misschien een plaatjeshoerquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
Wat heeft Helene aan, maakt der dik.
En dan nog zo'n SM ding om der nek..
Helene houdt wel van kinky.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
Lijkt Haags welquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:42 schreef Bayswater het volgende:
En dan woon ik 800 meter van ADO. Mijn buurmannen zijn ADO. Mijn groenteboer is ADO. Mijn kapper is ADO. Wat doe ik eigenlijk hier?
Heerlijk toch zo'n dikke zeug met warme dijen om je staaf te komen verwelkomen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
Oke.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:42 schreef Bayswater het volgende:
En dan woon ik 800 meter van ADO. Mijn buurmannen zijn ADO. Mijn groenteboer is ADO. Mijn kapper is ADO. Wat doe ik eigenlijk hier?
Voorburgquote:
Het stemgeluid alleen al bij Ronquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben benieuwd of Klaassen weer eens een goede wedstrijd gaat spelen.
voetbalt die nog steeds bij jullie ja?quote:
Voetbalt is een verkeerde woordkeuzequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
voetbalt die nog steeds bij jullie ja?
Weer lekker terug naar de plek waar hij begon te shinenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
Lijkt naar Ajax keep touwn te gaan
Tegenwoordig kan ik uit ervaring zeggen dat ze het zelfs bij de Gelbe Wand doenquote:
Kijk graag met mijn buurmannen een wedstrijdje overigens. Kratje pils er bij en daarna afpilsen in het Torentje.quote:
Klopt, maar dat is al jaren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan ik uit ervaring zeggen dat ze het zelfs bij de Gelbe Wand doen
Daar durf ik jou zomaar gelijk in te gevenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is al jaren.
Polio?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bergwijn loopt mank
Jozefgod loopt warm
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:46 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Kijk graag met mijn buurmannen een wedstrijdje overigens. Kratje pils er bij en daarna afpilsen in het Torentje.
Hij dolt excelsior XDquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:46 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Kijk graag met mijn buurmannen een wedstrijdje overigens. Kratje pils er bij en daarna afpilsen in het Torentje.
10-0quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Excelsior zet hoog druk, wat leuk.
Kamikazevoetbalquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Excelsior zet hoog druk, wat leuk.
Het nieuwe REALISME viert hoogtijquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op dit forum is het strafbaar om te pleiten voor aanvallend en energiek voetbal.
Goed weer daar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Celta speelt morgenavond pas en moeten gezellig naar Gran Canaria.
Waaghals.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:51 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb toch maar gekozen voor de 2e helft van Vitesse.
Okquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:51 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb toch maar gekozen voor de 2e helft van Vitesse.
Zaterdag 29-10-2016: 19.00quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:53 schreef onlogisch het volgende:
Als Vitesse dit nog wint neem ik een week lang een Humberto Tan UI.
quote:
een week nog welquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:53 schreef onlogisch het volgende:
Als Vitesse dit nog wint neem ik een week lang een Humberto Tan UI.
Ik stel voor dat als Vitesse wint, dat we hem dan een week gaan negeren als protestquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he. Wat een verschrikkelijk dappere jongen is die onlogisch toch
Deal.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik stel voor dat als Vitesse wint, dat we hem dan een week gaan negeren als protest
Een hele iddquote:
Dank je. Deze stap valt me ook niet meequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he. Wat een verschrikkelijk dappere jongen is die onlogisch toch
Ajax kent een hoop succes supporters. Dus geheel ondenkbaar is dit niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ron de Rijk doet echt alsof de kijker voor het eerst naar een voetbalwedstrijd kijkt.
En altijd dat walgelijke doordrukken van zijn eigen mening, al valt dat vandaag nog mee tot nu toequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ron de Rijk doet echt alsof de kijker voor het eerst naar een voetbalwedstrijd kijkt.
Omdat El Ghazi er al helemaal niks van baktquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:00 schreef GGMM het volgende:
Waarom wordt Traoré niet buiten de selectie gezet ipv El Ghazi?
Net als Traoré idd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat El Ghazi er al helemaal niks van bakt
El Ghazi is nog vele malen slechter dan Traoréquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:00 schreef GGMM het volgende:
Waarom wordt Traoré niet buiten de selectie gezet ipv El Ghazi?
Nee joh, Traoré bakt er ook he-le-maal niks van.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:02 schreef Brammess het volgende:
[..]
El Ghazi is nog vele malen slechter dan Traoré
Daar zie ik regelmatig nog wel aan dat hij talent heeft, wat niet wegneemt dat hij niet een bijzonder hoog niveau haalt de laatste wedstrijdenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, Traoré bakt er ook he-le-maal niks van.
Alleen nemen zijn teamspelers hem wel serieus in tegenstelling tot El Ghazi.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, Traoré bakt er ook he-le-maal niks van.
Dat zal niet lang meer duren als hij zo blijft spelen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen nemen zijn teamspelers hem wel serieus in tegenstelling tot El Ghazi.
El Ghazi heeft met alle respect minder individuele kwaliteit dan Traoré. Een van de hoofdredenen waarom hij niet speelt. Traoré heeft bijvoorbeeld tegen Panathinaikos letterlijk uit de eerste goede aanval van Ajax meteen raak geschoten terwijl ze compleet niet in de wedstrijd zaten. Dat soort dingen zijn bepalend en niet per se wat je op een training laat zien, want Bosz looft El Ghazi doorgaans om zijn houding en mentaliteit. Alleen gisteren niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal niet lang meer duren als hij zo blijft spelen.
Bovendien zie je bij een Traore nog wel eens een goede aanname of actie in de kleine ruimte, iets wat El Ghazi vrijwel niet beheerstquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
El Ghazi heeft met alle respect minder individuele kwaliteit dan Traoré. Een van de hoofdredenen waarom hij niet speelt. Traoré heeft bijvoorbeeld tegen Panathinaikos letterlijk uit de eerste goede aanval van Ajax meteen raak geschoten terwijl ze compleet niet in de wedstrijd zaten. Dat soort dingen zijn bepalend en niet per se wat je op een training laat zien, want Bosz looft El Ghazi doorgaans om zijn houding en mentaliteit. Alleen gisteren niet.
El Ghazi is ook wel minder, maar ik vind het allemaal niet zoveel schelen en een gehuurde speler die al wekenlang als een natte krant speelt mag wmb wel gewoon naar de bank.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
El Ghazi heeft met alle respect minder individuele kwaliteit dan Traoré. Een van de hoofdredenen waarom hij niet speelt. Traoré heeft bijvoorbeeld tegen Panathinaikos letterlijk uit de eerste goede aanval van Ajax meteen raak geschoten terwijl ze compleet niet in de wedstrijd zaten. Dat soort dingen zijn bepalend en niet per se wat je op een training laat zien, want Bosz looft El Ghazi doorgaans om zijn houding en mentaliteit. Alleen gisteren niet.
Cerny moet je lekker op links neerzettenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
El Ghazi is ook wel minder, maar ik vind het allemaal niet zoveel schelen en een gehuurde speler die al wekenlang als een natte krant speelt mag wmb wel gewoon naar de bank.
Laat dan Cerny spelen desnoods.
Het zegt me allemaal niet zo heel veel of het een huurling is of niet. Dat zou zelfs geen moer uit moeten maken. El Ghazi is een buitengewoon beperkte speler met een klassieke truc. Alleen heeft hij iets verbeterd op het afwerken. Het afgelopen jaar grossierde het in ''ik maak een dribbel langs een blok van 2 man en met een gelukje krijg ik de bal mee en slinger ik hem voor of doe ik een kutschot''. Daar dwing je niets mee af, misschien iets bij mensen die al een stijve krijgen van HARD WERKEN. Traoré varieert in zijn acties als het niet loopt, hij is veel meer onvoorspelbaar en meer wendbaar en weet ook nog eens heel goed wat Bosz van het elftal verlangt zonder bal.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
El Ghazi is ook wel minder, maar ik vind het allemaal niet zoveel schelen en een gehuurde speler die al wekenlang als een natte krant speelt mag wmb wel gewoon naar de bank.
Laat dan Cerny spelen desnoods.
Wie?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
hee, een blessure. Die hadden we nog niet
Willemsquote:
Ik zie een speler die op de middenlijn spelers gaat lopen uitkappen en constant balverlies lijdt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zegt me allemaal niet zo heel veel of het een huurling is of niet. Dat zou zelfs geen moer uit moeten maken. El Ghazi is een buitengewoon beperkte speler met een klassieke truc. Alleen heeft hij iets verbeterd op het afwerken. Het afgelopen jaar grossierde het in ''ik maak een dribbel langs een blok van 2 man en met een gelukje krijg ik de bal mee en slinger ik hem voor of doe ik een kutschot''. Daar dwing je niets mee af, misschien iets bij mensen die al een stijve krijgen van HARD WERKEN. Traoré varieert in zijn acties als het niet loopt, hij is veel meer onvoorspelbaar en meer wendbaar en weet ook nog eens heel goed wat Bosz van het elftal verlangt zonder bal.
Dan zie je ook wel een beetje wat je wil zien imoquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie een speler die op de middenlijn spelers gaat lopen uitkappen en constant balverlies lijdt.
Waarom zou ik dat willen? Ik heb toen hij spits stond juist constant gezegd dat hij op rechtsbuiten moet komen te staan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zie je ook wel een beetje wat je wil zien imo
Ik zou het niet weten, maar ik zie hem ook vaak zat goed druk zetten, attent reageren op fouten in de opbouw bij de tegenstander, goed wegdraaien of een goede actie in de kleine ruimte makenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen? Ik heb toen hij spits stond juist constant gezegd dat hij op rechtsbuiten moet komen te staan.
Ahquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens jou ja.
Maar jij snapt er niks van.
Inhoudelijke opmerking zeg!quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens jou ja.
Hij staat al het hele seizoen voor Jong Ajax en Ajax 1 in de beker op linksbuiten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens jou ja.
Op dit moment is Ajax beter jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Ajax is verder dan PSV
Bijzonder dat hij op de verkeerde plek staat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:21 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hij staat al het hele seizoen voor Jong Ajax en Ajax 1 in de beker op linksbuiten.
Valt weinig over te zeggen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Ajax is verder dan PSV
Eerste 5-10 minuten was ook nog wel positief te noemenquote:
yes!quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:22 schreef Scrummie het volgende:
Jongens, ik kijk niet, maar ik wou jullie toch even blij maken met een post van mij.
Wie ben je?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:22 schreef Scrummie het volgende:
Jongens, ik kijk niet, maar ik wou jullie toch even blij maken met een post van mij.
jAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:22 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk dat hij gewoon Vitesse wil lokken. Het is slechts 0-1, Vitesse gaat meer komen en dan uitspelen op de counter genot.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker op de nul spelen genot Cocu
Naja, op dit moment ben ik even blij met 6 punten uit de laatste 2 potten.. dus ik vergeef het hem.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker op de nul spelen genot Cocu
Al wat langer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:25 schreef Tagliano het volgende:
Ziyech speelt als een patatje vooralsnog
D'r is niks anders op de bank.quote:
Dan zouden we ook Boer in de spits kunnen zetten, bij wijze van sprekenquote:
Flop.quote:
Daarom moet Ajax ook bagger spelen, anders blijven we niet bijquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PSV speelt op een half uurtje na nou ook niet echt de sterren van de hemel is het wel
Dat neemt verder niet weg dat ik het mooi vind dat ze beroert spelen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PSV speelt op een half uurtje na nou ook niet echt de sterren van de hemel is het wel
Twente.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tegen wie moet PSV volgende week?
Wat houd jij er tegenwoordig toch domme teksten op na.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu gaat Cocu weer een heerlijk slap lulverhaal houden en dan vliegen ze er dinsdag met 0-7 van af. #oi
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:36 schreef Bos81 het volgende:
Die gast van LDL is even vergeten dat PSV vorige week gewonnen heeft. EIndelijk weer drie punten voor PSV aldus hem![]()
![]()
ajax zenderquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:36 schreef Bos81 het volgende:
Die gast van LDL is even vergeten dat PSV vorige week gewonnen heeft. EIndelijk weer drie punten voor PSV aldus hem![]()
![]()
Aldus jij met je Sparta-gedownplay.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die man zit er structureel naast joh
Gefeliciteerd met een punt tegen Sparta. Prima resultaat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die man zit er structureel naast joh
Ik kijk vooral uit naar puntverlies van Ajax.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wij kijken uit naar het debuut van Nouri.
Doe eens normaal johquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk vooral uit naar puntverlies van Ajax.
Slechte grap. Als de scheids normaal deed wonnen ze.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met een punt tegen Sparta. Prima resultaat.
Dat doen we allemaalquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk vooral uit naar puntverlies van Ajax.
FOX bezorgt mij echt een depressie vanavondquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Dit is een wedstrijd die Ajax moet winnen"
Ja, bedankt.
VI-filmpje flashbackquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Dit is een wedstrijd die Ajax moet winnen"
Ja, bedankt.
Ik zit zeer dicht tegen de muteknop aanquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV won knap bij Vitesse, aldus Ron de God.
Ja, maar dat komt niet door Ron de Rijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:48 schreef Pascalus het volgende:
Ron de Rijk
Tagliano zit met een stijve op de bank
FOX heeft een historisch dieptepunt bereikt toen ze het FC EHV stadion een historisch bekergrondje noemde.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
FOX bezorgt mij echt een depressie vanavond
Dan kwam het zeker door Evert ten Napelquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt niet door Ron de Rijk
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
FOX heeft een historisch dieptepunt bereikt toen ze het FC EHV stadion een historisch bekergrondje noemde.
Dat dacht ik, ouwe reusquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:48 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dan kwam het zeker door Evert ten Napel
Bedankt Frits.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:48 schreef GGMM het volgende:
Jongens, denken jullie eraan dat de klok vandaag een uur achteruit gaat?
Kalenderjaar of voetbaljaar?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:49 schreef onlogisch het volgende:
Als Excelsior hier een punt uit weet te slepen neem ik tot het einde van het jaar een Sylvana Simons UI.
Eigenlijk morgen. ontzettend stom varken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:48 schreef GGMM het volgende:
nooit gezienquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
"De beste series" bij FOX
En dan met The Walking Dead aankomen. Gelachen.
Ik doe het lekker vandaag alquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eigenlijk morgen. ontzettend stom varken.
Dat was echt genantquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
FOX heeft een historisch dieptepunt bereikt toen ze het FC EHV stadion een historisch bekergrondje noemde.
Je dikke moeder.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eigenlijk morgen. ontzettend stom varken.
Achteruit? Ik ga hem 23 uur vooruit draaien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:48 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |