Ja las het laatst al, wel een mooi ding, inderdaad 2 van die dingen, mag wat kosten voor die paar patiënten op de eilanden zegquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, voor het vervoer van patienten van de Waddeneilanden en zo. Het is een Airbus H145, de eerste in NL, er komt nog een reserve. Ik wil hem graag een keer horen om te vergelijken met de EC135, deze is namelijk stiller.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Klopt is 4 minuten lopen, maar heel spannend zag het er ook niet uit.
twitter:Regio25NL twitterde op donderdag 27-10-2016 om 20:30:50Bouwerskamp #Emmeloord: De brand is inmiddels onder controle. Brandweerlieden zijn aan het nablussen en ventileren. reageer retweet
Met toeristen en zo is het volgens mij nog best druk, ik heb de cijfers er niet bij maar er zijn regelmatig vluchten hoor. Dat doet Defensie/Kustwacht en dus niet de LFL04.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja las het laatst al, wel een mooi ding, inderdaad 2 van die dingen, mag wat kosten voor die paar patiënten op de eilanden zeg
Ja, maar toch, even 2 heli's kopen omdat een reserve wel handig is...quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Met toeristen en zo is het volgens mij nog best druk, ik heb de cijfers er niet bij maar er zijn regelmatig vluchten hoor. Dat doet Defensie/Kustwacht en dus niet de LFL04.
Bouwbedrijf Bos is het natuurlijk.quote:Het terrein van bosbedrijf Bouw bevindt zich op enkele meters afstand van de brandweerkazerne.
Hey paxquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:38 schreef Paxlie het volgende:
Dit is een goede tt, kan die david nog wat van leren.
Er moeten er meer komen! MEER MEER MEER.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar toch, even 2 heli's kopen omdat een reserve wel handig is...
Ik heb het geld niet.
Doe dat maar even ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:39 schreef d4v1d het volgende:
Worden er eigenlijk ook wel eens patiënten met een ambulance per boot vervoerd of is het altijd de heli?
10/10 zou ruggenwervels breken op de waddeneiland voor een vlucht met die heli
Er zijn ook wel 10 mensen hier die je daar graag bij zouden helpen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:39 schreef d4v1d het volgende:
Worden er eigenlijk ook wel eens patiënten met een ambulance per boot vervoerd of is het altijd de heli?
TR gemachtquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er zijn ook wel 10 mensen hier die je daar graag bij zouden helpen.
B-ritten zullen wel gewoon met de boot gaan, anders wordt het wel lekker duur.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:39 schreef d4v1d het volgende:
Yoquote:
Ik ga hier dus niet op klikken.quote:
Mani vindt dit ook ontzettend grappig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |