Hoezo?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 11:38 schreef Voszje het volgende:
Jammer dat het voorlopig de laatste aflevering is...
Dat zei Bradge aan het einde van de video, maar niet waarom.quote:
Vanavond dus weer een nieuwequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 11:52 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dat zei Bradge aan het einde van de video
Niet gezien, denk dat ik hem toen had weggeklikt. Maar jammer. Volgende maand weer verder dusquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 11:52 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dat zei Bradge aan het einde van de video, maar niet waarom.
eend is toch geen marokkaan godverdommequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 08:20 schreef madeliefff het volgende:
wie heeft t opgenomen? ik heb t inbellen van tardis en eend gemist![]()
p.s braddie je kon toch gewoon dat stuk van bedreiging eruit knippen zodat we de rest nog hadden..
ditquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:47 schreef Voszje het volgende:
Wat lees ik nu toch allemaal weer, ik heb iets gemist.
Heb jij ook een schuurtje op jezelf?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:15 schreef TARDIS. het volgende:
zal ik het stokje overnemen en live gaan vloggen vanavond?
Trekzolder ipv een rukbunker vermoed ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:28 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Heb jij ook een schuurtje op jezelf?
ja ging letterlijk met 5-15 km en je mag daar 50. wilde ook straatjes in waar je helemaal niet in kon.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 11:38 schreef Voszje het volgende:
Die Seat was wel enorm aan het kloten, richtingaanwijzer aan (om niets?) en kruipend over de weg![]()
Jammer dat het voorlopig de laatste aflevering is...
kan gebeuren toch, niet iedereen weet de weg uit zijn hoofdquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
ja ging letterlijk met 5-15 km en je mag daar 50. wilde ook straatjes in waar je helemaal niet in kon.
Hij werkte bij het bedrijf daar om het hoekje... Waar je hem die inrit in ziet gaan..quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
kan gebeuren toch, niet iedereen weet de weg uit zijn hoofd
Ik ben ook niet bekend met alle locaties van het bedrijf waar ik werk...quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hij werkte bij het bedrijf daar om het hoekje... Waar je hem die inrit in ziet gaan..
Wat ben jij nou voor een werknemerquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bekend met alle locaties van het bedrijf waar ik werk...
Gozer jij hebt 20 maanden en 7 examens over je rijbewijs gedaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nee maar Chai, zelfs al ben je er niet bekend mee, je hebt een tomtom toch neem ik aan? En zelfs dan, hoe kan je dan zo gaan klungelen bij een stoep waarvan jij denkt dat het een inrit is
Pimpampet, shots shots shots.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gozer jij hebt 20 maanden en 7 examens over je rijbewijs gedaan
dus?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar waarom had jij zo'n haast?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nee maar Chai, zelfs al ben je er niet bekend mee, je hebt een tomtom toch neem ik aan? En zelfs dan, hoe kan je dan zo gaan klungelen bij een stoep waarvan jij denkt dat het een inrit is
Trigger alarm.........quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haastige spoed is zelden goed, dat zou jij moeten weten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
dit dusquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
En wat boeit het nou dat ik "20 maanden, en 7 praktijkexamens" over mijn rijbewijs heb gedaan. Een irritatie is een irritatie, en het boeit vrij weinig of ik wel/niet ergens heen hoef, als iemand 10 km onder de max snelheid rijd boeit me dat niet, ga je daar 40 kilometer onder zitten dan word ik geïrriteerd. Al heb ik 5 uur m`n rijbewijs, als iemand dan het verkeer gaat hinderen is dat vervelend.
Hij doet het puur voor de 'entertainment'. Dus doelloos rondrijden, klagen en janken over allerlei zaken en het vervolgens op YouTube zetten. Los van dat hij genadeloos belachelijk werd gemaakt op Dumpert is zijn concept na +6 maanden tijd nog steeds niet aangeslagen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:56 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Maar waarom had jij zo'n haast?
Ach, als ik zin heb in een bakkie, heb ik zin in een bakkie.quote:
Klopt, daar heb ik nog een video van gemaakt, maar kwam er pas bij het uploaden achter dat ik die nog niet had geïmporteerdquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:42 schreef ambertje90 het volgende:
Laatste zeurchauffeur?
Neeeeeeeeeee!
Alhoewel het was wel een saaie, die volvo reed zo lang zaam omdat ze niks kon zien door de TOMTOM midden op haar voorruit!
en naar zijn onderkin kijkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Het is veel reageren op de live comments
Ik heb niet gezegd dat ik ga stoppen maar dat ik ff een pauze ga inlassen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:44 schreef ambertje90 het volgende:
Maar waarom stoppen met de serie?
Of ga je wel gewoon dashcamfilmpjes tonen maar dan niet zeuren?
Tank leegquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:50 schreef ambertje90 het volgende:
Oh mooi toch nog beelden.
Eentje ter inspiratie:
Waarom dan pauze? tank leeg of zat van het niet begrepen concept?
Nee doe ik niet per se. Kijk meestal gewoon goed op de kaart van tevoren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
Volgens mij doet hij daar niet echt iets fout.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar Sarcast, ik vind dat je op 1:50 niet echt lekker bezig bent hoor..
Je zit heel lang links en zit bij het uitvoeren van die manoeuvre bijna achter op die Skoda, iets meer afstand had wel gemogen toch? Om maar te zwijgen over het feit dat je hem rechts voorbij gaat..
Ik ben ook geen heilig boontje, maar rechts inhalen/kleven/onnodig links rijden doe ik niet. En ik wil ook zeker niet het overige verkeer hinderen.
Ik vind dat kleven en rechts inhalen wel "iets fout"quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij daar niet echt iets fout.
Wat zeg je? Ik rij 20km/h sneller dan de grote witte bus en de panda, Jij zou nog achter de vrachtwagen zijn gedoken?quote:
Rechts inhalen mag niet, dat is juist. Kleven was het natuurlijk ook niet echt he,...quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik vind dat kleven en rechts inhalen wel "iets fout"
Het leek op de video alsof je amper op 5 meter van z`n kont zat vlak voordat je naar rechts ging..quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:01 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Rechts inhalen mag niet, dat is juist. Kleven was het natuurlijk ook niet echt he,...
Hij zit behoorlijk op snelheid, dan ga jij je toch niet meer manoeuvreren tussen dergelijke kleine gaatjes waar het verkeer ook nog eens niet op snelheid is, gewoon alles inhalen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
Vanaf 1:33 tot 1:52, waren best wel wat mogelijkheden om naar rechts te gaan..
Ik zie geen kleefgedrag en die auto voor hem had zelf al naar rechts moeten gaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik vind dat kleven en rechts inhalen wel "iets fout"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |