Link naar de webshop?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:10 schreef brillenmeisje het volgende:
Ik bestel regelmatig spulletjes bij een webshop in Amerika en de verzendkosten zijn $28 voor een priority zending. Levering door FedEx. Misschien daar eens kijken?
Maar ik heb toch ook schokdempers nodig?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:19 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Nee, dan weet je direct wat ik besteld heb. Niemand hoeft dat te weten.
Ik ga mijn prive niet op internet gooien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:20 schreef vaduz het volgende:
[..]
Maar ik heb toch ook schokdempers nodig?Daar hoef je je toch niet voor te schamen?
Maar jij bent daar toch niet de enige klant, gekkerd?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:37 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Ik ga mijn prive niet op internet gooien.
Dat is USPS.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:37 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Heb je al gekeken bij de PostNL van de VS?
Is een speciaalzaak dus je weet direct wat ik ongeveer gekocht heb. En ik heb geen zin om weer afgezeken te worden. Dus nee, ik zeg het niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:38 schreef vaduz het volgende:
[..]
Maar jij bent daar toch niet de enige klant, gekkerd?
Ow.quote:
Verkopen ze daar geen schokdempers?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:53 schreef brillenmeisje het volgende:
Is een speciaalzaak dus je weet direct wat ik ongeveer gekocht heb.
Nee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:54 schreef vaduz het volgende:
[..]
Verkopen ze daar geen schokdempers?
Oh dan ben ik waarschijnlijk in de war. Ik dacht dat dit topic over schokdempers ging. Heb jij ook een motor?quote:
Zucht. Dit topic gaat over verzendkosten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:57 schreef vaduz het volgende:
[..]
Oh dan ben ik waarschijnlijk in de war. Ik dacht dat dit topic over schokdempers ging. Heb jij ook een motor?
Wat ben ik ook een pannenkoek he, zo af en toe.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:57 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Zucht. Dit topic gaat over verzendkosten.
Waarschijnlijk wel een soort schokdempers... van paars, roze of rood silicone welke opgeladen kunnen worden en dan heel raar trillen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:54 schreef vaduz het volgende:
[..]
Verkopen ze daar geen schokdempers?
Zo iets. Een speciaalzaak waar je het niet over wil hebben zegt wel genoeg.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 01:13 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel een soort schokdempers... van paars, roze of rood silicone welke opgeladen kunnen worden en dan heel raar trillen...
Gadverdamme nee!quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 01:13 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel een soort schokdempers... van paars, roze of rood silicone welke opgeladen kunnen worden en dan heel raar trillen...
Link boven je gaat gelijk naar schokdempers voor hayabusa's op ebay.de.quote:Op zondag 30 oktober 2016 00:23 schreef Halle_Luja het volgende:
dampfer hayabusa als zoekterm gebruiken op ebay.de leveren er een aantal op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |