weinig en veel zijn subjectiefquote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
vind het nogal veel werk voor weinig geld
Als je toch crimineel wil zijn kun je beter voor de echte klapper gaanquote:
en dat isquote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je toch crimineel wil zijn kun je beter voor de echte klapper gaan
noem eens watquote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
iets waar je veel mee kan pakken
het is watquote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat is reddit toch walgelijk links en politiek correct.
had iemand even de harde waarheid gezegd in plaats van dat kusjekroel gedoequote:
lekker zegquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
vollegram amateurtjes geloot trouwens
daarom alleen r/the_donald lezenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat is reddit toch walgelijk links en politiek correct.
ken ik nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die sub komt nu over als /r/sandersforpresident
Een totale circlejerk van mensen die claimen voor vrijheid van meningsuiting te zijn maar vooral hun eigen mening elke dag 50x voorbij willen zien komen.quote:
Dan kun jij verder gaan met elke dag de nietszeggende Nederlandse politici die in feite allemaal hetzelfde links progressieve programma hebben te bespreken met opper.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Over anderhalve week zijn we van die verkiezingsaids af.
Bij IJsselmeervogels kan het spoken heb ik uit betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Top 3 gaat gewoon door. Heerenveen moet naar IJsselmeervogels en Ajax naar Cambuur.
Gaap.
Weet niet eens waar dat vandaan komt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij IJsselmeervogels kan het spoken heb ik uit betrouwbare bron.
Ik ging alweer dood van binnen bij die opmerking.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij IJsselmeervogels kan het spoken heb ik uit betrouwbare bron.
Spakenburg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet eens waar dat vandaan komt.
Spakenburg, van die religekkies daar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet eens waar dat vandaan komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |