Je gaat geld lenen om op vakantie te gaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 05:57 schreef Burrr.Ke het volgende:
Ik ga 7 november beginnen bij mijn nieuwe baan en wil graag vanaf 01-11 tot 06-11 even een paar daagjes ertussenuit.
Ik heb momenteel 300¤, dat is ook het bedrag van de reis + hotel, een het geleende bedrag zou dan mijn budget voor op vakantie zijn. Voor 6 daagjes strand en zwembad lijkt me dat wel toereikend.
Aangezien ik dus op 7 november met mijn nieuwe baan begin, zit een vakantie er de komende maanden niet in. Vandaar dus dat ik bereid ben op deze manier geld te lenen. Ik ben een tijdje zonder baan gezeten en ben dus vrijwel helemaal door mijn reserves.
Ik moet eerlijkheidshalve toevoegen nooit in mijn leven geld geleend te hebben, noch had ik ooit gedacht überhaupt te overwegen op deze manier geld te lenen, maar aangezien ik weet dat het met mijn
nieuwe salaris van probleem is om iets extra's terug te moeten betalen van ik het nu dus toch van plan.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 05:57 schreef Burrr.Ke het volgende:
Ik ga 7 november beginnen bij mijn nieuwe baan en wil graag vanaf 01-11 tot 06-11 even een paar daagjes ertussenuit.
Ik heb momenteel 300¤, dat is ook het bedrag van de reis + hotel, een het geleende bedrag zou dan mijn budget voor op vakantie zijn. Voor 6 daagjes strand en zwembad lijkt me dat wel toereikend.
Aangezien ik dus op 7 november met mijn nieuwe baan begin, zit een vakantie er de komende maanden niet in. Vandaar dus dat ik bereid ben op deze manier geld te lenen. Ik ben een tijdje zonder baan gezeten en ben dus vrijwel helemaal door mijn reserves.
Ik moet eerlijkheidshalve toevoegen nooit in mijn leven geld geleend te hebben, noch had ik ooit gedacht überhaupt te overwegen op deze manier geld te lenen, maar aangezien ik weet dat het met mijn
nieuwe salaris van probleem is om iets extra's terug te moeten betalen van ik het nu dus toch van plan.
Na een woekerrente ook maar een garantstelling ad. ¤ 50% van het betaalde bedrag. Ongelooflijk. Ik zou lekker naar een hotelletje in Nederland gaan en niks lenen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 06:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is dit de nieuwste manier om nog meer geld aan een lening te verdienen
Wat een kromme manier van redeneren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 05:57 schreef Burrr.Ke het volgende:
Schuldsanering waiting to happen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 07:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wat een kromme manier van redeneren.
Ik denk dat hij met "reserves" geld bedoeld en niet energiequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 07:22 schreef Jopie78 het volgende:
en ben dus vrijwel helemaal door mijn reserves..
Besteed het aan een cursus "Hoe krijg ik meer energie.."
Door mijn reserves... Man man man
Opzet tot schuldsanering.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 07:57 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met "reserves" geld bedoeld en niet energie
Principe blijft gelijk.quote:Besteed het aan een cursus "Hoe om te gaan met geld.."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |