Liever Schonequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech-Riedewald-Nouri
Om in elk geval nog iets van verdedigende kracht te hebben erachter
Dan word je wel overlopen denk ik.quote:
Zit er uberhaubt wel iets in je?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Geen idee wie het is verder, dus meer zat er niet in helaas
logisch is een marrakaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:24 schreef onlogisch het volgende:
El Ghazi is de beste speler van Ajax.
Leuk leuk leuk kanjer 4 die deze originele garp maakt haha leuk straks even tegen Hanny en de kids zeggen haha goeiemoggel zegquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 03:51 schreef DonDruiper het volgende:
Goh.. een Marokkaan die voor heibel zorgt. Je verwacht het niet
Ies racisme!quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 03:51 schreef DonDruiper het volgende:
Goh.. een Marokkaan die voor heibel zorgt. Je verwacht het niet
dat is hij toch ook gewordenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 08:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ho ho.
Er waren hier mensen die Tete de toekomstige RB van het Nederlands elftal noemden.
Nee, dat is het niet. Marokkaan is geen ras.quote:
Ik geloof er geen barst van dat een coach in het moderne voetbal die twee gezamenlijk opstelt, misschien als je er een toure achter hebt lopen. Anders wordt je fysiek afgetroeft en vervolgens overlopen tegen alle europese subtoppers. Ik weet dat we spelers graag mogen hypen, maar Iniesta niveau is voor beiden nog lichtjaren weg.quote:
Iniesta niveau zullen ze ook nooit halenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 09:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik geloof er geen barst van dat een coach in het moderne voetbal die twee gezamenlijk opstelt, misschien als je er een toure achter hebt lopen. Anders wordt je fysiek afgetroeft en vervolgens overlopen tegen alle europese subtoppers. Ik weet dat we spelers graag mogen hypen, maar Iniesta niveau is voor beiden nog lichtjaren weg.
"Het Iniesta niveau nog lichtjaren weg"quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 09:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik geloof er geen barst van dat een coach in het moderne voetbal die twee gezamenlijk opstelt, misschien als je er een toure achter hebt lopen. Anders wordt je fysiek afgetroeft en vervolgens overlopen tegen alle europese subtoppers. Ik weet dat we spelers graag mogen hypen, maar Iniesta niveau is voor beiden nog lichtjaren weg.
Denken dat ze het niveau van de grote meester ooit zullen halenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 09:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je vergeet een paar woorden in de quote.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 09:40 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
"Het Iniesta niveau nog lichtjaren weg"!
Als je gaat lopen roepen dat je met ziyech en nouri tegelijkertijd wilt spelen, neem ik aan dat je die jongens dat soort kwaliteiten toe dicht. Anders zou ik niet weten hoe je dat anders aan jezelf verkooptquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 09:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denken dat ze het niveau van de grote meester ooit zullen halen
Sterker nog, 75% van de mensen die Nederlands voetbal volgen zeiden dat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 08:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ho ho.
Er waren hier mensen die Tete de toekomstige RB van het Nederlands elftal noemden.
Ja, diezelfde mensen die het nu in Karsdorp zien..quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 08:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ho ho.
Wat is hier gek aan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 08:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ho ho.
Zit zijn 60 uur taakstraf er al op die hij kreeg voor de vechtpartij en het beledigen van een agent in een coffeeshop in Amsterdam?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tete is geen verkeerde jongen. Hij lijkt mentaal beter te zijn dan vd Wiel en v Rhijn.
Hopelijk krijgt hij snel weer de kans om het te laten zien.
Al lijkt hij voor Oranje voorbijgestreefd te zijn door Karsdorp.
Duidelijk geen Barca fan gespot.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:40 schreef Wotte het volgende:
Het punt is dat iedereen die met twee van die iele creatieve gastjes op het middenveld wil hebben, beter naar hockey kunnen gaan kijken of iets dergelijks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |