Vertel me aub dat dit een grap isquote:Op zondag 30 oktober 2016 18:48 schreef DoubleDip het volgende:
Waarom ga je eigenlijk geen auditie voor het conversatorium doen? Je speelt niet slecht op dat keyboard van je.
(Mss hoog gegrepen maar het valt te proberen toch?)
Als je een beetje slim bent doe je dat rond 21:00 op zondag, om half 1 ga je neit meer dan 10 kijkers trekken man.quote:
Dirty bulk?quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:18 schreef Toto69 het volgende:
Ach joh ik eet nu een literbak ijs leeg.
Braddie doet nu zijn middagdutjequote:Op zondag 30 oktober 2016 23:11 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Geen zin om de stream wat eerder te starten?
quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:14 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Braddie doet nu zijn middagdutje
Zijn vaste clubje kijkers zijn waarschijnlijk ook werkloos/schoolloos, dus die hoeven maandag niet vroeg op te staan.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je een beetje slim bent doe je dat rond 21:00 op zondag, om half 1 ga je neit meer dan 10 kijkers trekken man.
echt he, moet morgen vroeg opquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:26 schreef Voszje het volgende:
Als je een breder publiek wilt, dan lijkt half 1 me niet echt een goede tijd.
Half één is nog netjes, het had ook half vier kunnen zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:26 schreef Voszje het volgende:
Als je een breder publiek wilt, dan lijkt half 1 me niet echt een goede tijd.
Dan kan ik toch geen vragen meer stellen, tssquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:31 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Half één is nog netjes, het had ook half vier kunnen zijn.
Anders kijk je de live stream morgen even terug hé.
Ik ook, dus ik ga nu m'n bedje inquote:
Weer twee trouwe fans die het niet live gaan meemakenquote:
Jawel ik heb ook mijn vraag al gesteld, en krijg straks antwoord, tssquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:32 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dan kan ik toch geen vragen meer stellen, tss
Preciesquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weer twee trouwe fans die het niet live gaan meemaken
Toch voelt het niet hetzelfde, als trouwe Bradge fan. Live is leuker.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:33 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Jawel ik heb ook mijn vraag al gesteld, en krijg straks antwoord, tss
Hij is nu waarschijnlijk even de lichaamssappen van Julia van zich af aan het spoelen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:11 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Geen zin om de stream wat eerder te starten?
Hij ging vandaag meer "bewegen" zei hij gisteren.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hij is nu waarschijnlijk even de lichaamssappen van Julia van zich af aan het spoelen.
Nu krijg ik een raar beeld over wat bradge bedoelt als hij het over 'bewegen' heeftquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:36 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Hij ging vandaag meer "bewegen" zei hij gisteren.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hij is nu waarschijnlijk even de lichaamssappen van Julia van zich af aan het spoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |