Hij belde zelf zonder geheim te bellenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:11 schreef DoubleDip het volgende:
Hoe komen die gasten aan je nummer dan?
quote:Frank, als het ff kan he, als het FF kan, graag die foto verwijderen wat hadden we nou besproken?, graag wat privacy, dus GEEN foto`s van mij online gooien, THANKS!.
Straks in bed met mn hand in mn broek terugkijkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:24 schreef DeBaba het volgende:
Respect voor meneer Bradge.
Geniale tv.
Voor de nieuwsgierige onderons, terugkijken vanaf ongeveer minuut 28
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:28 schreef VerdachtParkietje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten zij weten
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:28 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Die bellers in de show van BradgeTV klonken niet als een Johan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerder als een Youssef
Das fynquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:35 schreef DeBaba het volgende:
Normaal ben ik altyd te laat of te vroeg met die rare uitzendtyden van BradgeTV maar schakelde nu precies op tyd in.
Onderschat de kracht van internet helden niet!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
HOe wil je van een live stream die bijna 5 uur duurt zoeken naar dat stukje, dat knippen/plakken..
Vraag me af hoe je dit ge-edit krijgt uberhaupt, welk converter programma laat jou dit downloaden?
Waarom zou je een filmpje van 5 uur niet kunnen downloaden en editen? Natuurlijk kan dat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
HOe wil je van een live stream die bijna 5 uur duurt zoeken naar dat stukje, dat knippen/plakken..
Vraag me af hoe je dit ge-edit krijgt uberhaupt, welk converter programma laat jou dit downloaden?
Wat heb ik gemist danquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ben benieuwd of het op Dumpert komt.. Verwacht eigenlijk van niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |