Betaal jij m'n studieschuld af dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Kindertjes toch
* GibsonLesPaul88 geeft jullie een aai over de bol
Ik ga het nauwlettend in de gaten houden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:03 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik ga er ook wel heen vanavond. Ga ik stiekem naar je staren en niets zeggen.
Nee dat lijkt me niet de bedoeling. Die aai over de bol was meer van ' oh als mijn ouders er maar niet achter komen 'quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:06 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Betaal jij m'n studieschuld af dan?
Overigens is een vriendinnetje me komen halen voor thee, dus ik voel me straks vast beter.Dinsdag tentamen, tot die tijd fulltime UB.
Onder een dekentje? 😏quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga vanavond series bingewatchen met Moira.
Nakend voor een open haard terwijl Moira mij baft en ik kerstliederen ten gehore breng aan zwerfkatten.quote:
Met of zonder beha?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nakend voor een open haard terwijl Moira mij baft en ik kerstliederen ten gehore breng aan zwerfkatten.
Stairway to heavenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Domme vraag. Natuurlijk draag ik een beha. Make-up en panty met een ladder. Is toch normaal
Een beetje bi is niet bah.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:41 schreef Renesite het volgende:
Jezus mono. Jij bent wel Bi of nie!!
Valse beloftes maken, ja heuj halloquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:45 schreef maxburger het volgende:
[..]
Nee dankje. Ik ga vanavond MyPrimen met m'n huisgenote.
Ik heb wel een uber chille koortslip.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Valse beloftes maken, ja heuj hallo
Minder baffenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:48 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik heb wel een uber chille koortslip.
Benevelde meisjes met slechte muzieksmaak. Nee, top!quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:59 schreef maxburger het volgende:
Ik sta bekend als de Shooters hosselaar.
Ik fix die barmeisjes. Ze bieden me altijd Flügel aan dus ik ben vet populair.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Benevelde meisjes met slechte muzieksmaak. Nee, top!
Flügelquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:09 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik fix die barmeisjes. Ze bieden me altijd Flügel aan dus ik ben vet populair.
Daar komt die koortslip dus vandaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:09 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik fix die barmeisjes. Ze bieden me altijd Flügel aan dus ik ben vet populair.
Nee die heb ik opgelopen in het openbare toilet achter Primark.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Daar komt die koortslip dus vandaan
Shooters, waar je nooit je eigen drank hoeft te betalen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:10 schreef yosander het volgende:
Shooters, waar de barmannen je pinpas in hun mond stoppen
Er is daar ook amper werk. Ik ben al economisch vluchteling uit Groningen, een gelukszoeker in de Randstad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:52 schreef Luukiemaster het volgende:
Het is nog best lastig een afstudeerstage te vinden in onze mooie stad! Veel ideeën maar tot dusver krijg ik alleen reacties dat bedrijven meewerkstagiaires zoeken
Wat voor afstudeerstage zoek je? Misschien dat het makkelijker is je netwerk (/familie) aan te boren en te kijken waar je eventueel een paar nachten per week zou kunnen logeren? Dan kun je wat landelijker op zoek naar een stage. Verder vooral viavia proberen, denk ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:52 schreef Luukiemaster het volgende:
Het is nog best lastig een afstudeerstage te vinden in onze mooie stad! Veel ideeën maar tot dusver krijg ik alleen reacties dat bedrijven meewerkstagiaires zoeken
Richting is Facility Management. Moet wel in de buurt aangezien ik mijn wederhelft op dit moment vanwege omstandigheden niet alleen kan laten <3quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:05 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Wat voor afstudeerstage zoek je? Misschien dat het makkelijker is je netwerk (/familie) aan te boren en te kijken waar je eventueel een paar nachten per week zou kunnen logeren? Dan kun je wat landelijker op zoek naar een stage. Verder vooral viavia proberen, denk ik.
Hihi. Houden we d'r in.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd dat vindigrapje van mortaxx he
wenenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:24 schreef maxburger het volgende:
Nu terug naar m'n werk want er ligt nog wiet in m'n kluisje. Gr gr gvd.
In Stad zelf valt het allemaal wel mee. Ik zit zelf aan de westkant en daar hebben we er sowieso geen last vanquote:Op maandag 31 oktober 2016 15:03 schreef Tamabralski het volgende:
Hebben jullue geen last van bevingen in en rondom de stad?
Ik zou daar niet gauw een huis willen kopen namelijk. Of valt dat mee?
Etnicitiet van ene Haroon? Zwitsers? Irakees? Bulgaars?quote:Op maandag 31 oktober 2016 15:01 schreef MCH het volgende:
Ik zag dat Groningse koppeltje uit Temptation Island, Haroon en Ayse in de Lidl. Ik was sowieso verrast dat ze nog bij elkaar waren maar ze zijn iig nog steeds gelukkig met elkaar want dat wijf zat Haroon lekker af te zeiken bij de groenteafdeling.
Ook verzekerd tegen eventuele NAM-schade? Al vraag ik mij af wat je hebt aan een verzekering als de scheuren itoch n je wanden zitten. Wie wil je woning dan nog overkopenquote:Op maandag 31 oktober 2016 15:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
In Stad zelf valt het allemaal wel mee. Ik zit zelf aan de westkant en daar hebben we er sowieso geen last van
Westkant klinkt wat sjieker als Hoogkerk toch?quote:Op maandag 31 oktober 2016 15:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
In Stad zelf valt het allemaal wel mee. Ik zit zelf aan de westkant en daar hebben we er sowieso geen last van
Nee, kan dat uberhaupt? Tegen de tijd dat je het bij ons kan merken is de hele binnenstad al inelkaar gezakt, dus ik maak me niet zo druk.quote:Op maandag 31 oktober 2016 15:06 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ook verzekerd tegen eventuele NAM-schade? Al vraag ik mij af wat je hebt aan een verzekering als de scheuren itoch n je wanden zitten. Wie wil je woning dan nog overkopen
Ik woon niet in Hoogkerkquote:Op maandag 31 oktober 2016 15:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Westkant klinkt wat sjieker als Hoogkerk toch?Ik heb het in Hoogkerk overigens wel eens gevoeld, bizar hoe je bed dan heen en weer schommelt. Ook eens op Zernike, die was best hard en je hoorde de muren gewoon bewegen. Iedereen keek elkaar ook zo wtf is dit aan.
Fins.quote:Op maandag 31 oktober 2016 15:04 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Etnicitiet van ene Haroon? Zwitsers? Irakees? Bulgaars?
Bijna ja. Nog een jaartje en dan zijn ze helemaal klaar, maar er zijn al drie verdiepingen af. Super fijn studeren ook.quote:Op maandag 31 oktober 2016 15:05 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zijn ze ondertussen al klaar met verbouwen? Snap niet dat het zo'n populaire studieplek is
Moet je nog steeds om 09:00 er al zijn wil je een plek vinden?quote:Op maandag 31 oktober 2016 15:13 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Bijna ja. Nog een jaartje en dan zijn ze helemaal klaar, maar er zijn al drie verdiepingen af. Super fijn studeren ook.
Bevingsschade heb je voornamelijk in centrum, noordelijke en oostelijke wijken. Ik beheer een kerkgebouw in De Hoogte die genoeg scheuren heeft. Mijn huis in Selwerd heeft er ook eentje. Bij de volgende wijken moet je daar wel even op letten: Reitdiep, Paddepoel, Selwerd, De Hoogte, Korrewegwijk, Oosterparkwijk, Beijum, Ulgersmaborg, Lewenborg, De Hunze, Oosterhoogebrug en oostkant van de Binnenstad. Zuidkant en westkant hebben amper ergens last van. Het gasveld ligt ten noordoosten en oosten van de stad.quote:Op maandag 31 oktober 2016 15:03 schreef Tamabralski het volgende:
Hebben jullue geen last van bevingen in en rondom de stad?
Ik zou daar niet gauw een huis willen kopen namelijk. Of valt dat mee?
In tentamenweken wel ja, natuurlijk. Half negen als je een soloplekje wilt. Buiten tentamenperiodes kun je komen wanneer je wilt. En rond etenstijd gaan er altijd behoorlijk wat mensen weg.quote:Op maandag 31 oktober 2016 15:15 schreef Henrys het volgende:
[..]
Moet je nog steeds om 09:00 er al zijn wil je een plek vinden?
dat.quote:Op maandag 31 oktober 2016 15:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je kunt je niet tegen iets verzekeren wat al in gang is...quote:Op maandag 31 oktober 2016 15:06 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ook verzekerd tegen eventuele NAM-schade? Al vraag ik mij af wat je hebt aan een verzekering als de scheuren itoch n je wanden zitten. Wie wil je woning dan nog overkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |