Giet goud jong. Zalk doun. Gr gr.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:53 schreef maxburger het volgende:
[..]
Hou wordt nou dan? Oal goud? Groet'n aan joen vrouw en mien kinder. Gr gr.
Ik heb nog niet eens in de spiegel gekeken eigenlijk, geen idee of het een beetje gelukt is.quote:Op zaterdag 5 november 2016 19:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lekkah herfstighahah typisch, bij vriendinnen zie ik het ook pas weken later als ze hun haar hebben geknipt
Chinezen op een fiets zijn pas levensgevaarlijk, die mensen hebben echt het verkeersinzicht van een kind van 5quote:Op woensdag 2 november 2016 22:30 schreef maxburger het volgende:
Wat is dat toch met de fietsers in Groningen die nooit uit hun doppen kijken? Ik ben dagelijks mensen aan het uitschelden.
Daar haal ik ook wel eens ja, prima wiet.quote:Op zondag 6 november 2016 00:02 schreef maxburger het volgende:
Zo ff spacen op haze van De Vliegende Hollander.
Ben ik ook nog geweest voor de OGquote:Op zondag 6 november 2016 00:02 schreef maxburger het volgende:
quote:Op zaterdag 5 november 2016 19:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En steken over zonder op of om te kijken. Heb ik al moeten bekopen met een paar lichte aanrijdingen. De 'ergste' was in de oude kijk, mens loopt zonder te kijken de straat op en ik lag met mijn smoel op haar schouder.
Niet gestopt?quote:Op zondag 6 november 2016 00:02 schreef maxburger het volgende:
Oh, is hij/zij leuk?quote:Op maandag 7 november 2016 13:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga waarschijnlijk dubbeldatend uit eten #romantisch.
Jaquote:
Hij is errrug leuk, zo leuk dat ik er koortsig en grieperig van ben geworden hihahoquote:
Zekerquote:Op maandag 7 november 2016 14:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij is errrug leuk, zo leuk dat ik er koortsig en grieperig van ben geworden hihaho
En ik had jodel, leeft jodel nog?
Veel succes dan maarquote:Op maandag 7 november 2016 14:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij is errrug leuk, zo leuk dat ik er koortsig en grieperig van ben geworden hihaho
En ik had jodel, leeft jodel nog?
Hoi, ik ook.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:49 schreef maxburger het volgende:
Hoi, ik ben over een kleine maand jarig. Helemaal geen zin in. Maar als ik het vier, zijn jullie welkom. 😎
Hoi, ik nog lang niet. Maar ik krijg wel graag cadeautjes. Tripleparty?quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoi, ik ook.
Dan maar een doubleparty geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |