijzertjequote:Op woensdag 2 november 2016 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga voor Nederlandse verkiezing niet stemmen, behalve als mn moeder graag wil dat ik iets voor haar stem.
dat is in het buitenland niet andersquote:Op woensdag 2 november 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De kwaliteit van Nederlandse politiek is zo enorm zwak.
Valt wel mee.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat is in het buitenland niet anders
Zelfs bij jong ajaxquote:
Belachelijk hoe die behandeld wordt in Nederland en Italiëquote:Op woensdag 2 november 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Helaas kan ik zondag nu niet Frank de Boer-god zien.
Ik zei het je nog dat hij weg zou zijn voor jij er wasquote:Op woensdag 2 november 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
zondag?quote:Op woensdag 2 november 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ben in Milaan dit weekendquote:
quote:Op woensdag 2 november 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben in Milaan dit weekend
Dus dacht, wedstrijdje in San Siro meepakken.
Wordt die Nederlandse gek ontslagen
Vrouw heeft de maandag vrij.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doe je in Milaan? Citytripje of werk?
hear hearquote:Op woensdag 2 november 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vrouw heeft de maandag vrij.
Dus citytripje, beetje shoppen (heb een winterjas nodig).
Kathedraaltje bekijken.
Beetje antipasti eten en lekker eten (geen pastas).
En dus even wedstrijdje pakken in San Siro.
Lekker hoor.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vrouw heeft de maandag vrij.
Dus citytripje, beetje shoppen (heb een winterjas nodig).
Kathedraaltje bekijken.
Beetje antipasti eten en lekker eten (geen pastas).
En dus even wedstrijdje pakken in San Siro.
Goede vis of een goed stuk vlees, daar is niks mis mee.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon lekkere vis als hoofdgerecht toch.
Ja, helemaal prima.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Kathedraaltje weer in de steigers-god
Ik eet graag lekker vissie in restaurants.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede vis of een goed stuk vlees, daar is niks mis mee.
Lekkere salade erbij boh
Ja dat koop ik ff.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaan jullie dat grote Feyenoord boek kopen?
Is gelukkig goedkoop haha
Lekker romannetje in het vliegtuigquote:Op woensdag 2 november 2016 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaan jullie dat grote Feyenoord boek kopen?
Is gelukkig goedkoop haha
Shoppenquote:Op woensdag 2 november 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
En ben er nog nooit geweest, m'n vrouw zegt dat het shoppen ERG leuk is.
Ik doe meestal om en om als ik voorgerecht neem. Vis als voorgerecht, vlees als hoofdgerecht. Heerlijk manquote:Op woensdag 2 november 2016 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet graag lekker vissie in restaurants.
Dat kan ik namelijk zelf niet maken.
Vis als voorgerecht? Behalve een garnalencocktail kan ik me niet heel veel vis als voorgerecht bedenken tbhquote:Op woensdag 2 november 2016 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Shoppen
[..]
Ik doe meestal om en om als ik voorgerecht neem. Vis als voorgerecht, vlees als hoofdgerecht. Heerlijk man
Oestertje tussendoor is soms ook genot
zoveel geld voor een boek de teringquote:Op woensdag 2 november 2016 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja dat koop ik ff.
Ben je gek joh halve gare.
Als ik een opa had die zn hele leven voor feyenoord was had ik het overwogen.
Vliegtuig kapseist meteenquote:Op woensdag 2 november 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker romannetje in het vliegtuig
Elk degelijk restaurant heeft vaak net zoveel opties vlees/vis hoorquote:Op woensdag 2 november 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vis als voorgerecht? Behalve een garnalencocktail kan ik me niet heel veel vis als voorgerecht bedenken tbh
Je hebt ook heel vaak een voorgerecht met verschillende kleine stukjes vis, is altijd wel genot.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vis als voorgerecht? Behalve een garnalencocktail kan ik me niet heel veel vis als voorgerecht bedenken tbh
quote:Op woensdag 2 november 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elk degelijk restaurant heeft vaak net zoveel opties vlees/vis hoor
Hier in het dorp hebben we best een paar goede restaurants.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja, dan zal ik wel te weinig naar degelijke restaurants gaan
dat snap ik echt nietquote:Op woensdag 2 november 2016 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hou echt van shoppen.
Ik kijk nu al een week welke winkels er zijn, welke winkels we sowieso moeten bezoeken.
En dan 48 uur over een winterjas piekeren.
Heerlijk.
Ik kan echt de hele middag in Waterstones doorbrnegen.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat snap ik echt niet
gewoon snel kledingstuk halen wat je nodig hebt en dan weer weggaan. Alleen in boekenwinkels oid kan ik nog wel een tijdje rondlopen
Gewoon heerlijk, ondertussen kopjes thee drinken.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat snap ik echt niet
gewoon snel kledingstuk halen wat je nodig hebt en dan weer weggaan. Alleen in boekenwinkels oid kan ik nog wel een tijdje rondlopen
Daar kwam je Kauai nog tegen haha.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan echt de hele middag in Waterstones doorbrnegen.
Op terras chillen is primaquote:Op woensdag 2 november 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon heerlijk, ondertussen kopjes thee drinken.
Gezellig.
Nu ben ik ook gewoon wel meer een vlees-liefhebber dan vis.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier in het dorp hebben we best een paar goede restaurants.
Maarja de bondscoach kwam hier dan ook zelfs eten
Ik zou dat echt nooit samen kunnen doen met een eventuele vrouw/vriendin.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat dat betreft heeft mijn vrouw het getroffen.
Ja, beetje jammer dat ik dat niet opmerkte.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kwam je Kauai nog tegen haha.
Toen ik er was keek ik ook nog rond maar je was er toen niet.
[..]
Op terras chillen is prima
palingquote:Op woensdag 2 november 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu ben ik ook gewoon wel meer een vlees-liefhebber dan vis.
Heb ook niet zoveel vis waarvan ik denk die wil ik echt nog een keer eten
Behalve kreeft
Het is bij mij echt 50/50. Vind beide wel gewoon puur genot. Zou niet zonder kunnen.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve kreeft
Dat heb ik vroeger een keer op een broodje op.quote:
In Arnhem heb je ook wel goede boekenwinkeltjes toch?quote:Op woensdag 2 november 2016 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer dat ik dat niet opmerkte.
En nee ik ga niet elke dag naar Amsterdam als ik in Arnhem woon
hoezo sorryquote:Op woensdag 2 november 2016 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb ik vroeger een keer op een broodje op.
Nee, dat was geen prettige ervaring sorry jc
Valt erg tegen. Amsterdam heeft ook Scheltema die is ook nicequote:Op woensdag 2 november 2016 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Arnhem heb je ook wel goede boekenwinkeltjes toch?
Ik weet hoeveel je waarde hecht aan de Volendamse cultuurquote:
Meerdere goede boekenwinkels.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt erg tegen. Amsterdam heeft ook Scheltema die is ook nice
Ik heb laatst wel Wereld volgens Gijp gelezen, die was best okequote:Op woensdag 2 november 2016 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meerdere goede boekenwinkels.
Maar dan ben je zo blut als je alles kiest wat je wil lezenNu ben ik nog bezig in het boek van Cruijffgod
Kreeft is zo goed.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve kreeft
quote:Op woensdag 2 november 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik at in Kuala Lumpur een kreeft jongen.
En die met de creditcard betaald.
Sjonge, nog nooit zo duur gegeten kwamen we 2 maanden later achter.
Die heb ik ook gelezen vind ik wel leuk. Al is Gijp zijn boek niet perse een boek over voetbal, maar meer over hoe zo'n persoon omgaat met zijn verdriet. Net als het boek van Kieft weinig over voetbal ging maar vooral over verslaving.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb laatst wel Wereld volgens Gijp gelezen, die was best oke
Verder zijn die voetbalboekjes niks voor mij. Daar is het toch te weinig een passie voor denk ik
als ik mosselen eet heb ik altijd het idee dat ik een kutje zit te likkenquote:Op woensdag 2 november 2016 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik had nooit een goede ervaring met mosselen, omdat ik die ooit eens at terwijl er liters azijn op zat. Niet te vreten.
Tegenwoordig vind ik gebakken mosselen wel goddelijk
Dat was echt bijna genant zo duur was dat.quote:Op woensdag 2 november 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]Vertelde je ja, daar ben ik echt benieuwd naar omdat ik weet dat zowat iedereen die dat eet genot vind.
Dat is eerder met een oesterquote:Op woensdag 2 november 2016 01:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ik mosselen eet heb ik altijd het idee dat ik een kutje zit te likken
ik ook nietquote:Op woensdag 2 november 2016 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is eerder met een oester
al heb ik geen idee hoe een kutje smaakt, lijkt me niet dat het fris ruikt.
Kreeft is duur.quote:Op woensdag 2 november 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
dure grap wel
Bijna 50 euro als je hele wilt
ik ga mee als we gambas vooraf nemenquote:Op woensdag 2 november 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
http://theredlobster.nl/
Misschien hier maar eens heen
Sounds reasonablequote:Op woensdag 2 november 2016 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ga mee als we gambas vooraf nemen
ik zit mijn Nederlandstalige lijst aan te vullenquote:
hoe heet diequote:Op woensdag 2 november 2016 01:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik zit mijn Nederlandstalige lijst aan te vullen
Een liedje is een Nederlandse vertaling van een Duits feestlied
Twijfelgeval
Gebroeders Ko - Alleen maar schoenen aanquote:
Lekker manquote:Op woensdag 2 november 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu zit ik weer een uur te googlen naar welke restaurants je moet eten in milaan.
Wat een leven
Ja echt wtfquote:
??quote:Op woensdag 2 november 2016 01:18 schreef Mortaxx het volgende:
Deezertje heeft een seksdate met zeventienjarige
Moet sowieso zeggen dat er ook wel een paar users in dat topic Thailand enorm lastig laten lijken om te reizenquote:Op woensdag 2 november 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja echt wtf![]()
Die overleeft Thailand niet
Gewoon twee seksdates in twee dagen met twee verschillende chicks.quote:Op woensdag 2 november 2016 01:18 schreef Mortaxx het volgende:
Deezertje heeft een seksdate met zeventienjarige
Nou ja, makkelijker weet ik niet, maar niet moeilijk neequote:Op woensdag 2 november 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet sowieso zeggen dat er ook wel een paar users in dat topic Thailand enorm lastig laten lijken om te reizen
Makkelijker dan zuid-europa.,
en die zure wijven nu jaloers zijnquote:Op woensdag 2 november 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon twee seksdates in twee dagen met twee verschillende chicks.
Wat een god
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |