Huhquote:Op dinsdag 13 december 2016 11:16 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Valt het toestel op 10.2 nog steeds uit als je vanaf de homescreen naar links swiped naar je widgets?
Als ik naar links swipe en ik scroll naar beneden respringt het toestel telkens.quote:Op dinsdag 13 december 2016 11:17 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Huh
Dan gaat er bij jou iets fout denk ik. Of bij mij iets goed.
Vreemd, werkt bij mij ideaal.quote:Op dinsdag 13 december 2016 11:22 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Als ik naar links swipe en ik scroll naar beneden respringt het toestel telkens.
Misschien is een van je widgets te zwaar voor je iPhone ofzo? Wel apart.quote:Op dinsdag 13 december 2016 11:28 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Niet telkens overigens, soms werkt het normaal en soms respringt het
App verwijderen en opnieuw installeren.. Omslachtig, maar het werkt..quote:Op woensdag 14 december 2016 13:40 schreef Black-Death het volgende:
Zijn er goede apps om iOS cache op mijn iPhone te legen? Zo zie ik dat Facebook 666mb inneemt terwijl de app maar 100mb groot is. Vergelijkbare cijfers voor Strava en Facebook Messenger. Of de Albert Heyn app
Moet toch beter kunnen? En dan ben ik wel ff bezigquote:Op woensdag 14 december 2016 16:50 schreef Funkel het volgende:
[..]
App verwijderen en opnieuw installeren.. Omslachtig, maar het werkt..
https://www.cnet.com/how-(...)ick-to-free-up-more/quote:Op woensdag 14 december 2016 16:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Moet toch beter kunnen? En dan ben ik wel ff bezig
Je kunt je aanmelden voor een notification.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:44 schreef bjanaan het volgende:
Hoelaat komt Mario de store binnen wandelen?
Heb je je apple id op de amerikaanse store aangemaakt?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb sinds vandaag een iPhone 7 en heb net geüpgraded naar iOS 10.2. Zie nu dat ik de TV-app geïnstalleerd heb gekregen, maar ik lees dat die US only is. Kan er verder ook niets mee, maar kan nu dus ook niet meer naar m'n oude Video's-app toe.
Meer mensen met dit issue?
Ziet er overigens ook niet helemaal goed uit, die app:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 december 2016 17:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Na drie maanden rondkutten met een samsung heb ik hem in dr la gelegd en gebruik ik alleen nog maar iphone. Mooie hardware van samsung, maar wat een troep verder.
Drie maanden (!), ik hield het nog geen tien minuten vol. Sindsdien ligt die ook in de la.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Na drie maanden rondkutten met een samsung heb ik hem in dr la gelegd en gebruik ik alleen nog maar iphone. Mooie hardware van samsung, maar wat een troep verder.
Heb je nog lang volgehoudenquote:Op donderdag 15 december 2016 17:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Is inmiddels verkrijgbaar.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:44 schreef bjanaan het volgende:
Hoelaat komt Mario de store binnen wandelen?
quote:Op donderdag 15 december 2016 18:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb je nog lang volgehouden.
Heb het heel bewust serieus een hoop moeite voor gedaanquote:Op donderdag 15 december 2016 18:06 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Drie maanden (!), ik hield het nog geen tien minuten vol. Sindsdien ligt die ook in de la.
Ik ben gematigd tevreden. Ik vind het geweldig om Mario op mijn smartphone te hebben, en het speelt leuk. Maar voor mijn 10 euro had ik meer verwacht. En waarom in godsnaam kiezen voor portrait only? Ik snap dat je het "speel met 1 hand"-principe wilt benadrukken, maar programmeer het spel dan tenminste zo dat het beeld meedraait als je je telefoon horizontaal houdt, zoals Sonic Dash doet. Horizontaal is sowieso beter voor een side scrolling platform game. Dat wisten we in 2003 al, toen Nokia Sonic N op de N-gage uitbracht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |