Productief moeten zijn tijdens je vakantiequote:Op maandag 31 oktober 2016 10:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Aha. Dat kan ook ja. De vraag is of je niet meer productieve dingen met je vakantie zou kunnen doen dan dat... maar hey, doe wat je voelt!
Niks moet he... Ik zou alleen mijn vrije tijd productiever indelen. Dat is dan het verschil tussen de een en de anderquote:Op maandag 31 oktober 2016 11:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Productief moeten zijn tijdens je vakantie![]()
Ik ben ergens vandaag weer livequote:Op maandag 31 oktober 2016 11:05 schreef Voszje het volgende:
Goede hoop dat ik het allemaal na m'n tentamen terug kon kijken... Wat een deceptie.![]()
Wanneer ga je weer live, Brad?
Ik dacht dat je dinsdag pas weer live ging.quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ben ergens vandaag weer live
dit jaquote:Op maandag 31 oktober 2016 12:13 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dinsdag pas weer live ging.
Zonde zeg, heb ik nog wat gemist ?quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
die live stream is trouwens niet terug te kijken. er is wat mis gegaan tijdens het verwerken dus helaas heb ik deze video moeten verwijderen
Kan je niet ergens een uitzendschema publiceren. Begreep dat een van de Petjes ook weer langs komt ?quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
er is niet echt wat gemist. Maar eh iets speciaals doen? hmm
Mister-Bradge is juist wars van elke vorm van structuur, dat maakt hem authentiek!quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:33 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Kan je niet ergens een uitzendschema publiceren. Begreep dat een van de Petjes ook weer langs kwam ?
Iets voor het goede doel zou je als YouTuber definitief op de kaart kunnen zetten.quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
er is niet echt wat gemist. Maar eh iets speciaals doen? hmm
klopt. die komt morgen langs !quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:33 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Kan je niet ergens een uitzendschema publiceren. Begreep dat een van de Petjes ook weer langs komt ?
Hoe is je date gegaan?quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
klopt. die komt morgen langs !
Leukquote:Op maandag 31 oktober 2016 13:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
24 uurs uitzending zou ik kunnen doen. maar laat ik dan maar beginnen met een zes uurs uitzending. dat valt wat makkelijker vol te houden
Kun je er een soort van podcast van maken? Dat je bijvoorbeeld een bepaald thema pakt of iets pakt wat die dag groot of opgeblazen is op het forum of de frontpage. Dat dan een beetje uitwerkt voor jezelf en het daarover hebben in de live stream?quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
24 uurs uitzending zou ik kunnen doen. maar laat ik dan maar beginnen met een zes uurs uitzending. dat valt wat makkelijker vol te houden
Ja, het hele idee erachter is dus dat het iets is wat opvalt, met een stream van 6 uur ga je niet opvallen en met een stream van 24 of 48 uur is dat eventueel mogelijk.quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dat is wel een goed idee!quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je er een soort van podcast van maken? Dat je bijvoorbeeld een bepaald thema pakt of iets pakt wat die dag groot of opgeblazen is op het forum of de frontpage. Dat dan een beetje uitwerkt voor jezelf en het daarover hebben in de live stream?
Moest lachenquote:Op maandag 31 oktober 2016 14:02 schreef PimD het volgende:
Als Bradley nou eens zijn eigen Glazen Huis doet? 7 dagen achter elkaar live streamen voor het goede doel. Alle opbrengsten gaan dan naar jongeren die in een schuurtje zitten wat op instorten staat.
Zoiets ja.quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:02 schreef PimD het volgende:
Als Bradley nou eens zijn eigen Glazen Huis doet? 7 dagen achter elkaar live streamen voor het goede doel. Alle opbrengsten gaan dan naar jongeren die in een schuurtje zitten wat op instorten staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |