laat braddie nu ook zijn baard staan?quote:
Zou wel vet zijnquote:Op maandag 31 oktober 2016 18:31 schreef groggy het volgende:
jaa
[..]
laat braddie nu ook zijn baard staan?
Hij heeft uiteraard nog een lange weg te gaan maar hij is al behoorlijk onderweg.quote:
Heeft DaBrad gezichtshaar dan?quote:Op maandag 31 oktober 2016 18:31 schreef groggy het volgende:
jaa
[..]
laat braddie nu ook zijn baard staan?
quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:10 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Wel als jij op zijn gezicht gaat zitten.
Eigenlijk is het een soort Trumanshow dus?quote:Op maandag 31 oktober 2016 17:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
Stream gaat over 5 minuten weer verder, ben al weer thuis. Gedoe om niksOuders
Geniaal ditquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:22 schreef starla het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een soort Trumanshow dus?
- Bijna non-stop coverage.
- Je rijdt net als Truman ook cirkels.
- Ze laten je expres niet aan het werk en in de wajong zodat je Hilversum niet kan verlaten, met als legitimatie dat je een non-verbale leerstoornis is aangepraat terwijl dit eigenlijk helemaal niet zo is.
- Die vriendin die heeft je niet ontvriend vanwege de benzinekosten, maar werd ontslagen door die megalomane man in de maan omdat ze jou te ver liet rijden en je bijna tegen de wand van de grote koepel aan reed.
-Een goede vriend met een bontkraag móet wel een acteur zijn.
En de megalomane man in de maan gaat door het leven onder de naam John de Mol.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:22 schreef starla het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een soort Trumanshow dus?
- Bijna non-stop coverage.
- Je rijdt net als Truman ook cirkels.
- Ze laten je expres niet aan het werk en in de wajong zodat je Hilversum niet kan verlaten, met als legitimatie dat je een non-verbale leerstoornis is aangepraat terwijl dit eigenlijk helemaal niet zo is.
- Die vriendin die heeft je niet ontvriend vanwege de benzinekosten, maar werd ontslagen door die megalomane man in de maan omdat ze jou te ver liet rijden en je bijna tegen de wand van de grote koepel aan reed.
-Een goede vriend met een bontkraag móet wel een acteur zijn.
Is je volledig naam zekerquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:08 schreef MAHL het volgende:
Damn, ik wil meepraten en meegenieten in Youtube maar zonder dat mensen mijn Youtube ID kunnen zien
Een nieuw gmailadres is 2 sec werk.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:08 schreef MAHL het volgende:
Damn, ik wil meepraten en meegenieten in Youtube maar zonder dat mensen mijn Youtube ID kunnen zien
beterschap kerelquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
En dat was de streamBen kots en kots misselijk, upload nu nog ff snel een filmpje en dan duik ik lekker m`n bed in.
waardoor werd je misselijk?quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
En dat was de streamBen kots en kots misselijk, upload nu nog ff snel een filmpje en dan duik ik lekker m`n bed in.
Kijken hoe Braddie een midweek naar Spanje gaat is al een belevenis opzichquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:24 schreef sneakydesert het volgende:
Wat ligt er voor je volgers in het verschiet bij 500 abonnees? Je zegt dat je zelf dan een midweek naar Spanje gaat, maar wat schuift het ons?
Wij gaan de trip financieren uiteraard. Dat doe je als trouwe fan.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:24 schreef sneakydesert het volgende:
Wat ligt er voor je volgers in het verschiet bij 500 abonnees? Je zegt dat je zelf dan een midweek naar Spanje gaat, maar wat schuift het ons?
Bij 500 abonnees? Nog geen idee, maar ook wel wat leuksquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:24 schreef sneakydesert het volgende:
Jammer zeg, ben ik weer te laat.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
Sowieso Petjesmeneer #1quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:37 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Jammer zeg, ben ik weer te laat.
Beterschap ! Maar de uitzending met de Petjes gaat morgen wel door ?
Top. Zorg je wel een beetje goed voor jezelf. Al die live uitzendingen zijn net topsport en hakken er dus in bij je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |