Ik heb de 1e 2 afleveringen gezien en sorry, maar ik vond het vreselijk. Echt het meest slechte wat ik in tijden heb gezien.

Zoals ik ergens anders al had geschreven: ik vond het net een klucht i.p.v. serieuze serie. Vreselijke lui, vreselijk acteerwerk en vreselijke soundtrack. Misschien als ik door zou kijken, dat ik het beter ga vinden, maar van de 1e 2 afleveringen kreeg ik zulke gekromde tenen, dat ik daar vooralsnog/voorlopig de moeite niet toe wil/ga nemen. Dat het 'on-Amerikaans' is maakt me overigens echt niet uit, Gomorra vind ik bijvoorbeeld wél heel tof.
Ook Narcos vind ik wél leuk. Ik geloof zonder twijfel dat 'el patrón del mal' veel diepgaander (mag ook wel gezien het aantal afleveringen) en waarheidsgetrouwer is dan Narcos, maar Narcos zie ik dan ook echt als een gedramatiseerde misdaadserie i.p.v. als een soort van documentaire en vind ik in dat licht gewoon prima geslaagd (al moest ik er wel een beetje in komen).
Ik had de 1e 2 afleveringen samen met Mr. Forbry gekeken en eigenlijk had hij wel zo'n beetje dezelfde mening als ik (meer een soort van klucht dan serieuze serie en in die zin snapt hij alle lof ook niet zo) maar hij vond het desondanks wel vermakelijk, dus híj gaat mogelijk de rest nog wél verder kijken...
Nou ja, smaken verschillen blijkt maar weer