Krijg ik bijna dagelijks , Rayban zonnebrillen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:39 schreef Vox_Populi het volgende:
Ik kreeg vandaag via de agenda een uitnodiging voor een of andere sale, die ook gestuurd is naar mogelijk duizenden anderen. Overduidelijk spam, maar hoe werkt dit? En hoe kom ik je er vanaf?Meer mensen last van?
Klopt, er is een nieuwe versie van.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:18 schreef Ingolstadt het volgende:
Raar, krijg een melding op Itunes dat er een update is voor mijn iPhone (10.1.1) terwijl ik 10.1.1 gewoon al heb draaien.
Vreemd, "Instellingen" zegt dat de software up-to-date is.quote:Op maandag 5 december 2016 15:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt, er is een nieuwe versie van.
Gewoon 5 verschillende afdrukken aanmaken met elke keer dezelfde vinger. Dan pakt hij hem altijd, welke stand van jevinger dan ookquote:Op maandag 5 december 2016 15:20 schreef Q. het volgende:
M'n iPhone 7 heeft ineens moeite met het lezen van mn vingerafdrukken, meer mensen daar last van? Heb ze al verwijderd en opnieuw ingelezen en iPhone herstart. Op mn 5S gaat het prima dus ligt niet aan mn vingers.![]()
Apart. Die van mij doet het juist beter dan de vorige versies van de iPhone.quote:Op maandag 5 december 2016 15:20 schreef Q. het volgende:
M'n iPhone 7 heeft ineens moeite met het lezen van mn vingerafdrukken, meer mensen daar last van? Heb ze al verwijderd en opnieuw ingelezen en iPhone herstart. Op mn 5S gaat het prima dus ligt niet aan mn vingers.![]()
quote:Op maandag 5 december 2016 16:45 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Vreemd, "Instellingen" zegt dat de software up-to-date is.
Na nog een keer vingerafdrukken te hebben verwijderd doet ie het nu wel weer goed.quote:Op maandag 5 december 2016 19:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Apart. Die van mij doet het juist beter dan de vorige versies van de iPhone.
Misschien toch iets hardwarematigs?
Huhquote:Op dinsdag 13 december 2016 11:16 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Valt het toestel op 10.2 nog steeds uit als je vanaf de homescreen naar links swiped naar je widgets?
Als ik naar links swipe en ik scroll naar beneden respringt het toestel telkens.quote:Op dinsdag 13 december 2016 11:17 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Huh
Dan gaat er bij jou iets fout denk ik. Of bij mij iets goed.
Vreemd, werkt bij mij ideaal.quote:Op dinsdag 13 december 2016 11:22 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Als ik naar links swipe en ik scroll naar beneden respringt het toestel telkens.
Misschien is een van je widgets te zwaar voor je iPhone ofzo? Wel apart.quote:Op dinsdag 13 december 2016 11:28 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Niet telkens overigens, soms werkt het normaal en soms respringt het
App verwijderen en opnieuw installeren.. Omslachtig, maar het werkt..quote:Op woensdag 14 december 2016 13:40 schreef Black-Death het volgende:
Zijn er goede apps om iOS cache op mijn iPhone te legen? Zo zie ik dat Facebook 666mb inneemt terwijl de app maar 100mb groot is. Vergelijkbare cijfers voor Strava en Facebook Messenger. Of de Albert Heyn app
Moet toch beter kunnen? En dan ben ik wel ff bezigquote:Op woensdag 14 december 2016 16:50 schreef Funkel het volgende:
[..]
App verwijderen en opnieuw installeren.. Omslachtig, maar het werkt..
https://www.cnet.com/how-(...)ick-to-free-up-more/quote:Op woensdag 14 december 2016 16:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Moet toch beter kunnen? En dan ben ik wel ff bezig
Je kunt je aanmelden voor een notification.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:44 schreef bjanaan het volgende:
Hoelaat komt Mario de store binnen wandelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |