En wat drinkt hij?quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:01 schreef Nazil het volgende:
[..]
dan verschilt het niet veel meer hoor :p. L woog 2 weken geleden (dus met 8 wk) 5560
Wat goed zeg! Heel fijn dat ze geen pijn meer heeftquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:03 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Mies, schuldgevoel is echt niet nodigHet was hard nodig om een nachtje goed te slapen. Irritante vraag: weet je zeker dat ze slaperiger/stoneder is dan normaal of komt het door het idee van de slaappil? Wees gerust, die pillen doen geen schade (en dat komt van mij af, mevrouw liever-pijn-dan-paracetamol herself
) Vertrouw op de inschatting van je arts en gebruik die pillen als je voelt dat je ze nodig hebt.
Goede nachtenWij hebben geen hysterisch krijsend meisje meer bij elke plas, yay! Behandeling helpt dus goed
Haha, nou ja, zo dus!quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:27 schreef Unihipili het volgende:
Ik weet nooit hoe ik op dubbele berichten moet reageren maar fijn en ehh shit. Zorg goed voor jezelf!
5x 150/5. Maar ik denk dat ik de avondfles een groter ga maken. Verder drinkt hij vaak net niet alles op behalve in de avond.quote:Op zondag 30 oktober 2016 15:24 schreef Quoi het volgende:
[..]
En wat drinkt hij?
Even gewogen met eigen weegschaal: 6 kg(en ik teveel
)
En nu ff weg!
Ah, mooi 5xquote:Op zondag 30 oktober 2016 16:57 schreef Nazil het volgende:
[..]
5x 150/5. Maar ik denk dat ik de avondfles een groter ga maken. Verder drinkt hij vaak net niet alles op behalve in de avond.
ja al een week of 3/4. Heel net ritme heeft hij wat dat betreft. Alleen de avondfles is op ons verzoek, de rest op zijn verzoek. Ik trok het niet meer om om 1 uur de fles nog te moeten doen (of te laten doen). Die geven we nu standaard rond 10 uur.quote:Op zondag 30 oktober 2016 17:04 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ah, mooi 5x
Wij bieden 6x (op verzoek, dus soms 5, soms 7) 150/5 aan. Gaat niet altijd leeg, maar afgelopen dagen wel tot de laatste druppel. Ik ga nu 2x 180/6 doen, rest 150/5. Misschien laat 'ie de 6e fles wel vallen, we'll see.
Mijn batterij is op. Op de bank en niks meer!
Nee hoor, dan zeg je: 'ik ben heel moe, wil je alsjeblieft fijn hierheen komen, lekker met de kleine knuffelen en mij een dutje laten doen?'quote:Op zondag 30 oktober 2016 17:31 schreef Nazil het volgende:
Maar dan moet ik sociaal doen en daar ben ik te moe voor
Knip en plak dit in je whatsapp-gesprekken:quote:Op zondag 30 oktober 2016 17:31 schreef Nazil het volgende:
Maar dan moet ik sociaal doen en daar ben ik te moe voor
Volgens mij gaat het aanleggen wel goed, want tijdens het voeden is er alleen aanzuigpijn. Verder zijn de tepels gevoelig voor schurende kleding. Ik ben nog geen 2 weken bezig, volgens de kraam moet er een soort eeltlaagje gevormd worden.quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:23 schreef Marjolijntje het volgende:
Vivi, als je tepels er zeer van gaan doen, dan gaat er ergens iets niet goed met aanleggen/drinken. Zelfs met zoveel voedingen hoort het geen zeer te doen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |