abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 7 januari 2017 @ 00:37:23 #251
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_167940895
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 12:07 schreef hornage het volgende:

[..]

Je hebt tot vandaag 23:59 de tijd ^O^
Ahhhh, net te laat. Niet dat het veel had uitgemaakt, ben nogal uit de game tegenwoordig.
  zaterdag 7 januari 2017 @ 00:39:58 #252
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_167940954
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 00:22 schreef Sands het volgende:

[..]

Ik heb net ook nog vlug wat vragen afgemaakt.

Nu ben ik aan het nakijken.

TARAraboemdijee staat tot nu toe bovenaan met 93 (83 titels goed + 10 bonus) punten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb mn schoonbroer zover dat ie ook de classics aan het kijken is. Met kerst jouw favoriete film (allertijden) gekeken en deze week Witness for the prosecution _O_
To kill a mockingbird is next. Heb ze al allemaal gezien, maar het is zo leuk om die oldies te kijken en de reactie van anderen te horen.
pi_167941918
Ik heb 3 lijstjes ingeleverd, ben benieuwd :)

De overige lijstjes waagde ik mij niet eens aan. :@

Knap hoeveel werk jullie hierin hebben gestopt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_167959122
Wat FF zegt, knap. Ik had het ook willen doen, maar ben er niet aan toegekomen. Gelukkig zijn er nog mensen als jullie :)
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 januari 2017 @ 23:28:25 #255
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_167965254
Kerstvakantie ga ik altijd aan het puzzelen, vooral met de Dr. Denker.
Deze nam ik er nu extra bij.

De truc was vooral even laten liggen af en toe. Soms werd ik wakker met een mogelijkheid qua ogen, openingsscene of tekenfilm. (Ohnee, dat was niet Brother Bear, dat was die andere met die beer en die eland) :D
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 januari 2017 @ 23:42:44 #256
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_167965717
Tussenstand (aangezien ik per genoemde film moet kijken of die eventueel ook voor een staat kan staan)

Dekatophetspek: 16
Sands: 15
Karstman: 13
victorinox: 7
drakin: 7
Asap: 6
sasquatch: 4

Maar.... ik moet nog een boel antwoorden beoordelen.
Dat krijg je als je een semi-open vraag stelt :D
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 12:43:36 #257
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_168026561
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:41 schreef pipster het volgende:
Ach Wild at Heart, niet aan gedacht, Inland Empire ken ik eigenlijk niet, nog maar eens opzoeken.
Wild at Heart is zeker de moeite waard om te zien. Nicolas Cage, Willem Dafoe en Crispin Glover spelen mooie mafkezen :Y

Inland Empire kan je overslaan wat mij betreft...
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_168027223
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:43 schreef hornage het volgende:

[..]

Wild at Heart is zeker de moeite waard om te zien. Nicolas Cage, Willem Dafoe en Crispin Glover spelen mooie mafkezen :Y

Inland Empire kan je overslaan wat mij betreft...
Wild at Herat ooit wel gezien, maar ondertussen al heel lang niet meer, daarom over het hoofd gedacht.

Inland Empire kijk ik wel een keer als ik hem toevallig ergens tegen kom.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 januari 2017 @ 11:50:25 #259
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_168049610
pff, boel voor mij onbekende films die ik enigzins moet beoordelen mbt staat-vertegenwoordiging
ben ik de laatste die met de uitslag moet komen?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_168052274
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
pff, boel voor mij onbekende films die ik enigzins moet beoordelen mbt staat-vertegenwoordiging
ben ik de laatste die met de uitslag moet komen?
Nee hoor, Sands en Hornage moeten ook nog.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_168058757
Ik heb blijkbaar iets gemist.
  woensdag 11 januari 2017 @ 20:06:56 #262
370431 drakin
vurig typje
pi_168059703
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
pff, boel voor mij onbekende films die ik enigzins moet beoordelen mbt staat-vertegenwoordiging
ben ik de laatste die met de uitslag moet komen?
Ben benieuwd welke onbekende films je allemaal genoemd hebt gekregen, meld je die straks ook nog bij je uitslag?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 januari 2017 @ 22:26:08 #263
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_168064106
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:06 schreef drakin het volgende:

[..]

Ben benieuwd welke onbekende films je allemaal genoemd hebt gekregen, meld je die straks ook nog bij je uitslag?
Ja, ik ga er een leuk overzichtje van maken.
Het antwoord op Kansas was bijvoorbeeld heel eensgezind :D
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_168065431
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Ja, ik ga er een leuk overzichtje van maken.
Het antwoord op Kansas was bijvoorbeeld heel eensgezind :D
We're not in Kansas anymore :)
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  woensdag 11 januari 2017 @ 23:05:40 #265
370431 drakin
vurig typje
pi_168065563
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Ja, ik ga er een leuk overzichtje van maken.
Het antwoord op Kansas was bijvoorbeeld heel eensgezind :D
Mijn favo kinderboek een paar maanden lang!
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_168071121
Die speelt zich toch niet af in Kansas? Daar zijn ze juist niet meer. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 januari 2017 @ 10:36:40 #267
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_168071293
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 10:26 schreef sasquatsch het volgende:
Die speelt zich toch niet af in Kansas? Daar zijn ze juist niet meer. :)
Dat klopt, behalve de beginscenes en het einde, maar het is een film die onlosmakelijk met de staat verbonden is en het kan je niet ontgaan dat de start van de film Kansas is.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 januari 2017 @ 11:07:26 #268
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_168071824
Wie kan met mij mee kijken naar gegeven antwoorden en beoordelen of ze een staat representeren?
Ik heb de hele lijst doorgewerkt, en punten toegekend, maar ik heb nog een flink aantal vraagtekens. (stuk of 20)

Voorbeeldje, Django Unchained. Ik schaam me bijna dat ik hem niet gezien heb. Maar als ik het plot enzo een beetje doorlees begint het in Texas en speelt het zich daarna in Mississippi af.
Hij stond gegeven bij Tennesee, en inderdaad, Wikipedia geeft de setting in Texas, Tennesee en Mississippi. Echter, ik heb geen idee hoeveel zich afspeelt in Tennesee en in hoeverre dat belangrijk voor de film is en de staat wordt weergegeven.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_168071915
Ik wil wel meekijken hoor.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  donderdag 12 januari 2017 @ 11:12:35 #270
370431 drakin
vurig typje
pi_168071926
Telt dat wel? Want als ik het zo lees representeert die film dus drie Staten. Lijkt me wat veel voor jouw vraag.

Als ik aan Tennessee denk denk ik niet aan django of andersom.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_168072024
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 11:12 schreef drakin het volgende:
Telt dat wel? Want als ik het zo lees representeert die film dus drie Staten. Lijkt me wat veel voor jouw vraag.

Als ik aan Tennessee denk denk ik niet aan django of andersom.
Over Django, heb hem 3 keer gezien maar volgens mij is het vooral belangrijk dat het "in the south" afspeelt, niet per se een van die drie staten. Er komen wel een aantal plaatsen specifiek in voor dus die zou je nog even kunnen kijken in een synopsis. En voor de "negergevechten" (noem ze maar even zo omdat ik de juiste naam niet meer weet) of die specifiek staatgebonden zijn.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_168072325
Ik zal vanavond de uitslag plaatsen. Niemand heeft helaas een film uit level 06 geraden.
pi_168072370
Ik heb de film gezien, maar was me niet echt bewust van de staten waar het zich in afspeelde.
Een snelle zoektocht op Internet leert me
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_168072462
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 11:31 schreef Sands het volgende:
Ik zal vanavond de uitslag plaatsen. Niemand heeft helaas een film uit level 06 geraden.
Ben benieuwd. Nummer 99 kwam me wel vaag bekend voor maar kon niet bedenken wat het was.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 januari 2017 @ 11:46:51 #275
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_168072665
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 11:12 schreef drakin het volgende:
Telt dat wel? Want als ik het zo lees representeert die film dus drie Staten. Lijkt me wat veel voor jouw vraag.

Als ik aan Tennessee denk denk ik niet aan django of andersom.
Dat is dus waar ik een beetje mee worstel, maar sasquatch helpt me met deze aardig op weg.

Overigens een film die meerdere staten weergeeft is niet unheard of. Fargo is daar een goed voorbeeld van. Maar daarin zijn beide staten, Minnesota en North Dakota ook echt keypoints en kenmerkend voor staat en film.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')