dit klinkt echt briljantquote:Op dinsdag 8 november 2016 15:13 schreef Crumpette het volgende:
Wij noemen elkaar maar heel zelden bij naam volgens mij, ik denk dat mijn kinderen al op de basisschool zitten voor ze er achter komen dat ik een naam heb anders dan mama.
Ik moest net zo lachen; W uit bad gehaald en staat hij voor de spiegel terwijl ik hem afdroog, stond hij gewoon poedelnaakt zijn 'nee!' te oefenen voor de spiegelinclusief frons en gekruisde armen en buik vooruit, de peuterklassieker
. niemand vroeg of zei ook iets, echt ter oefening. Want vervolgens vraag ik 'ga je stappen?' (In het luierbroekje) 'ohkeeeeeu'
![]()
Niet? ik roep altijd gewoon HALLO?!quote:Op dinsdag 8 november 2016 15:40 schreef Skittles het volgende:
Mnohh Blue, je grote vriend![]()
Peuterbuien oefenenstond je er niet bij te hinniken, Crumpette?
Overigens noemen vriend en ik elkaar niet bij naam, maar ik neem de telefoon niet op met "hallo, met schatje/mama!"
"met mevrouw Jansen"quote:Op dinsdag 8 november 2016 15:40 schreef Skittles het volgende:
Mnohh Blue, je grote vriend![]()
Peuterbuien oefenenstond je er niet bij te hinniken, Crumpette?
Overigens noemen vriend en ik elkaar niet bij naam, maar ik neem de telefoon niet op met "hallo, met schatje/mama!"
Ik ben nog niet op een mentale leeftijd om mezelf mevrouw te noemen, nee. Meestal bij de wat 'zakelijkere' telefoontjes mijn voornaam+achternaam en dat ook alleen als ik naar diegene bel. Als ik word gebeld, dan alleen de voornaamquote:
Tienermevrouw ipv tienermamaquote:Op dinsdag 8 november 2016 16:02 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik ben nog niet op een mentale leeftijd om mezelf mevrouw te noemen, nee. Meestal bij de wat 'zakelijkere' telefoontjes mijn voornaam+achternaam en dat ook alleen als ik naar diegene bel. Als ik word gebeld, dan alleen de voornaam
Ha dat doet L ook inderdaad! (Zegt dan zelf Hassa peepie! (L: baby)quote:Grappig he? F wil na het douchen graag ingepakt worden in de handdoek en dat we hem dan als een baby tillen naar z'n kamerHij zet dan ook een babystemmetje op
Nee, oma was/is altijd oppas.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk en spannend, gm! Is ze al eerder naar een soort opvang geweest?
En alsof de duvel ermee speelt: I zegt net zijn naam..
. Emmie.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |