er is nu ook een cool nieuw hip Young forum waar je coole hippe gesprekken kunt hebben met coole hippe kidsquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Kom vanaf nu 1 keer in de week om hoi tegen je te zeggen
Wow wat cool en hip allemaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er is nu ook een cool nieuw hip Young forum waar je coole hippe gesprekken kunt hebben met coole hippe kids
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er is nu ook een cool nieuw hip Young forum waar je coole hippe gesprekken kunt hebben met coole hippe kids
wat is de leeftijdsgrens voor yng? mag jij daar nog wel komen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wow wat cool en hip allemaal
Ik ga even een cool hip topic openen in dat coole hippe subforum
Ik mag komen waar ik wilquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is de leeftijdsgrens voor yng? mag jij daar nog wel komen?
het zijn nu 20+'ers en Fylaxquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, als je het zo zegtquote:
en opso en kdrick?quote:
Er is geen leeftijdsgrensquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lady gagaquote:
dat vind ik een beetje raarquote:
Ja ergens vorige week al, alleen was vergeten te vragenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké ik wacht met jullie mee, is er een ETA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |