Jezus hoe oud ben jequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb d'r nu geblokkeerd maar ik voel al dat ik het niet kan volhouden.. het liefst begin ik haar gewoon weer te appen en leuk te doen en lief.Mijn hoofd zegt dan natuurlijk niet doen ze heeft je genaaid dit kan niet, maar mijn hart wil haar niet loslaten.
Je zit in YNG he. Pubers emo.giffen doe je ergens anders maar.quote:Op donderdag 3 november 2016 11:11 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Jezus hoe oud ben jeBlokkeren..
Dan stel je die emoticon lekker buiten gebruik in dit deelforum.quote:Op donderdag 3 november 2016 11:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je zit in YNG he. Pubers emo.giffen doe je ergens anders maar.
quote:Op donderdag 3 november 2016 11:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je zit in YNG he. Pubers emo.giffen doe je ergens anders maar.
We laten je brother from another mother bellen Fylaxxquote:Op donderdag 3 november 2016 12:52 schreef Rozevla het volgende:
Gast, echt kweek een paar ballen.
Bel dat wijf gewoon op en zeg " Alles leuk en aardig, maar die kaartjes ga jij mooi terug betalen aan mij, kut hoer! "
Je laat je toch niet naaien door zo'n pleuris wijf
Met dit soort stink hoeren helemaalquote:Op donderdag 3 november 2016 12:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
We laten je brother from another mother bellen Fylaxx![]()
![]()
Die weet behalve eten ook wel raad met dit soort wijven
Doe eens normaalquote:Op donderdag 3 november 2016 13:00 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Met dit soort stink hoeren helemaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |