Gezien het feit dat ik nooit een Audi heb gehad in mijn leven zie ik niet in hoe in dit geval "het balletje" wordt "gekaatst". Ik denk eerder dat jij je nogal op je pik getrapt voelt door mijn opmerking, aan je reactie erop te zien. Je houdt het namelijk ook niet bij het onderwerp maar gaat ineens op de man spelen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach gus, zeuren over apple fans die er blind achteraan lopen en dan lopen huilen als je balletje kaatst?
Ik ook. Alleen nooit de nieuwste want dat vind ik afzetterij en kapitaalsvernietiging. Zeker bij het nieuwste model, welke wel heel weinig vernieuwing heeft laten zien.quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik koop ook blind een iPhone. Waarom niet? Ja oké, de prijs.
Ik kom van een 4s, dus het verschil is voor mij wel groot. Ik ga echt niet elk jaar of om de twee jaar een nieuwe kopen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:45 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen nooit de nieuwste want dat vind ik afzetterij en kapitaalsvernietiging. Zeker bij het nieuwste model, welke wel heel weinig vernieuwing heeft laten zien.
En dan zeggen ze bij Apple dat het design helemaal vernieuwd is, ik heb hem deze week in mijn handen gehad en ik zie geen verschil met het voorgaande model.
Wil je een zakdoekje?quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:35 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Gezien het feit dat ik nooit een Audi heb gehad in mijn leven zie ik niet in hoe in dit geval "het balletje" wordt "gekaatst". Ik denk eerder dat jij je nogal op je pik getrapt voelt door mijn opmerking, aan je reactie erop te zien. Je houdt het namelijk ook niet bij het onderwerp maar gaat ineens op de man spelen.
Die heb jij wel bij je aan je username te zien inderdaad.quote:
Huil dan!quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:59 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Die heb jij wel bij je aan je username te zien inderdaad.
Kalm aan.quote:
En toch werkt de 7 in de praktijk een stuk prettiger dan de 6s vanwege een betere homeknop.quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:45 schreef Ingolstadt het volgende:
Ik ook. Alleen nooit de nieuwste want dat vind ik afzetterij en kapitaalsvernietiging. Zeker bij het nieuwste model, welke wel heel weinig vernieuwing heeft laten zien.
En dan zeggen ze bij Apple dat het design helemaal vernieuwd is, ik heb hem deze week in mijn handen gehad en ik zie geen verschil met het voorgaande model.
Wie heeft beweerd dat ze de beste webwinkel voor mobiele telefoons zijn? Zij zelf?quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:22 schreef ajacied4lf het volgende:
7 plus besteld bij Belsimpel. Levertijd zou 5 tot 7 dagen zijn. Geduldig gewacht. Maar ze hebben er nogmaals een 5 tot 7 dagen bijgegooid. Geen communicatie, je wordt niet op de hoogte gebracht hoe en wat... en dat is de 'Beste webwinkel mobiele telefonie 2016'.
Valt me erg tegen.
Dat is ook wel extreem overdreven, en totaal niet het geld waardquote:Op zaterdag 5 november 2016 07:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En toch werkt de 7 in de praktijk een stuk prettiger dan de 6s vanwege een betere homeknop.
Details kunnen een groot verschil maken.
Net wat je te besteden hebt en waar je principes liggen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 08:52 schreef Xetran het volgende:
[..]
Dat is ook wel extreem overdreven, en totaal niet het geld waard
De essentie van mijn bericht zat hem ook in dat het veel fijner zou zijn. De beleving is namelijk vrijwel 100% hetzelfde.quote:Op zaterdag 5 november 2016 08:56 schreef embedguy het volgende:
[..]
Net wat je te besteden hebt en waar je principes liggen.
Voor jou is het het niet waard, 't is geen feit.
Want jouw ervaring is precies hetzelfde als die van mij en jij bepaalt tevens wat het geld waard is en wat niet?quote:Op zaterdag 5 november 2016 08:52 schreef Xetran het volgende:
Dat is ook wel extreem overdreven, en totaal niet het geld waard
Ga eens niet een probleem zoeken, alleeen om het probleem te zoeken.quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Want jouw ervaring is precies hetzelfde als die van mij en jij bepaalt tevens wat het geld waard is en wat niet?
Op basis van wat?
Of je vraagt normaal waarom ik het veel fijner vind.quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:14 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ga eens niet een probleem zoeken, alleeen om het probleem te zoeken.
Het is een knop die je indrukt, nothing more to it.
Bij de iPhone 7 is het juist géén knop die je indruktquote:Op zaterdag 5 november 2016 09:14 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ga eens niet een probleem zoeken, alleeen om het probleem te zoeken.
Het is een knop die je indrukt, nothing more to it.
Als een marginaal knopje al het waard is om de 7 boven de 6S te verkiezen.. Heb hem zoals ik zei ook uitgeprobeerd, en het werkt best oké hoor, net zoals het touchpad op de MBP (zelfde systeem, dacht ik). Deed me eigenlijk zelfs denken aan een android, die gaven ook feedback middels een trilling.quote:Op zaterdag 5 november 2016 07:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En toch werkt de 7 in de praktijk een stuk prettiger dan de 6s vanwege een betere homeknop.
Details kunnen een groot verschil maken.
Een kleine irritatie die verdwenen is kan idd een groot verschil maken.quote:Op zaterdag 5 november 2016 14:07 schreef Ingolstadt het volgende:
Als een marginaal knopje al het waard is om de 7 boven de 6S te verkiezen.. Heb hem zoals ik zei ook uitgeprobeerd, en het werkt best oké hoor, net zoals het touchpad op de MBP (zelfde systeem, dacht ik). Deed me eigenlijk zelfs denken aan een android, die gaven ook feedback middels een trilling.
Dat 'marginale' knopje gebruik je bij vrijwel elke interactie met de iPhone.quote:Op zaterdag 5 november 2016 14:07 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Als een marginaal knopje al het waard is om de 7 boven de 6S te verkiezen.. Heb hem zoals ik zei ook uitgeprobeerd, en het werkt best oké hoor, net zoals het touchpad op de MBP (zelfde systeem, dacht ik). Deed me eigenlijk zelfs denken aan een android, die gaven ook feedback middels een trilling.
Zal best, maar ik zie niet echt de meerwaarde van die vernieuwde knop.quote:Op zaterdag 5 november 2016 14:48 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat 'marginale' knopje gebruik je bij vrijwel elke interactie met de iPhone.
Betrouwbaarder en betere klik, die je nu ook in kan stellen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 15:47 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Zal best, maar ik zie niet echt de meerwaarde van die vernieuwde knop.
Dat hoeft ook niet. Ik echter wel.quote:Op zaterdag 5 november 2016 15:47 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Zal best, maar ik zie niet echt de meerwaarde van die vernieuwde knop.
Die op mijn 5 kan nu vrij rondjes draaienquote:Op zaterdag 5 november 2016 17:25 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Betrouwbaarder en betere klik, die je nu ook in kan stellen.
Het zal vast ook een voorzetje zijn voor de homeknop geïntegreerd in het scherm wat ik in 1-2 jaar wel zie gebeuren.
Waarschijnlijk kun je alleen niet scrollen als je met je vinger precies op die advertentie zit.quote:Op zaterdag 5 november 2016 17:10 schreef Ingolstadt het volgende:
Ik kan trouwens op bepaalde pagina's niet scrollen als ik mobiel FOK!. Denk dat het te maken heeft met een advertentie van de staatsloterij oid. Meer mensen last van?
Ik kan helemaal niet scrollen, waar ik ook mijn vinger neerzet, maar ik weet waar je het over hebt. Ik kan wel op links/knoppen drukken maar alleen niet scrollenquote:Op zaterdag 5 november 2016 17:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kun je alleen niet scrollen als je met je vinger precies op die advertentie zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |